Zojuist gebeld met ibood. Deze week krijgen we een mail met daarin het vervolg. Ze zijn aan het kijken of ze andere iPhones na kunnen bestellen en die dan leveren of een ander item opsturen in ruil voor de gelockde iPhone. Word vervolgd dus.
Thanks voor de updateSnorlexxx schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:23:
Zojuist gebeld met ibood. Deze week krijgen we een mail met daarin het vervolg. Ze zijn aan het kijken of ze andere iPhones na kunnen bestellen en die dan leveren of een ander item opsturen in ruil voor de gelockde iPhone. Word vervolgd dus.
-Real power isn't given, it must be taken-
Kijk aan. Fijn dat jij er achteraan zit en ons op de hoogte houdt, bedankt!Snorlexxx schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:23:
Ik heb geen mail van ze ontvangen, heb jij nog wel iets gehoord?Snorlexxx schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:23:
-Real power isn't given, it must be taken-
Nee niks helaas... dinsdag maar weer bellenvyndrox schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:35:
[...]
Ik heb geen mail van ze ontvangen, heb jij nog wel iets gehoord?
Zojuist weer gebeld. De betreffende leidingevende die over deze casus gaat was vorige week ziek dus vandaar geen mail.... mail zou nu deze week voor vrijdag verstuurd moeten worden. We wachten rustig af 

Ze zijn er al maanden mee bezig en als ik ervaringen over iBood lees dan denk ik dat er ook deze week niks volgt.
Bedankt weer voor de updateSnorlexxx schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:02:
Zojuist weer gebeld. De betreffende leidingevende die over deze casus gaat was vorige week ziek dus vandaar geen mail.... mail zou nu deze week voor vrijdag verstuurd moeten worden. We wachten rustig af

Heb net een mailtje gekregen met daarin het verzoek om de hele doos terug te sturen... Daar zat ik niet op te wachten 

Zo zie je maar, ze zijn niet bereid te helpen. Wie heeft nu nog zijn volledige box???
En eerst een oplossing beloven...
Ondertussen mijn geld teruggevraagd via paypal van de unlockservice onlinegsm.com want die zijn stilgebleven de voorbije 14 dagen...
En eerst een oplossing beloven...
Ondertussen mijn geld teruggevraagd via paypal van de unlockservice onlinegsm.com want die zijn stilgebleven de voorbije 14 dagen...
Ik heb net een mailtje terug gestuurd met volgende afbeelding bij:
Hopelijk krijg ik een andere oplossing aangeboden
EDIT:
Krijg net een ander mailtje binnen met het voorstel dat denk ik iedereen aangeboden gaat krijgen:
http://i.imgur.com/VQgWU0k.png
Niet echt geweldig..

EDIT:
Krijg net een ander mailtje binnen met het voorstel dat denk ik iedereen aangeboden gaat krijgen:
Niet echt geweldig..
[Voor 33% gewijzigd door Jenzaah op 30-12-2016 13:06]
Ik heb dezelfde aanbieding gekregen inderdaad, wat een onzinJenzaah schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:56:
[afbeelding]
EDIT:
Niet echt geweldig..
Heb ik ook gekregen, het is er echt mee lachen. Er zal in de US wel iemand meer voor willen geven lijkt me, of zelfs hier voor reserveonderdelen. Ebay wordt het.
Man man man wat een gedoe en ik krijg maar 6,95 verzendkosten vergoed?? Wtf
Kunnen de iPhone gewoon als zijnde us locked op bijv ebay verkopen ofniet?
Bij zonzoo geven ze 70 euro voor een gesimlockede iPhone 5s 32gb
Graag niet triple-posten. Je kan met edit gewoon iets toevoegen aan je post
Graag niet triple-posten. Je kan met edit gewoon iets toevoegen aan je post

[Voor 41% gewijzigd door Hoedje op 31-12-2016 17:42]
Tja, had je een niet gelockte iPhone verwacht? Deze dingen hebben ze gewoon ergens goedkoop opgekocht, en de catch was dus die simlock en activatie. Alleen wisten ze dat schijnbaar niet.Pehr schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:21:
[...]
Ik heb dezelfde aanbieding gekregen inderdaad, wat een onzin
Misschien kun je proberen aan zo'n sim te komen als het ook met roaming unlocked kan worden of misschien gaat er binnenkort een Tweaker op vakantie (al is het een beetje verdacht als die 15 iPhones meeneemt in een koffer

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
TPar schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:07:
Heb ik ook gekregen, het is er echt mee lachen. Er zal in de US wel iemand meer voor willen geven lijkt me, of zelfs hier voor reserveonderdelen. Ebay wordt het.
Pehr schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:21:
[...]
Ik heb dezelfde aanbieding gekregen inderdaad, wat een onzin
Ik vind het eigenlijk wel een prima deal. 25,- is 25% van je box retour en toch de box houden. Prima lijkt me.Jenzaah schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:56:
[afbeelding]
EDIT:
Niet echt geweldig..
Verkoop je de 5s voor een paar tientjes en heb je de box er al uit, alles wat je dan nog over hebt is dan "gratis".
Ik snap wel dat jullie allemaal het onderste uit de kan willen maar als ik er zonder frustratie bril naar kijk is het een prima oplossing.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Stuur misschien maar de hele box terug... mij teveel werk
Toevallig al iets vernomen?Pehr schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:27:
Ik heb de iPhone bij Zonzoo aangeboden en ga hem dit weekend opsturen
Nou, ik heb hem uiteindelijk niet verzonden omdat ik zoveel negatieve reviews over Zonzoo las. Ga het op eBay proberen,
Is dit je nog gelukt?vyndrox schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:16:
Ik ga dit dingetje bestellen, komt per post over een paar weken binnen en dan zou hij het moeten doen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ik dan een provider sim lock krijg en dan vervolgens deze er vanaf kan halen.
Want ivm security updates zou dit zo op een dag weer niet kunnen werken.
Mocht ook dit niet werken dan gaat de 5s weg via ebay.com
Tijd is ook geld
Even een schopje aan dit topic; heb namelijk ook zo'n iPhone 5S in m'n box gekregen (Hunt maart 2017). Er zit een Anatel-sticker op de lader. Edit: op de achterkant van de iPhone is ook het Anatel-logo te vinden.
Ik begrijp dat het niemand gelukt is om de iPhone te unlocken... of hebben jullie nog andere handige tips?
Ik begrijp dat het niemand gelukt is om de iPhone te unlocken... of hebben jullie nog andere handige tips?
[Voor 20% gewijzigd door Richh op 04-04-2017 16:51]
Ik vind het dan wel weer frappant dat iBood die dingen gewoon weer opnieuw in de dozen flikkert, en daarbij zichzelf alleen weer met extra ellende opzadelt met betrekking tot aftersales.
iPhone 12 | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Ze moeten de naam van het product even aanpassen bijvoorbeeld naar onderzetter.SmashingJummy schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:41:
Ik vind het dan wel weer frappant dat iBood die dingen gewoon weer opnieuw in de dozen flikkert, en daarbij zichzelf alleen weer met extra ellende opzadelt met betrekking tot aftersales.

Heb het idee dat dit teruggestuurde iPhones zijn en deze nu weer opnieuw verstuurd zijn met de hoop dat er misschien weer maar xx% (10%??) dit apparaat terugsturen en de rest een 25 euro regeling gaan accepteren.
Ze willen van deze iPhones af denk ik