Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games.
Op 1 staat ETS2. Motogp, F1 dit soort spellen. Schietspellen zullen niet gedaan worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 750. Hier moet t beeldscherm ook bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee geen compenenten of rand apperatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Scherm. Eventueel toetsenbord. Muis. Desktop uiteraard. En als t binnen het bedrag past een stuur. Maar die heb ik eigenlijk al bij bol gezien van 100 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee nog geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet wel wat power hebben. Bij Ets2 heb ik grote mappen (mods) die wel wat power vragen.
Ga je overklokken?
Nee. Geen idee wat dit is
Wat verwacht je van ons?
Een mooi en duidelijke uitleg. Geen dure woorden. Ben een leek in dit soort dingen kwa termen enz. Graag zie ik voorbeelden en of sites waar ik duidelijke uitleg kan vinden
M v g
Dennis
Voornamelijk games.
Op 1 staat ETS2. Motogp, F1 dit soort spellen. Schietspellen zullen niet gedaan worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 750. Hier moet t beeldscherm ook bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee geen compenenten of rand apperatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Scherm. Eventueel toetsenbord. Muis. Desktop uiteraard. En als t binnen het bedrag past een stuur. Maar die heb ik eigenlijk al bij bol gezien van 100 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee nog geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet wel wat power hebben. Bij Ets2 heb ik grote mappen (mods) die wel wat power vragen.
Ga je overklokken?
Nee. Geen idee wat dit is
Wat verwacht je van ons?
Een mooi en duidelijke uitleg. Geen dure woorden. Ben een leek in dit soort dingen kwa termen enz. Graag zie ik voorbeelden en of sites waar ik duidelijke uitleg kan vinden
M v g
Dennis