Nieuwe vga kaart op (oude) dvi-i monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:52
Kan ik mijn oude monitor (pricewatch: Samsung Syncmaster P2370 Zwart aansluiten op deze kaart pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G ?

Welke converter heb ik eventueel nodig?

• Hebski
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-01 23:18

Hebski

Less is more!

Ja. En geen, gewoon de goede kabel.

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:52
Dank. Kan ik een ok monitor kopen voor 150-250e of moet perse g-sync hebben of is dat optioneel? Freesync is veel goedkoper, maar toch zie ik nog veel lui Nvidia kopen...

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
G-Sync/Freesync is altijd optioneel.

[ Voor 14% gewijzigd door Rhin op 25-11-2016 02:00 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen vraag is voor GoT te simpel, maar we verwachten wel eigen inzet.

Hoe het zit met DVI-I vs DVI-D staat zowel hier in de FAQ als in de relevante Wikipedia-pagina's prima uitgelegd. Als je daar niet uit zou komen is een topic over wat dan exact onduidelijk is geen probleem - maar hier blijkt nergens dat je verder gekeken hebt voor een topic te openen. Dit topic is dus voorbarig.

Verder gaat het nu richting aankoopadvies, wat hier ook niet de bedoeling is:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Maar ook daar is inzet en bovenal relevante informatie nodig om je te kunnen helpen. Als je ons niets vertelt over wat je met je monitor doet, welke eisen je hebt en welk budget hebben wij geen glazen bol waarmee we toch kunnen raden wat best bij je past. Ook verwachten we daar dat je zelf gezocht hebt en met een voorstel komt als je een topic opent. Daarom heeft dit topic verplaatsen weinig zin en sluit ik het.

Zie voor een aankoopadviestopic o.a.:
CAA beleid
en
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.