Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Jef92
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-09 19:59
Dag iedereen,

Ik ben op dit moment ben ik in bezit van een LG G3, een zalige telefoon!
Helaas ben ik nu aan mijn derde scherm op 1 jaar tijd toe, deze kosten wil ik echter niet meer maken.
Door mijn job, vaak buiten,.. sneuvelen mijn telefoons sneller.
Mijn vraag; welke rugged smartphone kunnen jullie aanraden en is qua prestaties ongeveer zoals de LG G3.
Ik zie ook vaak rugged hoesjes op het internet heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt!!

Alle reacties

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Moto X Force of de Caterpillar smartphone. Lijken me geschikt.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Als je scherm naar de klote gaat, is er geen 1 geschikt. Glas is glas en blijft glas. Ook in een rugged phone.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Waardoor sneuvelen je telefoons exact?

Want vallen en waterschade daar kunnen rugged ones wel bij helpen, maar bijv sleutels in je zak tegen het scherm aan daar gaat niets je bij helpen behalve je sleutels ergens anders te zetten (of je telefoon in een hoesje ergens anders te plaatsen / hangen)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Welkom op tweakers.

Dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar MAA.

Voor aankoopadvies verwachten we wel wat meer eigen input, zodat we je beter voorruit kunnen helpen. Geef even aan wat je budget is en of je eventueel nog eisen hebt met betrekking tot schermformaat e.d.

• Jef92
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-09 19:59
Mijn budget is 300 euro.
Graag een 5 inch scherm.

Groeten

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:25

Wuursj

want worst is al bezet

Na 3 kapotte schermen dacht ik er ook zo over.
Mijn Motorola X Force kostte me 300 euro in de iBood en bevalt erg goed. Bovendien ziet ie er niet uit als ene telefoon voor een aannemer.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jef92 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:11:
Mijn budget is 300 euro.
Graag een 5 inch scherm.
En wat heb je zelf al gevonden? We verwachten op tweakers een stuk meer eigen inzet dan alleen je vraag neerplempen en wachten op reactie.

Om jezelf bekend te maken met onze regels kan ik het aanbevelen om even onze regels door te nemen: Het algemeen beleid.
Pagina: 1