Black Friday pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Zojuist kreeg ik, als abbo, een DM over de Tweakers Black Friday pagina. Helaas zonder mogelijkheid om rechtstreeks te antwoorden, vandaar hier....

Als ik op de link klik krijg ik een prachtige wervende tekst, een aantal logos vna winkels, en een compleet lege tabel (ik zie tabel randen, er is geen inhoud).

Wat gaat er hier mis?

En ja, ik gebruik tracker-blockers en add-blockers. Vertel me alsjeblieft niet dat de pagina niet werkt omdat ik mijn privacy waardeer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Croga schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:27:
Zojuist kreeg ik, als abbo, een DM over de Tweakers Black Friday pagina. Helaas zonder mogelijkheid om rechtstreeks te antwoorden, vandaar hier....

Als ik op de link klik krijg ik een prachtige wervende tekst, een aantal logos vna winkels, en een compleet lege tabel (ik zie tabel randen, er is geen inhoud).

Wat gaat er hier mis?

En ja, ik gebruik tracker-blockers en add-blockers. Vertel me alsjeblieft niet dat de pagina niet werkt omdat ik mijn privacy waardeer.
Probeer het eens zonder adblocker..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
DennusB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:27:
Probeer het eens zonder adblocker..
Nee.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Einde discussie dus.

Er zijn voldoende topics geweest omtrent Tweakers.net / GoT / verwante reclame waarbij 99% van de issues wordt veroorzaakt door "privacy addons".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik spreek hier niet namens crew of afgevaardigde van tweakers, maar gewoon als mezelf. Het is natuurlijk fantastisch dat tweakers een leuke actie voor jullie organiseert en tweakers doet dit veelal in samenwerking met fabrikanten / winkels / partners.

Door het tracker van zulke pagina's kunnen ze ook aan deze partners laten zien hoeveel bezoekers hun actie genegeerd, hierdoor kunnen ze meer acties opzetten.

Wens je hier niet aan mee te werken, dan zijn die acties helaas niet voor jou bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Je moet inderdaad even je adblocker en andere spullen uitzetten om het te laten werken. Kleine moeite toch, je hebt al geen adverenties e.d. hier.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Hij heeft toch gewoon al een abo betaald? 8)7

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

Rmg

chaoscontrol schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:58:
Ja en de Black friday actie pagina is een verzameling black friday advertenties. Dat IS de content. Als je die content toch wil zien zul je je adblocker moeten uitschakelen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

chaoscontrol schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:58:
Rmg schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:00:
[...]

Ja en de Black friday actie pagina is een verzameling black friday advertenties. Dat IS de content. Als je die content toch wil zien zul je je adblocker moeten uitschakelen :X
Inderdaad. De pagina's zijn letterlijk advertenties en met een adblocker zijn ze (in mijn geval) zichtbaar maar nutteloos. 't is slechts een pagina waar je het uit moet zetten, dat is toch niet heel veel werk? :+

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Markimoo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:53:
Je moet inderdaad even je adblocker en andere spullen uitzetten om het te laten werken. Kleine moeite toch, je hebt al geen adverenties e.d. hier.
Ik blok geen advertenties. Ik blok alles wat mijn privacy in gevaar brengt.

Ik ben helemaal niet tegen commerciele uitingen. Ik ben tegen de diefstal van mijn gegevens. Dat adverteerders nou juist dat graag doen zorgt er voor dat ik ook advertenties blokkeer.
Rmg schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:00:
Blijkbaar is dat niet de enige content.... Blijkbaar willen deze bedrijven niet alleen dat je hun advertentie ziet. Blijkbaar willen ze ook van alles van jou weten zonder dat je daar toestemming voor geeft.
Markimoo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:05:
Inderdaad. De pagina's zijn letterlijk advertenties en met een adblocker zijn ze (in mijn geval) zichtbaar maar nutteloos. 't is slechts een pagina waar je het uit moet zetten, dat is toch niet heel veel werk? :+
Nee, is niet veel werk. Ja, is wel heel erg jammer dat ik moet betalen om het te mogen zien.

Bottomline is dat als het hier inderdaad over advertenties gaat die met privacy middelen geblokkeerd worden, Tweakers.net er waarschijnlijk ook voor betaald wordt om ze te plaatsen. Ik zeg: Dit is een enorm hellend vlak..... Hier op Tweakers gebeurt het steeds vaker dat content geplaatst wordt met "Kijk eens wat voor leuks we voor JULLIE doen" waarbij later blijkt dat ze er geld mee verdienen. Daarme doen ze het dus helemaal niet voor ons.....

De zoveelste nagel in de doodskist van tweakers.net, een site die ooit, heel heel lang geleden, onafhankelijk nieuws bracht voor zijn gebruikers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

't is kiezen of delen. Als jij geen moeite neemt om even wat uit te zetten, voor een actie dan is 't pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Klopt, maar het verval is wel schrijnend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:53
Croga schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:25:
[...]

Ik ben helemaal niet tegen commerciele uitingen. Ik ben tegen de diefstal van mijn gegevens. Dat adverteerders nou juist dat graag doen zorgt er voor dat ik ook advertenties blokkeer.

