Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk als gaming PC, met lichte videobewerking en misschien een VM draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 Euro is echt wel de bovengrens. Ik vermoed dat er van de onderstaande lijst nog wel iets af te snoepen valt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een 1080P BenQ monitor (ik weet zo niet welk model) en toetsenbord + muis. Het gaat vooral om het systeem zelf, als overweeg ik ook de aanschaf van een 27" monitor met een hogere resolutie omdat ik bang ben dat de grafische kaart een overkill is.
e: Windows 10 licentie heb ik, alsmede een externe 2TB USB HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik zo een goede overweging gemaakt heb. Bewust toch een DVD-drive voor de zekerheid. Als het on-board geluid voldoende is voor FLAC dan hou ik het bij het moederbord, anders nog een losse audiokaart erbij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd goede ervaringen met Samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem hoeft niet geluidsstil te zijn of extreem koel.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een systeem wat de komende jaren niet geupgrade hoeft te worden. Overigens hoeft niet alles op ultra (mag wel).
Voornamelijk als gaming PC, met lichte videobewerking en misschien een VM draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 Euro is echt wel de bovengrens. Ik vermoed dat er van de onderstaande lijst nog wel iets af te snoepen valt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een 1080P BenQ monitor (ik weet zo niet welk model) en toetsenbord + muis. Het gaat vooral om het systeem zelf, als overweeg ik ook de aanschaf van een 27" monitor met een hogere resolutie omdat ik bang ben dat de grafische kaart een overkill is.
e: Windows 10 licentie heb ik, alsmede een externe 2TB USB HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik zo een goede overweging gemaakt heb. Bewust toch een DVD-drive voor de zekerheid. Als het on-board geluid voldoende is voor FLAC dan hou ik het bij het moederbord, anders nog een losse audiokaart erbij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd goede ervaringen met Samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem hoeft niet geluidsstil te zijn of extreem koel.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een systeem wat de komende jaren niet geupgrade hoeft te worden. Overigens hoeft niet alles op ultra (mag wel).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 234,- | € 234,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1070 GameRock | € 452,90 | € 452,90 |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 73,81 | € 73,81 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.163,51 | |