Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is mijn allround systeem. Maar ik wil hem vooral gebruiken om te gaan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De componenten die ik nu bij elkaar heb gezocht is imo wel de max voor wat ik er voor uit wil geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
700 watt B700 Coolermaster voeding
2x 1 TB Samsung HDD
1x 240 GB SSD Kingston
Coolermaster CM 960 II
2x 19" Dell Scherm
1x 24" Ilyama Prolite E2403WS Scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op het moment heb ik deze componenten in mijn hoofd zitten, het moederbord is het enige onderdeel dat echt vast staat (niet eigen keuze, maar door omstandigheden)
Asus Maximus VIII Ranger
Intel Core i7 6700k
Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance
Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G
wenslijst: systeem
Ga je overklokken?
Nee, ik ben denk ik niet van plan te overklokken, (of dit moet vrij makkelijk te doen zijn) Daarnaast zou er dan een nieuwe CPU kooler bij moeten.
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag van jullie een feedback gehad over dit systeem, zouden jullie een mindere CPU kiezen
Of is de VGA kaart misschien te veel van het goede. Heb ik het juiste geheugen, de snelheid en latency?
Welke CPU kooler zouden jullie nemen om de PC wat stiller te houden.
Graag jullie feedback
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is mijn allround systeem. Maar ik wil hem vooral gebruiken om te gaan gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De componenten die ik nu bij elkaar heb gezocht is imo wel de max voor wat ik er voor uit wil geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
700 watt B700 Coolermaster voeding
2x 1 TB Samsung HDD
1x 240 GB SSD Kingston
Coolermaster CM 960 II
2x 19" Dell Scherm
1x 24" Ilyama Prolite E2403WS Scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op het moment heb ik deze componenten in mijn hoofd zitten, het moederbord is het enige onderdeel dat echt vast staat (niet eigen keuze, maar door omstandigheden)
Asus Maximus VIII Ranger
Intel Core i7 6700k
Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance
Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G
wenslijst: systeem
Ga je overklokken?
Nee, ik ben denk ik niet van plan te overklokken, (of dit moet vrij makkelijk te doen zijn) Daarnaast zou er dan een nieuwe CPU kooler bij moeten.
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag van jullie een feedback gehad over dit systeem, zouden jullie een mindere CPU kiezen
Of is de VGA kaart misschien te veel van het goede. Heb ik het juiste geheugen, de snelheid en latency?
Welke CPU kooler zouden jullie nemen om de PC wat stiller te houden.
Graag jullie feedback
Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen