Ik heb via breedbandwinkel.nl een 100/100 Fiber abonnement aangevraagd. Echter, nu heb ik de order bevestiging binnen gekregen met een Datum van 7-11-2016 erop terwijl ik de brief pas vorige week binnen heb gekregen. Op zich geen probleem, maar in de bevestiging staat dat er 50/50 geleverd gaat worden met dezelfde prijs als bij breedbandwinkel.nl. De bedenktermijn is 14 dagen en is voorbij, aangezien ik de brief te laat heb gekregen.
Ik heb uiteraard meteen contact proberen op te nemen via het ticketsysteem van hun, maar daar heb ik na 7 dagen nog geen antwoord op, dus heb ik de klantenservice geprobeerd maar na 45 minuten werd er niet opgenomen. Drama.
Kan ik het contract via mijn kant opzeggen omdat ze niet leveren volgens de oorspronkelijke bestelling? Ik krijg ze namelijk met geen mogelijkheid te pakken.
Ik heb uiteraard meteen contact proberen op te nemen via het ticketsysteem van hun, maar daar heb ik na 7 dagen nog geen antwoord op, dus heb ik de klantenservice geprobeerd maar na 45 minuten werd er niet opgenomen. Drama.
Kan ik het contract via mijn kant opzeggen omdat ze niet leveren volgens de oorspronkelijke bestelling? Ik krijg ze namelijk met geen mogelijkheid te pakken.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.