Auto schudt bij gas geven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 61.812 views

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 19:04
Zoals besproken mijn auto naar een andere garage gebracht ivm het lang duren bij de eerdergenoemde garage (stond daar bijna een week).

Kon het dus laten maken voor 321 en dan wordt heel het as vervangen (die naar de bak gaat?).
Ook bleken mijn voorremmen (schijven/blokken) aan het eind van zijn leven te zitten en die kan ik laten vervangen voor 288 inclusief.

Aandrijfas wordt morgen dus gerepareerd en voor de remmen kom ik een andere keer langs (waarschijnlijk januari 2017).

Al met al ben ik blij dat ik zo geholpen ben door jullie! Toppie :)

Conclusie van heel dit gebeuren: Alles wat normaal bij een Fiat Stilo kapot kan gaan, gaat bij mij niet kapot (elektronisch). Waarschijnlijk een versleten of maandagmorgen auto gekocht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Fiat grande punto 1.2 3drs. Bij mij trilt de voorzijde dashboard en de auto als ik schakel van de 4 naar de 5 en wat gas bij moet geven. Nu heb ik 2 aandrijfassen vervangen omdat er in de lv as een draaidag zit. Na de vervanging is t stukken minder maar nog wel aanwezig tussen de 110 en 130 daarboven niet. Nu heb ik de assen uitgesloten omdat dit een Fiat kwaaltje is. Nu heb ik me vliegwiel vervangen met de rest van de koppeling. Probleem is verholpen het lager van t vliegwiel had speling die er dus voor zorgt dat je hele auto begint te trillen. Dus mensen vliegwiel vernieuwen en gelijk je koppelingset. En t probleem is over Succes Allemaal. Groet Jeff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:03:
Ik heb een Fiat grande punto 1.2 3drs. Bij mij trilt de voorzijde dashboard en de auto als ik schakel van de 4 naar de 5 en wat gas bij moet geven. Nu heb ik 2 aandrijfassen vervangen omdat er in de lv as een draaidag zit. Na de vervanging is t stukken minder maar nog wel aanwezig tussen de 110 en 130 daarboven niet. Nu heb ik de assen uitgesloten omdat dit een Fiat kwaaltje is. Nu heb ik me vliegwiel vervangen met de rest van de koppeling. Probleem is verholpen het lager van t vliegwiel had speling die er dus voor zorgt dat je hele auto begint te trillen. Dus mensen vliegwiel vernieuwen en gelijk je koppelingset. En t probleem is over Succes Allemaal. Groet Jeff.
Je reageert op een topic van DRIE jaar oud 8)7

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-10 21:38
Motorsteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:29

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

DonJunior schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:07:
[...]

Je reageert op een topic van DRIE jaar oud 8)7
Volgende keer graag even een Topic Report aanmaken in plaats van in het topic te reageren.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:03:
Modbreak:Het is niet de bedoeling om oudere topics te kicken met een vergelijkbare vraag of een oplossing te plaatsen als een topic al meerdere jaren oud is.

Daarnaast groeten we elkaar niet op tweakers.

Dit topic gaat op slot.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.