Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke 2e hands laptop is nu slim/goed om te kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn XPS15 moet alsnog terug naar onze oude werkgever, balen. Maar we willen nu niet zelf €1500 uitgeven voor een goede laptop, maar liever iets van max. €500. Nu denk ik erover na om een 2e hands laptop te kopen, maar dan eentje met hele goede specs.

Ik wil graag een i5, 15 inch Full HD goed scherm, goede bouwkwaliteit, en enigzins goede accuduur, en weinig lawaai. Ik zat te denken aan een Dell L502X. Iemand anders nog suggesties? Het moet een alllround laptop zijn, niet voor games, maar meer vooor home office, en wat multimedia. Voor thuis gebruik...

• pageUp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 12:59
Ik kijk toevallig in dit topic, maar ik kan je een Dell L502X afraden. Ik vond het een verrassend slecht gebouwde laptop en ik heb er meerdere problemen mee gehad. Sorry, maar ik ben niet zo goed op de hoogte dat ik je een alternatief kan aanbieden.

Kan een computer in elkaar zetten =3

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:56

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

voor dat geld koop je prima nieuwe klapjap anders hoor.

Kijk anders even mee met de BestBuyGuide voor de basislaptop

[LBBG] Basislaptop december 2016

Dan heb je garantie en, omdat je accuduur benoemt, een nieuwe accu, met 2dehands weet je nooit wat je treft.

edit:

de noodzaak voor een i5 ontgaat me ook even in je verhaal. Als je dan ook nog eens géén IPS scherm hoeft maar uitkan met een TN paneel dan kun je echt een leuke laptop pakken.

Ik heb naast onze dikke nieuwe Asus een bijna 8 jaar oud gebakje met een T6500 Core2Duo met 4gb, de K50in van Asus waar ik een 256gb samsung SSD in heb gezet. Die gebruik ik op mijn kluszolder

dat ding is gewoon hartstikke snel met beetje browsen en office/mailen, youtube, forums etc.

[ Voor 49% gewijzigd door Fraggert op 02-12-2016 07:20 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison