Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

welke reciever

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
mijn boxen
2x dynaudio m10 emit
6 ohm
150 watt per stuk

Ik zoek een?
reciever die bij mijn ps 4 past en het beste geluid geeft

Wat is je budget?
rond de 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
films en ps 4

Wat heb je zelf al gevonden?
niks helaas.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-11 09:43
Wat bedoel je met 'past'? Qua kleur of design?

Serieus: Ik zou wat meer je best doen, op basis van deze informatie kan niemand je adviseren.

Verwijderd

Topicstarter
qua geluid, waar de speakers voor bedoeld zijn :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Oke,dit al het 7e topic dat je in korte tijd geopend hebt en qua niveau blijft het huilen met de pet op.

Een PS4 is geen bijzonder apparaat; met een HDMI-kabel aansluiten en klaar. En ook je speakers zijn geen ultra-exotische exemplaren.

Zelf zou ik zeggen koop gewoon de receiver die bij je wensen past qua aansluitmogelijkheden en features. En als je deze ook nog mooi vindt, ben je helemaal klaar.

Topics met dermate weinig inzet als deze hebben geen zin. Neem eens een aantal aankoopadviestopics door op het forum. Zoek wat reviews op Google. Ga eens in een audiozaak kijken. En denk er dan nog eens een paar dagen over na.

En mocht je dan nog vragen hebben, stel ze dan eventueel in je nog open staande topic Welke home cinama set of start een goed nieuw topic in CEA. En dus niet in AUD zoals je ook al diverse keren hebt gedaan. Op de manier van de afgelopen dagen verder gaan, heeft geen zin.

Dit topic is gesloten.