Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen met mijn nieuwe pc en dan veel verschillende games op 4k en de hoogste instellingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten van mijn pc mogen oplopen tot 1800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog geen onderdelen voor mijn pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil wel minimaal een NVIDIA 1060/1070 8 GB erin, minimaal 500 GB SSD, een i7 6700(K) processor, het moederbord maakt niet uit, een voeding van minimaal 750 watt lijkt mij wel goed, waterkoeling is voor mij geen optie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb niet echt een voorkeur qua merk, als de videokaart maar een 1060/1070/1080 is, het belangrijkste vind ik dat alle onderdelen bij elkaar kunnen zolang er maar geen waterkoeling in zit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het allemaal maar in de behuizing past, de behuizing wil ik graag een doorzichtig gedeelte in.
Ga je overklokken?
ik ben tevreden met de standaard instellingen van de pc
Wat verwacht je van ons?
Jullie kunnen mij het beste helpen door gewoon een pc voor mij te bouwen of bepaalde onderdelen aan/af te raden en of alles wel bij elkaar hoort en kan.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen met mijn nieuwe pc en dan veel verschillende games op 4k en de hoogste instellingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten van mijn pc mogen oplopen tot 1800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog geen onderdelen voor mijn pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil wel minimaal een NVIDIA 1060/1070 8 GB erin, minimaal 500 GB SSD, een i7 6700(K) processor, het moederbord maakt niet uit, een voeding van minimaal 750 watt lijkt mij wel goed, waterkoeling is voor mij geen optie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb niet echt een voorkeur qua merk, als de videokaart maar een 1060/1070/1080 is, het belangrijkste vind ik dat alle onderdelen bij elkaar kunnen zolang er maar geen waterkoeling in zit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het allemaal maar in de behuizing past, de behuizing wil ik graag een doorzichtig gedeelte in.
Ga je overklokken?
ik ben tevreden met de standaard instellingen van de pc
Wat verwacht je van ons?
Jullie kunnen mij het beste helpen door gewoon een pc voor mij te bouwen of bepaalde onderdelen aan/af te raden en of alles wel bij elkaar hoort en kan.