Serienummer doos is anders dan op moederbord zelf.

Pagina: 1
Acties:

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vandaag nieuwe MSI Z170A Gaming Pro Carbon ontvangen. Ik wilde het gelijk registreren op de website van MSI. Ik moest 2 nummers invoeren

SN#1: staat op doos en op moederbord zelf
SN#2: staat alleen op moederbord.

Ik kreeg steeds een foutmelding. Wat blijkt: Serienummer SN#1 is verschillend. Op de doos staat dus een ander nummer dan op het moederbord zelf.

Mijn vraag: Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? Een gebruikt moederbord of een RMA? Zouden jullie dit accepteren?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vraag het de winkel?

39

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zou ik niet accepteren. Straks als het moederbord defect raakt en hem wilt opsturen voor garantie krijg je daar problemen mee aangezien het serienummer niet klopt.

Snel contact opnemen met de winkel en dit voorleggen.

hi!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10 14:30
Google er maar even op, het komt meer voor en is dus niet duidelijk wat te doen.

Wellicht is dit jou oplossing: https://forum-en.msi.com/index.php?topic=272521.0

• Obeja
  • Niet online
Dank jullie wel. Heb een mail gestuurd naar de webshop. Laat wel weten als ik meer weet.

• jovadca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:41
Laat je niet afschepen, maar zorg dat je de juiste doos bij jouw mobo krijgt! Zoals al eerder gemeld kan je niet nu MAAR later wel problemen krijgen bij het claimen van garantie! Dan kost het jou geld en hun spelen mooi weer.

DUS: NIET ACCEPTEREN!!!!!

Of ze moeten het zwart op wit zetten dat zij de consequenties dragen.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zie ook hier (=> Garantie wordt geweigerd / serienummer.) waarom je hier absoluut actie op moet gaan ondernemen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Obeja
  • Niet online
Glashelder schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:32:
Zie ook hier (=> Garantie wordt geweigerd / serienummer.) waarom je hier absoluut actie op moet gaan ondernemen.
Het verhaal gelezen. Wat een ellende zeg. Ik heb gelijk een retour aanvraag ingediend bij Megekko.

• Obeja
  • Niet online
Reactie van Megekko ontvangen. Zeggen dat het een nieuw moederbord is in een RMA doos. Ze weten er nu van en gewoon 3 jaar garantie. Ik heb het maar geaccepteerd.

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:48

rdejongjr

Gnome

MSI is idd de moeilijkste niet qua serienummers etc, wel jammer dat ze bij megekko niet vermelden dat het een refurb/open/andere doos betrof.

• Obeja
  • Niet online
Moederboard bleek een DOA. Er gebeurde helemaal niets, geen leven. Zojuist teruggestuurd ze beloofde een nieuwe doos met nieuw moederbord. Ben benieuwd.

• Obeja
  • Niet online
Even een update: Het moederbord was helemaal geen DOA. Ik had per abuis de power sw op de power led zitten. Vraag met niet waarom, maar stom was het wel.

Wel heb ik keurig binnen een dag toch een ander moederbord ontvangen. Megekko reageerde zeer klantvriendelijk en deden totaal niet moeilijk over een ander exemplaar, terwijl er dus niks mis was met eerste moederbord. Woensdag mijn eerste moederbord teruggestuurd en vrijdag had ik weer een ander exemplaar keurig verpakt in huis. TOP SERVICE!!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als de serienummers nu wel kloppen heeft jouw stomiteit iig nog wat opgeleverd ;)

specs

Pagina: 1