Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
wil ik ook wel zo'n kabelverbinding 24/7 divx's uitzenden
NT4 is een van de meest stabiele os-en die ik ken!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Hmmm... zeker nooit met linux, unix, w2k, xp gespeeld..Op zondag 01 juli 2001 14:26 schreef ALH het volgende:
Niks mis mee toch
NT4 is een van de meest stabiele os-en die ik ken!
NT4 is stabieler dan 98, maar daar is ook alles mee gezegd... Als ik iedere m'n comp door m'n zolderraam had gegooid, nadat NT een spontane BSOD tevoorschijn tovert... Dan heb ik een mooie computermassagraf en kon ik vanaf de tuin naar m'n zolder klimmen...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
XP en linux heb ik nog nooit mee gespeeld nee, maar win2k en NT4 vind ik in stabiliteit elkaar niet veel ontlopenOp zondag 01 juli 2001 14:29 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hmmm... zeker nooit met linux, unix, w2k, xp gespeeld..
NT4 is stabieler dan 98, maar daar is ook alles mee gezegd... Als ik iedere m'n comp door m'n zolderraam had gegooid, nadat NT een spontane BSOD tevoorschijn tovert... Dan heb ik een mooie computermassagraf en kon ik vanaf de tuin naar m'n zolder klimmen...
En ik weet niet hoe jij aan die BSOD's komt maar die heb ik zelfs zelden met Win98SE...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Zou er iemand de software hebben willen kopieren en is toen vergeten de flop eruit te halen?
Jep
Advanced sheep-counting strategies
Naast het feit dat er vrijwel niemand rondliep, viellen op een gegeven moment gewoon alle lichten uit! Een medewerker wist toen te vertellen dat windows vast was gelopen
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Die dingen bouw ik voor mn werkOp zondag 01 juli 2001 19:48 schreef Morphs het volgende:
In Cafés zie je trouwens vaak dat ze een computer met een soort winamp gebruiken. Het is altijd hetzelfde programma.
Stond er toevallig een paarse kast met daarop Xenox music manager?Op zondag 01 juli 2001 19:48 schreef Morphs het volgende:
Bij het (inmiddels gesloten) Miracle Planet hier in de buurt was een disco waar een paar vrienden van me een keer ging kijken.
Naast het feit dat er vrijwel niemand rondliep, viellen op een gegeven moment gewoon alle lichten uit! Een medewerker wist toen te vertellen dat windows vast was gelopen. In Cafés zie je trouwens vaak dat ze een computer met een soort winamp gebruiken. Het is altijd hetzelfde programma.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb wel eens zo'n leuke bom met zo'n lontje in beeld gezien
Precies, dat bedoel ik... zo'n error-schermpje kreeg ik voor m'n neus, en ff later het bootlogo (het was trouwens ook bij de kabelkrant)Op zondag 01 juli 2001 20:55 schreef dredge het volgende:
De kabelkrant bij ons draait op een Mac.
Ik heb wel eens zo'n leuke bom met zo'n lontje in beeld gezien
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
das is best lache als je zoon gevalletje ziet booten.
(Hier een "cheat" voor die kasten: In het hoofd menu links boven in de hoek, druk je om en om op Photo en Play (dus Photo --> Play --> Photo Play etc.)
Dan krijg je een mini setup menu te zien, als je daar de juiste code in typt krijg je gratis credits!!
Laatst was er eentje op A'dam CS aan het rebooten.. Was wel grappig
Verwijderd
Die stonden tijdens de hcc dagen ook alle maal op "blauw" (nu weet ik niet of dat alleen met de hcc dagen zo was of dat zoiets standaard is!
Verwijderd
Zit een Cyrix proc in ofzo..
Enne.. wat is die code
Probeer eens een word-bestand te openen van diskette, diskette weghalen, en proberen te saven. Doe ik soms wel eens op school. Gevolg... je raad het alOp zondag 01 juli 2001 17:13 schreef ALH het volgende:
[..]
