Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik dacht leuk een website maken over mijn nieuwe radio station naam: *snip* spam
echter het logo kan ik zoveel kanten mee op, maar keer op keer weer niet passend op maat of verkeerd om gegaan met de letters.
Conclusie: Te slecht met fotoshop en helaas geen budget door professionals te maken.
online zoeken naar gratis ontwerp, is juist niet het gene dat ik zeg "ja dat is hem"

het logo:

* *snip*
* slogan: Let's start the party
* doel: web radio (van apresski muziek tot top 40 & van dance tot hardcore)
* kleur: passend op donkere achtergronden. (groen/zwart/blauw...) - transparant = mogelijk. (of met achtergrond kleur)
* passend op spandoek, telefoon, banner e.d.
* eenvoudig, tijdloos,onvergetelijk, uniek

idee:

* berg lawine waar de letters top voor de top van de berg staan, de dance gaat bewegen omdat er een lawine aan komt.

Mijn suggestie nu gemaakt, is niet echt een resultaat, maar een illustratie van een leuk plaatje. Echter is deze logo bestaand en wil ik hem niet gebruiken.

*snip* link naar plaatje dat niet werkt als je niet ingelogd bent bij de buren verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 24-11-2016 00:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het lijkt me erg lastig een plaatje te openen wat op het "beschermde" forum van ComputerIdee staat.

Neemt niet weg dat je je suggesties/ideeen best bij een grafisch ontwerper om de hoek had kunnen neerleggen om te bekijken of/hoe je snel en correct geholpen kan worden. Vergeet ook niet, bijvoorbeeld, dat een logo ook het liefst in zeer hoge resolutie en/of vector-graphics opgeleverd moet worden; hierdoor is reproductie en scaling op een later tijdstip makkelijker voor jou, van visite-kaartje tot spandoek van 10m breed.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! staat niet voor niets bovenaan dit forum te prijken ;)
Als je wil dat iemand 't voor je doet (en daar neigt 't behoorlijk naar als je zelf al zegt "Te slecht met fotoshop") dan mag je 't dus daar proberen. Als je er zelf mee aan de slag wil dan is een (paar) tutorial(s) Photoshop natuurlijk een logisch begin en kun je daarna concreet aangeven wat je niet mooi vindt / laten zien in welke richting je wil en om concrete hulp bij concrete problemen vragen. Kan iemand even...?-topics en sitelogochecks zijn we hier, op deze manier in ieder geval, niet heel erg happig op ;) Daar hebben we Richtlijnen voor showcases en WiP's voor :)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 24-11-2016 00:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.