Oké ik zit op de telefoon want mijn computer werkt niet meer. Mijn hardeschijf was kapot. Voor dat deze kapot ging had ik gewoon normale installatie via dvd Windows 10 legaal geïnstalleerd geen enkel probleem. Nu wou ik over stappen naar een ssd. Ik kocht de crucial mx300 2.5 inch. Als ik deze aansluit vindt de computer het soms wel soms niet. Als hij het wel vindt ga ik via boot up met de dvd naar de installatie. Hier geef ik aan de ssd. Maar dan komen de problemen, ik krijg een error0x80300024 . Ik kan geen partitie aan maken of kan het niet formateren. Ik krijg dus met geen mogelijkheid Windows erop geïnstalleerd. Ik heb net volgende geprobeerd : ssd naar gpt naar mbr via andere computer geformateerd. Ik heb in de bios de sata op raid, ehci, en echo volgens mij gezet. Geen succes, ik heb uefi alleen gedaan in de boot en uefi en legacy, geen succes ik krijg of de fout kan niet formateren of de fout kan geen partitie maken. Ik heb via shift f10 diskpart clean geprobeerd ook niet. Via f10 diskpart partitie geprobeerd aan te maken. Geen succes. Als ik eenmaal de partities heb aangemaakt dat je er 4 hebt met daarvan 1 de primaire partitie wil ik hem formateren. Lukt het ook niet dit is de 2de ssd waar ik het bij probeer en niks lukt. Maar als ik een elgewone hdd gebruik is er geen enkel probleem.
Al eens geprobeerd met een andere Sata kabel? Of een andere poort?
Als je op de telefoon GoT kan vinden en kan inloggen en je oude topic kan copy/pasten, maak dan ff geen nieuw topic aan maar post gewoon in Z97m g43 met de ssd crucial mx300 ?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ten eerste sorry, ik vond die andere post niet terug daarom via deze manier, en ja ik heb andere poort geprobeerd en kabels, geen succes. als ik via shift f10 diskpart list disk select disk en clean doe, geeft diskpart een error aan dat hij geen toestemming heeft en dan verdwijnt de ssd van het installatie scherm.
[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 30-11-2016 09:44 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dit topic is gesloten.
![]()