XP en linux heb ik nog nooit mee gespeeld nee, maar win2k en NT4 vind ik in stabiliteit elkaar niet veel ontlopen
En ik weet niet hoe jij aan die BSOD's komt maar die heb ik zelfs zelden met Win98SE...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Wist ik het maarOp zondag 01 juli 2001 22:59 schreef Bird2 het volgende:
Die photoplay kasten is wel lachen ja..
Zit een Cyrix proc in ofzo..
Enne.. wat is die code
/me Zal morgen wel ff de photo play kast op zijn werk tjekken
Die van de postbank heb ik helaas nog nooit kunnen zien.. geinig dat die juist op OS/2 draaien.
Verwijderd
Die dingen zijn vaak vastgelopen, toevallig had ik er gisteren een gezien die ook vastgelopen wasOp zondag 01 juli 2001 22:55 schreef noXic het volgende:
Misschien herinneren de mensen die naar de hcc dagen zijn geweest (afgelopen keer) die palen wel waar je zoon platte grond uit kon laten printen. (utrecht CS)
Die stonden tijdens de hcc dagen ook alle maal op "blauw" (nu weet ik niet of dat alleen met de hcc dagen zo was of dat zoiets standaard is!)
Verwijderd
met alle dank en eer aan MIJ
Het leuke was dat je die opnieuw kon opstarten, en dat was een P166, met 32 MB Ram, 1.2 GB HD, en draaide ook op NT4
Daar moest je dan een telefoonkaart indoen, en dan kon je internetten, als je op de bus stond te wachten

LOL!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Ik had eigelijk het IP ff moeten opschrijven en wat meer info erover vergaren
grtz. wandklok
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Win95
en scandisk kwam ook nog ff voorbij
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Verwijderd
hahaha
Dat heb ik hier ook al eens gezien.Op zondag 01 juli 2001 13:41 schreef -AuTnoR- het volgende:
bij ons de lokale tv krant zag ik ook een x zo'n windows menu kon precies zien wat die allemaal deed
Powerpoint was gecrasht
And The Only One
als we dan toch foto's gaan postenOp maandag 02 juli 2001 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
In dit rijtje mag deze niet ontbreken:
[afbeelding]
LOL!

Die fotoplay dingen draaien idd op DOS, maar niet MS-DOS, is een hele vage DOS. Het zijn d8 ik 386's (vandaar).
Ik zag weleens op InfoThuis (ZH regionaal infokanaal) in het midden van het scherm een muispijltje staan. Even later was overduidelijk het bekende ICQ message geluidje te horen. Dat is best wel zielig voor een tv-station, maargoed hier in het Westland is heel veel zielig.
Expanding the inexpandable
van wie is de fout dan?Op zondag 01 juli 2001 23:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Probeer eens een word-bestand te openen van diskette, diskette weghalen, en proberen te saven. Doe ik soms wel eens op school. Gevolg... je raad het al
windows of de gebruiker
ik weet het wel nu jij nog
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
Verwijderd
hehe jij bent een echte gebruiker.... fouten zijn er om af te vangen. Dat betekent overal op voorbereid zijn.Op maandag 02 juli 2001 16:08 schreef Zorg het volgende:
[..]
van wie is de fout dan?
windows of de gebruiker
ik weet het wel nu jij nog
als je dat stom vind en daarom gaat zeuren....
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
beanetOp zondag 01 juli 2001 18:00 schreef BrammeS het volgende:
Ik heb een poosje bij een $hell bezinepompstation gewerkt en weet dus te vertellen dat onze kassa en het creditcardsysteem op OS2 warp werkte. Alle comunicatie over geldtransacties ging via iets genaamd beonet
en die lag er afgelopen zaterdag uit
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
haha lol!~!!Op maandag 02 juli 2001 01:05 schreef man-o-script het volgende:
oeps
tikte ik con/con bij de mediamarkt?
http://huizen.dds.nl/~weener/blue/
Advanced sheep-counting strategies
Niks gratis credits. Je kan advertenties wijzigen, geluid instellen en nog wat.....Op zondag 01 juli 2001 22:48 schreef noXic het volgende:
Die Photoplay kasten draaien op DOS!!!
