Fiber levert niet wat, kan ik opzeggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik heb via breedbandwinkel.nl een 100/100 Fiber abonnement aangevraagd. Echter, nu heb ik de order bevestiging binnen gekregen met een Datum van 7-11-2016 erop terwijl ik de brief pas vorige week binnen heb gekregen. Op zich geen probleem, maar in de bevestiging staat dat er 50/50 geleverd gaat worden met dezelfde prijs als bij breedbandwinkel.nl. De bedenktermijn is 14 dagen en is voorbij, aangezien ik de brief te laat heb gekregen.

Ik heb uiteraard meteen contact proberen op te nemen via het ticketsysteem van hun, maar daar heb ik na 7 dagen nog geen antwoord op, dus heb ik de klantenservice geprobeerd maar na 45 minuten werd er niet opgenomen. Drama.

Kan ik het contract via mijn kant opzeggen omdat ze niet leveren volgens de oorspronkelijke bestelling? Ik krijg ze namelijk met geen mogelijkheid te pakken.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De grap lijkt te zijn dat breedbandwinkel is opgetreden als "verkoper" aan jou en daarna de order uitzet bij, in dit geval, Fiber.
Verloopt mijn aanvraag sneller als ik rechtstreeks via de provider bestel?

Nee, al onze bestellingen worden automatisch en direct doorgestuurd naar de provider. Door rechtstreeks bij ons te bestellen, bespaart u zelfs de tijd om het exacte abonnement opnieuw op te zoeken op de website van de provider. Bovendien kunt u rekenen op ondersteuning van onze gratis klantenservice met ruim 12 jaar ervaring in overstappen.
In mijn optiek zou het dus zo moeten zijn dat jij contact moet zoeken met de website en niet direct met Fiber om jouw klacht/zorg te adresseren en op te laten lossen.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2016 11:58 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Als Fiber niet levert kun je opzeggen maar pas op. Fiber kan het je heel lastig gaan maken. Eigen ervaring

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:50:
Ik heb via breedbandwinkel.nl een 100/100 Fiber abonnement aangevraagd. Echter, nu heb ik de order bevestiging binnen gekregen met een Datum van 7-11-2016 erop terwijl ik de brief pas vorige week binnen heb gekregen. Op zich geen probleem, maar in de bevestiging staat dat er 50/50 geleverd gaat worden met dezelfde prijs als bij breedbandwinkel.nl. De bedenktermijn is 14 dagen en is voorbij, aangezien ik de brief te laat heb gekregen.

Ik heb uiteraard meteen contact proberen op te nemen via het ticketsysteem van hun, maar daar heb ik na 7 dagen nog geen antwoord op, dus heb ik de klantenservice geprobeerd maar na 45 minuten werd er niet opgenomen. Drama.

Kan ik het contract via mijn kant opzeggen omdat ze niet leveren volgens de oorspronkelijke bestelling? Ik krijg ze namelijk met geen mogelijkheid te pakken.
Als jij alle gegevens hebt van breedbandwinkel.nl met de 100/100 verbinding waarbij je een x bedrag betaald. Dan kan je die gegevens doorsturen naar Fiber, of je stuurt de (gescande Fiber.nl) brief naar breedbandwinkel.nl. En daar kan je dan aangeven dat je dit niet hebt besteld.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Nogne schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:36:
[...]

Als jij alle gegevens hebt van breedbandwinkel.nl met de 100/100 verbinding waarbij je een x bedrag betaald. Dan kan je die gegevens doorsturen naar Fiber, of je stuurt de (gescande Fiber.nl) brief naar breedbandwinkel.nl. En daar kan je dan aangeven dat je dit niet hebt besteld.
Dat heb ik gedaan, maar na 1 week geen antwoord.
Ik ga nu breedbandwinkel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
MAX3400 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:57:
De grap lijkt te zijn dat breedbandwinkel is opgetreden als "verkoper" aan jou en daarna de order uitzet bij, in dit geval, Fiber.

[...]

In mijn optiek zou het dus zo moeten zijn dat jij contact moet zoeken met de website en niet direct met Fiber om jouw klacht/zorg te adresseren en op te laten lossen.
Juist, goed punt. Heb ze zojuist gebeld en zij gaan het fixen. :-) Ben benieuwd.
Nu al gaar van Fiber. Na een jaar over naar Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50
Hoe is het afgelopen? Ik heb een kennis die ook problemen heeft met fiber maar slechte klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephandeman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-10 18:57
Vanuit mijn ervaring raad ik iedereen af bij Fiber te gaan als Provider. In het sturen van facturen en aanmaningen zijn zij zeer sterk. De klantenservice daarentegen zeer minder en is het gebruikelijk dat er pas na 20+ minuten wordt opgenomen. De verkoop neemt echter binnen 1 minuut op, maar zodra je over iets anders begint dan 'ik wil klant worden', wordt je direct doorverwezen naar 'keuze 2' omdat zij alleen toegang hebben tot het verkoop systeem en in een andere vestiging werken...

In ieder geval blij dat ik nu bij een andere provider zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit is een persoonlijk topic en ervaringen van andere horen hier dan ook niet thuis, maar in: Fiber (Voorheen Fype) Glasvezel provider ervaring.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.