Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 01:24
Hallo tweakers mensen!

Ik zoek een?
Ik zoek een goede bluetooth speaker die een groot volume heeft en een goede accuduur. met een leuke bass er in. Wil hem graag nog wel in mijn rugtas kunnen doen.

Wat is je budget?
maximaal 200 euro. maar mag zeker goedkoper

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

tijdens het fietsen muziek te luisteren en om mee te nemen naar het stand/feestje om muziek af te kunnen spelen.

Wat heb je zelf al gevonden?
ik zal zelf te denken aan de HOUSE OF MARLEY GET TOGETHER speaker.

Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik jullie advies willen hebben over het kopen van de juiste bluetooth speaker

[ Voor 125% gewijzigd door jandeman023 op 22-11-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies hoort in Consumentenelektronica Aankoopadvies thuis, ik verplaats het topic die kant op.
Dit is niet gebruikelijk op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

:+

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaHell66
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-10 10:51
Ik heb zelf de JBL Flip 3, goed geluid, prima bas. En voor 99 euro prima aankoop. Wil je meer geluid en extra features zou ik gaan voor de JBL Charge 3 (meer wattage en powerbank) voor 179 euro.

Zie ook https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1701493, daar komen ook een aantal alternatieven voorbij van o.a. Denon en Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na enkele dagen opzoekwerk ben ik bij de Teufel Boomster gekomen. 80 W muziek en accu 20 U.
Niet zo handig met de fiets . Maar voor werknemers in de bouw het van het. Het blaast de kleinere speakers van bose en Jbl omver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
@charly2,
Eigenlijk helemaal geen verkeerd idee, een bouwvakkersradio. Die zijn meestal wel redelijk draagbaar, beetje zoals de boomblasters van (heel) vroeger. Verder verwacht ik dat ze wel tegen een stootje en stof kunnen. De meesten hebben een accu en Bluetooth is ook niet vreemd. Je betaald in elk geval niet onnodig voor uiterlijk. Ik ben er niet echt in thuis, maar vrienden hebben er een. Volgens mij moet je dan gewoon zoeken naar gereedschapsmerken zoals makita, Dewalt, Bosch.

De aangedragen house of marly etc. Klinkt me erg hipster in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer774
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Ikzelf heb de UE Boom 2, en ben hier zeer over te spreken. Er zit ook een app bij, hij is waterdicht, en het geluid is fenomenaal voor zo'n kleine speaker.
Pagina: 1