(Hier een "cheat" voor die kasten: In het hoofd menu links boven in de hoek, druk je om en om op Photo en Play (dus Photo --> Play --> Photo Play etc.)
Dan krijg je een mini setup menu te zien, als je daar de juiste code in typt krijg je gratis credits!!
heej je kunt veel zeggen over MS-DOS maar het was iig altijd retestabiel!Op maandag 02 juli 2001 16:13 schreef BdR het volgende:
ik ken iemand die zat vorig jaar in Marokko en toen ging er iets mis met zo'n pinautomaat, pasje was ingeslikt, toen deden ze dat ding aan en uit, zag je dattie MS-DOS opstarttedas natuurlijk vrage om moeilijkhede..
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wij hebben op het werk paar maanden lang verschillende Photoplay kasten gehad, omdat wij een interface moesten ontwerpen. Die dingen draaien gewoon op standaard X86 hardware.Op zondag 01 juli 2001 22:48 schreef noXic het volgende:
En voor de cheat. neem volgende keer gewoon een keyboard mee, breek die kast open, plug keyboard erin en druk op spatiebalk of op C en je credits springen omhoog
"You're only as good, as what you did last week."
de casema TV zender had ook eens een crash.. zag je ze rebooten.. niets... En toen was er Ghost. en toen deed ie et weer.
is het niet Inevitable?[Enbrace The Enevitable]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh ja...Op woensdag 04 juli 2001 16:11 schreef OiSyN het volgende:
[..]
is het niet Inevitable?
Ik kijk ff..
Je bent de eerste die het zegt...
Verwijderd
Ik heb ook nog wel een fotootje, maar we hebben hier weg genoeg bluescreens gezien, bovendien heb ik geen zin om het in te scannen.
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Vroeger had ik een computer opnieuw opgestart in een winkel met alle programma's in de map opstarten. Zoveel progs werden door Windows geopend dat ie crashte....... lachuh.....Op woensdag 04 juli 2001 13:03 schreef BrammeS het volgende:
[..]
haha lol!~!!
Verwijderd
Jammer!Op woensdag 04 juli 2001 14:18 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Niks gratis credits. Je kan advertenties wijzigen, geluid instellen en nog wat.....
BETEROp woensdag 04 juli 2001 16:04 schreef oh,when? het volgende:
[..]
Wij hebben op het werk paar maanden lang verschillende Photoplay kasten gehad, omdat wij een interface moesten ontwerpen. Die dingen draaien gewoon op standaard X86 hardware.
En voor de cheat. neem volgende keer gewoon een keyboard mee, breek die kast open, plug keyboard erin en druk op spatiebalk of op C en je credits springen omhoog
Die bij mij op het werk heeft slechts 100Mhz
Das niet genoeg voor een
en het moet ook Embrace zijn in plaats van EnbraceOp woensdag 04 juli 2001 16:11 schreef OiSyN het volgende:
[..]
is het niet Inevitable?
Keybord error...press f1 to resume.
HAHA kon slecht lezen want zon scheen recht in het scherm maar app. had i.i.g. 16mb geheugen en voldeed aan de energy star norm.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Pas stond er iets als "Er is een fatale uitzondering opgetreden in module XXXXXXX op adres 3457a:3455f"
#
Windows heeft de tijd aangepast aan de zomertijd
en een briefje met defect eroverheen
Dat briefje geeft je wel te denken...Op donderdag 05 juli 2001 14:22 schreef Saus het volgende:
liep een tijdje terug de Edah in, al die edahboxen gaven de volgende mededeling weer
Windows heeft de tijd aangepast aan de zomertijd
en een briefje met defect eroverheen
Verwijderd
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit was bij de ABN/AMRO, stond het hele weekend op een keyboard error.
