Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornaamste gebruik van de PC is gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximum 750€ kosten. Liefst een goed deel onder dat budget aangezien ik al een deel onderdelen heb en het gewoon een vernieuwing van de interne onderdelen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb volgende onderdelen al:
Een nieuwe case (de Fractal Design Nano S) met daarin een goede CPU (i5 6600K) met waterkoeling, GPU, DDR4 geheugen en misschien nieuwe voeding .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel als CPU. De rest maakt voor mij niet zoveel uit. Zolang de case maar stijlvol en minimalistisch is en de onderdelen intern wat bij elkaar passen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal energieverbruik met liefst zo min mogelijk geluid en een stijlvol uitzicht. Liefst zo miniem mogelijk.
Ga je overklokken?
Liefst niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een zo goed mogelijk advies krijgen over hoe ik mijn build kan afstemmen op de grootte van de case. Liefst een goed gekoeld systeem dat er minimaal uitziet met OK performance. Ik verwacht niet alles op 4K Ultra te spelen. Maar wel mooie graphics op 1080p.
Lijstje met wat ik zou nemen in twee opties.
Optie 1:
Optie 2:
Voornaamste gebruik van de PC is gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximum 750€ kosten. Liefst een goed deel onder dat budget aangezien ik al een deel onderdelen heb en het gewoon een vernieuwing van de interne onderdelen is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb volgende onderdelen al:
- Harde schijven (data en OS)
- Randapparatuur zoals scherm, muis, keyboard, ...)
- Voeding: Corsair Enthusiast TX750M. Maar ik denk dat ik die zal moeten veranderen?
Een nieuwe case (de Fractal Design Nano S) met daarin een goede CPU (i5 6600K) met waterkoeling, GPU, DDR4 geheugen en misschien nieuwe voeding .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel als CPU. De rest maakt voor mij niet zoveel uit. Zolang de case maar stijlvol en minimalistisch is en de onderdelen intern wat bij elkaar passen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal energieverbruik met liefst zo min mogelijk geluid en een stijlvol uitzicht. Liefst zo miniem mogelijk.
Ga je overklokken?
Liefst niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een zo goed mogelijk advies krijgen over hoe ik mijn build kan afstemmen op de grootte van de case. Liefst een goed gekoeld systeem dat er minimaal uitziet met OK performance. Ik verwacht niet alles op 4K Ultra te spelen. Maar wel mooie graphics op 1080p.
Lijstje met wat ik zou nemen in twee opties.
Optie 1:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,01 | € 187,01 |
| 1 | Gigabyte GA-H110N | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G | € 226,95 | € 226,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14 | € 83,- | € 83,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 670,86 | |
Optie 2:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 244,95 | € 244,95 |