Goedenavond allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, omdat ik mijn oude desktop en laptop zojuist de deur uit heb gedaan. De laptop is voornamelijk om lekker mee te werken; voornamelijk studie en recreatief muziek maken. Af en toe zal ik er ook op gamen.
Wat ga je met je laptop doen?
Muziek maken (FL studio en Ableton), af en toe wat grafisch werk (Photoshop), studie werk en soms gamen. Het liefst windows, omdat ik niet echt bekend ben met iOS.
Wat is je budget?
Het liefst tot zo'n 900 euro. Is er iets daarboven een laptop met een goede 'bang for buck'-ratio dan is dat niet zo'n groot probleem
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Het liefst ook kleiner dan mijn vorige laptop (15,6"), omdat die niet goed in mijn rugtas paste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken. Wel heb ik het liefst een SSD (min. 256 gb) en min 2 usb poorten (usb 3.0).
3 laptops die er naar mijn mening wel interessant uitzagen:
pricewatch: Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW0037MH
pricewatch: Lenovo ThinkPad 13 20GJ0048MH
pricewatch: Asus ZenBook Flip UX360UA C4136T
Ik hoop dat jullie mij een beetje verder in de goede richting kunnen sturen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, omdat ik mijn oude desktop en laptop zojuist de deur uit heb gedaan. De laptop is voornamelijk om lekker mee te werken; voornamelijk studie en recreatief muziek maken. Af en toe zal ik er ook op gamen.
Wat ga je met je laptop doen?
Muziek maken (FL studio en Ableton), af en toe wat grafisch werk (Photoshop), studie werk en soms gamen. Het liefst windows, omdat ik niet echt bekend ben met iOS.
Wat is je budget?
Het liefst tot zo'n 900 euro. Is er iets daarboven een laptop met een goede 'bang for buck'-ratio dan is dat niet zo'n groot probleem
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Het liefst ook kleiner dan mijn vorige laptop (15,6"), omdat die niet goed in mijn rugtas paste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken. Wel heb ik het liefst een SSD (min. 256 gb) en min 2 usb poorten (usb 3.0).
3 laptops die er naar mijn mening wel interessant uitzagen:
pricewatch: Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW0037MH
pricewatch: Lenovo ThinkPad 13 20GJ0048MH
pricewatch: Asus ZenBook Flip UX360UA C4136T
Ik hoop dat jullie mij een beetje verder in de goede richting kunnen sturen.