Jammer van de slechte kwaliteit maar wanneer je 's nachts in je uppie een foto staat te maken van een pinautomaat en er staat opeens een groep Bin Ladens achter je dan maak je gauw dat je weg komt.
Bleek later dat ze me een digicam wilden aansmeren terwijl ik mijn Canon G2 in mijn handen had, hadden ze alleen niet door dat dat ook een digicam was.
http://picserv.mediamonks.nl/pics/ETHPSEPPHHE
Die dingen zijn toch van Alcas ofzo?Op zondag 01 juli 2001 20:01 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Die dingen bouw ik voor mn werk
Mijn oom werkt in Woerden bij Fortis in dat gebouw met alle servers...
Die vertelde mij laatst:
Ja er draaien er heel veel op NT4 maar er zijn bij kleine banken nog pinautomaten die nog op Windows 95 of Windows 98 draaien
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Als je de kast open doet zie je een paar el cheapo pc-speakertjes staan. Best grappig
diskeltische lurker
Helemaal goedOp zaterdag 24 november 2001 18:47 schreef Allardie het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch van Alcas ofzo?
Wij bouwen ze voor Alcas, staat trouwens goeie muziek op
Dat halfronde gebouw?Op zaterdag 24 november 2001 19:43 schreef paus_j_p2 het volgende:
Maar NT4 op een pin is nog niet eens zo erg...
Mijn oom werkt in Woerden bij Fortis in dat gebouw met alle servers...
Die vertelde mij laatst:
Ja er draaien er heel veel op NT4 maar er zijn bij kleine banken nog pinautomaten die nog op Windows 95 of Windows 98 draaien
Photoplay's draaien dacht ik op PC-DOS toch?
Verwijderd
LOOOOOOOOOOOOOOOLOp maandag 26 november 2001 19:54 schreef Virus.NL het volgende:
Dit zag ik vanmiddag bij ons op de kabelkrant(TCN10)
[afbeelding]
en jij kan ons die code vast niet vertellenOp zondag 01 juli 2001 22:48 schreef noXic het volgende:
Verwijderd
OK Detail>>
Is dat technisch wel mogelijk? ik dacht dat pinautomaten geen logfiles aanmaken, maar dat ze alle transacties uitprinten op een bon, die ze intern houden....Op dinsdag 27 november 2001 17:26 schreef nfshotrods het volgende:
Ik Had van de week een ABN Automaat met de melding dat zijn Log Files vol zaten.
Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Verwijderd
Dat moet zijn Beanet, en die gaat alleen over de pinpas transacties.. Travelcards, Creditcards e.d. gaan over hun eigen transfers.Op zondag 01 juli 2001 18:00 schreef BrammeS het volgende:
Alle comunicatie over geldtransacties ging via iets genaamd beonet
Klopt, hangen ook regelmatig. En die speakertjes geven me toch een klere geluid!!Op zondag 25 november 2001 22:06 schreef technopeuter het volgende:
Konmar zuilen draaien op Win98
Als je de kast open doet zie je een paar el cheapo pc-speakertjes staan. Best grappig
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Verwijderd
Lijkt me wel, als het word geprint kan er iets misgaan (papier op/inkt op, papier toevoer versperd), En het hoeft niet eens op de pin automaat zelf gelogd te worden, het word direct doorgestuurd naar de bank, hoe kan het anders dat het gelijk van je saldo afgeschreven is?Op woensdag 28 november 2001 09:15 schreef jwbagger het volgende:
[..]
Is dat technisch wel mogelijk? ik dacht dat pinautomaten geen logfiles aanmaken, maar dat ze alle transacties uitprinten op een bon, die ze intern houden....
Interpay Nederland B.V. is in 1994 ontstaan uit een fusie tussen BankGiroCentrale, BeaNet en Eurocard Nederland. Deze drie organisaties hebben elk ook hun eigen ontstaansgeschiedenis.Op woensdag 28 november 2001 17:03 schreef NoiZe het volgende:
[..]
Dat moet zijn Beanet, en die gaat alleen over de pinpas transacties.. Travelcards, Creditcards e.d. gaan over hun eigen transfers.
