Mijn vraag:
Ik heb al sinds een tijdje (misschien sinds het begin) problemen met onder andere Chrome browser, Spotify en UPlay. Ik heb sterk het vermoedde dat het vooral om applicaties gaat die op chromium zijn gebasseerd. Ik heb in een topic al uitgebreid gepraat over de hardware of software waar het aan kan liggen. Echter weet ik nu bijna wel zeker dat alle hardware oke is. Alles buiten de Chromium programma's draait immers ook prima. Dus nu is mijn vraag, hoe komt het dat bij goede hardware en goede drivers toch problemen ontstaan die ik nergens anders tegen kom op dezelfde manier als dat ik die ervaar. Het probleem is dat er in de programmas vierkantjes in het scherm op de verkeerde plaats weergegeven worden, en dat Google Chrome met enige regelmaat vastloopt. En daarna moeilijk opstart. Wat kan ik doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Moederbord: Asus Z170 pro gaming
RAM: Kingston HyperX Fury 16GB
Voeding: Corsair RM550x
CPU: i7 6700k (nog niet overgeklokt)
Koeler: Scythe Mugen 4
GPU: GTX 1070 MSI gaming
SSD: Samsung 850 EVO 500GB
Monitor: Asus VX279Q 27"
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Hardware testen met programma's (CPU en RAM)
- Videokaart wisselen naar AMD
- GPU van CPU gebruiken
- RAM wisselen
- displaykabel wisselen
- Windows resetten
- Moederbord resetten
- Hardware versnelling uitschakelen in Google Chrome
- Alle drivers geüpdatet
Mijn grafische probleem:

En dit was mijn vorige topic:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1734793
Ik heb al sinds een tijdje (misschien sinds het begin) problemen met onder andere Chrome browser, Spotify en UPlay. Ik heb sterk het vermoedde dat het vooral om applicaties gaat die op chromium zijn gebasseerd. Ik heb in een topic al uitgebreid gepraat over de hardware of software waar het aan kan liggen. Echter weet ik nu bijna wel zeker dat alle hardware oke is. Alles buiten de Chromium programma's draait immers ook prima. Dus nu is mijn vraag, hoe komt het dat bij goede hardware en goede drivers toch problemen ontstaan die ik nergens anders tegen kom op dezelfde manier als dat ik die ervaar. Het probleem is dat er in de programmas vierkantjes in het scherm op de verkeerde plaats weergegeven worden, en dat Google Chrome met enige regelmaat vastloopt. En daarna moeilijk opstart. Wat kan ik doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Moederbord: Asus Z170 pro gaming
RAM: Kingston HyperX Fury 16GB
Voeding: Corsair RM550x
CPU: i7 6700k (nog niet overgeklokt)
Koeler: Scythe Mugen 4
GPU: GTX 1070 MSI gaming
SSD: Samsung 850 EVO 500GB
Monitor: Asus VX279Q 27"
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Hardware testen met programma's (CPU en RAM)
- Videokaart wisselen naar AMD
- GPU van CPU gebruiken
- RAM wisselen
- displaykabel wisselen
- Windows resetten
- Moederbord resetten
- Hardware versnelling uitschakelen in Google Chrome
- Alle drivers geüpdatet
Mijn grafische probleem:

En dit was mijn vorige topic:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1734793
[ Voor 4% gewijzigd door Wall-E95 op 30-11-2016 21:06 ]