Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Pierre62
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 02-10-2017
Hoe stel je NL-Alert in op een Redmi Note 3 met MiUi 8.0.2.0 ?

Dank voor uw reactie.

Pierre

Beste antwoord (via Pierre62 op 03-12-2016 00:08)

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:17
NL Alert kun je alleen instellen op de Global Rom en niet op een China Rom.

Alle reacties

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 19-04 21:21

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

https://www.androidplanet.nl/apps/nl-alert-android/
Vind je hier niets wat ook werkt op jouw telefoon?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:17
NL Alert kun je alleen instellen op de Global Rom en niet op een China Rom.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 16:36

rens-br

Moderator Mobile & IN
Wat heb je zelf al gevonden, gedaan en geprobeerd? Op tweakers wordt wel eigen inzet verwacht voordat je een topic opent.

Normaal gesproken zou je de openingspost moeten aanpassen, maar aangezien je vraag al is beantwoord laten we het maar zo.

• Hokus
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 29-06-2018
Is er al een antwoord op deze vraag. ? Ik heb een Xiaomi redmi note 3 mui 7.2.3.0 global Stable. Ik heb mijn telefoon binnenste buiten gekeerd maar ik kan niets vinden waar ik dit kan instellen. Ook de site van Nl- Alert geeft geen oplossing.

• PH68
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17-04 11:07
Ik heb wel iets voorbij zien komen op het forum:

zie:

http://en.miui.com/thread-1560822-1-1.html

en

Xiaomi NL-Alert instelhulp

Ik heb het zelf ook ingesteld op deze manier (Note 4), maar moet nog wachten op een test alarm (of een echte) om te zien of dit werkt.. Overigens kun je op deze manier de functie alleen aan/ uit zetten. Je kunt geen kanaalnummers instellen.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True