BGC
In de jaren zestig schakelde Nederland massaal over op de girale salarisbetaling. In 1967 speelden de banken op deze ontwikkeling in met de oprichting van de BankGiroCentrale (BGC). Als centraal verwerkingsinstituut van bancaire girale betalingen. In de loop der jaren nam het betalingsverkeer enorm toe en nieuwe producten en diensten kwamen tot stand.
Eurocard Nederland
De credit card deed vanuit de Verenigde Staten zijn intrede. In Zweden (en later ook Engeland) werd de Eurocard geïntroduceerd. In 1977 sloten Eurocard International en het Amerikaanse MasterCard een overeenkomst, waarbij Eurocard de enige distributeur werd van de MasterCard in Europa. Eurocard Nederland, dat in 1964 al in België werd opgericht, werd namens de Nederlandse banken formeel licentiehouder van de MasterCard-organisatie. In 1980 werden de gezamenlijke Nederlandse banken eigenaar van Eurocard Nederland.
Beanet
Door de ontwikkelingen op technisch gebied is in 1988 door de gezamenlijke banken BeaNet opgericht. Beanet verzorgt sinds 1990 het transport voor elektronische betalingen, die met een bankpas met PIN-code worden uitgevoerd.
Begin jaren negentig besloten de Nederlandse banken de krachten van deze organisaties te bundelen. In 1994 leidde deze fusie tot het ontstaan van Interpay Nederland B.V.
Interpay Nederland B.V. is dus een jong bedrijf met oude wortels.
Of had je broertje de commodore computer op het kabelkrantkanaal gezetOp maandag 26 november 2001 19:54 schreef Virus.NL het volgende:
Dit zag ik vanmiddag bij ons op de kabelkrant(TCN10)
[afbeelding]
pinautomaat in engeland... (natwest) draait winNT

een pinautomaat is dit dus
FF patsen... Xenox zit in Geldermalsen, en de eigenaar daarvan is een vriend van mijn pa...Op zondag 01 juli 2001 20:07 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
Stond er toevallig een paarse kast met daarop Xenox music manager?
* Demo krijgt nog wel eens Xenox chart-cd's van 'm...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik geef je niet lang
PB 3.2
Hu, niet gezienOp zondag 16 december 2001 11:51 schreef kerstman_82_tm het volgende:
Omhoog gehaald topic.
Ik geef je niet lang
Deze stond gelinked uit een andere topic over pinautomaten met Windows error ofzoiets...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
maar die postbank ping autmomaten draaien toch
echt op winNT, ik tijdje geleden geld halen daar..
pin pas erin, 100 piek in tikken, sorry onvoldoende saldo
ik denk FUCK, dus druk 9 op STOP knop (die op het toetsenbordje) oppeens beeld zwart, staat er Windows NT bla bla nog wat. starte een dos schermpje op, en toen pas kwam men pas eruit..
(en iedereen stond te w88
duurde toch mooi 3/4 min..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Windows crashed tijdens een demonstratie.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Da's al een ouwe jaOp zondag 16 december 2001 15:51 schreef bramvrzt het volgende:
Hmm... ook deze is altijd vreselijk leuk:
Windows crashed tijdens een demonstratie.
D'r zijn geloof ik hele theorieën over of dat niet misschien opzettelijk gedaan was om het in de media te krijgen ofzo...
Yep, die theorieën waren gebaseerd op het feit dat een bluescreen op een normale monitor er echt op 'flitst', terwijl het hier van de zijkant aan komt schuiven. Maar goed, mensen die daarop gebaseerd zeggen dat het expres gebeurde, hebben kennelijk geen ervaring met beamers en weten niet wat die dingen bij resolutieveranderingen doenOp zondag 16 december 2001 15:59 schreef Demoniac het volgende:
D'r zijn geloof ik hele theorieën over of dat niet misschien opzettelijk gedaan was om het in de media te krijgen ofzo...
- Pastor Richards @ VCPR