[...]

Blijkbaar is dat niet de enige content.... Blijkbaar willen deze bedrijven niet alleen dat je hun advertentie ziet. Blijkbaar willen ze ook van alles van jou weten zonder dat je daar toestemming voor geeft.

[...]

Nee, is niet veel werk. Ja, is wel heel erg jammer dat ik moet betalen om het te mogen zien.

Bottomline is dat als het hier inderdaad over advertenties gaat die met privacy middelen geblokkeerd worden, Tweakers.net er waarschijnlijk ook voor betaald wordt om ze te plaatsen. Ik zeg: Dit is een enorm hellend vlak..... Hier op Tweakers gebeurt het steeds vaker dat content geplaatst wordt met "Kijk eens wat voor leuks we voor JULLIE doen" waarbij later blijkt dat ze er geld mee verdienen. Daarme doen ze het dus helemaal niet voor ons.....
Waar blijkt uit dat tweakers daar geld mee verdient?
De zoveelste nagel in de doodskist van tweakers.net, een site die ooit, heel heel lang geleden, onafhankelijk nieuws bracht voor zijn gebruikers.
De link tussen een gesponsorde (?) actie en onafhankelijk nieuws volg ik niet.
Surf er dan incognito naar.

[ Voor 5% gewijzigd door BB-One op 25-11-2016 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

Rmg

[...]

Juist, omdat een advertentie mogelijk persoonsgegevens steelt block je deze, prima.

Linksom of rechtsom, je blokkeert advertenties. 8)7 En de pagina die je probeert te bekijken is een advertentie pagina, in een .actie pagina. Je kan dramatisch gaan doen over het verval van tweakers maar het staat niet in een nieuws pagina. :X dit geval heeft niets te maken met onafhankelijk nieuws.

In de pagina over het verdienmodel en advertentiebeleid staat ook gewoon dat tweakers aan acties verdient. En in plaats van deze tussen het nieuws door te frotten hebben ze een aparte .actie categorie, wat wil je nog meer?

[ Voor 28% gewijzigd door Rmg op 25-11-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Ik heb geen adblocker aan staan, maar wel (Als abo) advertenties uitstaan, en zie hier niks verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op persoonlijke titel:

Begrijpelijk streven - en d:)b dat je een abo afsluit i.p.v. 'slechts' ads te blocken :)

In dit geval (ik heb niets van doen met dergelijke acties en ken de betreffende pagina niet): de betreffende winkels zullen naar ik aanneem willen weten wie de aanbiedingen ziet en wie ze gebruikt. En mogelijk ook verifieren dat ze abo zijn terwijl ze van Tweakers vast geen lijst abo's krijgen. Dan is het niet vreemd dat de winkel hun geëigende methoden daarvoor gebruikt. Als je dat niet wilt, zou je eigenlijk met je voeten willen stemmen en niets kopen van winkels die online adverteren. Maar dan is die actie dus niets voor jou.

Suggestie: doe het in een private sessie in je browser, desgewenst via Tor en met alleen IPv4 aan.

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 25-11-2016 12:03 . Reden: woordje vergeten ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eefje91
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-04 13:42
Ik kan de advertenties gewoon zien met ABP uit en ghostery aan, dus kan je het alsnog bekijken zonder getrackt te worden volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Bart Zoetmulder schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:07:
De abo's is weer een ander verhaal. We krijgen (helaas) vaak reacties dat een abo inhoud dat men ook echt geen advertenties wil zien. Vandaar dat we hebben besloten om ook hier commerciële zaken onzichtbaar te maken.
Tja, ik kom hierheen omdat ik een DM krijg over de aanbiedingen, ga naar die pagina en hij is leeg. Dan verdien je er dus ook niets aan (En ben ik gefrustreerd omdat ik wel een hoop betaal per jaar, en hier nog specifiek op gewezen wordt, maar wel zelf moeten moet doen het te zien).
Ik betaal graag om de normale advertenties te zien, maar als jullie dan DMs gaan sturen met een link erheen, dan wil ik dat ook kunnen zien zonder iets aan moeite te moeten doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker boeiend, die acties- je wint toch nooit wat en wat er in de aanbieding is, betreft 99,99% plastic rommel wat in de uitverkoop is omdat het niet verkocht wordt, maar eigenlijk nooit wat je nodig had of zocht. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Modbreak:Mag ik u vriendelijk doch dringend verzoeken om de algemene discussie over reclame in dit topic te voeren: [Discussie] Reclame algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mclegodude
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 20:31
Niet helemaal zeker of het hier hoort, maar de actieclicks van de cyber monday actie doen het niet bij mij, openen een tabblad voor een split second die zichzelf dan weer sluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
mclegodude schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:18:
Niet helemaal zeker of het hier hoort, maar de actieclicks van de cyber monday actie doen het niet bij mij, openen een tabblad voor een split second die zichzelf dan weer sluit
Heb je een adblocker of Ghostery geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mclegodude
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 20:31
ja, maar dit domein gewhitelist. ik zal hem eens helemaal uitzetten
Pagina: 1