wat is de beste bluetooth speaker voor 150 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 776391

Topicstarter
ik wil graag een bluethooth speaker gaan kopen en mijn budget is rond de 150 euro ( mag wel wat uitlopen), ik zag zelf al een paar mooie jbl speakers maar ben nog aan het twijfelen kan iemand mij mischien helpen?
mvg Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Ha Rik,

Tuurlijk willen wij je graag helpen, maar je topic start is wel beetje karig. Als je antwoord geeft op de onderstaande vragen kunnen wij je beter gaan helpen!

Naar welke producten heb je zelf al gekeken en waarom twijfel je over deze producten?
Naar wat voor muziek luister je zelf graag?
Wat vind je belangrijk als je naar muziek luistert(Bas, mids of higs?)
Je geeft aan dat je budget 150 is, maar dit mag wel wat uitlopen tot 200? Of hoe zit dit precies?

Cheers,
Jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 776391

Topicstarter
hallo jelmer,

bedankt voor je reactie, ik heb zelf al gekeken naar de bose soundlink van 130 euro en de jbl pulse 2, deze speakers leken mij wel leuk en daarom heb ik er wat reviews van op gezocht en daaruit bleek dat het geluid niet super is en daarom ben ik dus nog aan het twijfelen, mijn budget kan uitlopen tot 200 euro, en ik luister zelf vaak rap muziek of muziek met veel bass.

mvg rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:13
Ik heb zelf laatst een Denon Envaya gekocht voor 150 euro. Daags erna was hij weer 200 euro.

Hij bevalt prima. 2 speakertjes en een grotere passieve radiator zoals dat zo mooi heet.
Komt een prima geluid uit wat mij betreft en ik ben van het merk Denon meer gecharmeerd dan van merken als Bose en JBL.

Het geluid wat er uit komt overtreft mijn verwachting in elk geval. Ik dacht het zal wel niet heel wat zijn (ik had nooit eerder een bluetooth speaker gehad) maar het viel zoals gezegd heel er mee. Positief verrast over de kwaliteit. Hij kan behoorlijk hard en daarbij klinkt hij dan nog altijd gewoon goed.

Bas is er ook voldoende. Ik denk meer dan die andere 2 opties die je noemt. Tevens zitten er een aantal verwisselbare frontjes bij in verschillende kleuren :)

http://www.testhut.nl/bluetooth-speaker/

:)

=edit=
Ik zie dat hij nu weer onder de 150 euro kost:
pricewatch: Denon Envaya Zwart

Prima ding; ga je geen spijt van krijgen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door vosss op 27-06-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394709

harman kardon onyx studio 2. nu 180 euro ongeveer.
veel bas, mooi geluid. gaat loei hard voor een BT speaker. echt een van de beste naar mijn idee. klinkt stukken beter dan bijvoorbeeld al die jbl dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718373

De JBL Charge 3 zijn uitstekende bluetooth speakers, ook de speakers van Fugoo zijn goed.
Heb zelf de Fugoo Style, uitstekende gebalanceerde sound, maar als je graag meer bas hebt is de Charge 3 een betere keuze. Beide toestellen zijn water resistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-05 09:28

donny007

Try the Nether!

pricewatch: Sony SRS-X55 Zwart (De witte uitvoering is iets goedkoper)

Verrassend vol geluid uit deze kleine speaker. Videoreview.

Handig is dat er ook een USB-poort op zit om je telefoon mee op te laden.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatMelvin
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoi Rik!

Geluid is voor iedereen anders. Mijn gouden tip is: ga eens langs bij wat Hi-Fi winkels, of langs grotere bedrijven. Media Markt, Coolblue, BCC etc. Hierboven is de Sony SRS-X55 genoemd! Goede speaker met een interessant Sony design. Ik heb dezelfde voor een tijdje gehad, totdat ik overstapte naar de Harman Kardon GO+PLAY Mini. Voor €299 is dit dé speaker die je MOET hebben! Maar dit achterwege. >:)

Mijn eigen mening over de verschillende merken. JBL levert een nogal plat/flat geluid, wat redelijk vol klinkt voor een soort gelijk 360 graden beleving met hier en daar een harde dreun voor de lows. Bose levert een heel zuiver geluid. Zowel de lows, mids als highs worden heel goed getoond (zoals gewend van Bose) de lows klinken niet overdreven laag maar heerlijk gebalanceerd. Sony klinkt lekker vol maar mist nogal wat kracht in de lows op een volume boven de 75%, Ultimate Ears geeft het geluid heel erg kamer vullend weer. Het geluid klinkt van alle kanten. Maar ik vind het geluid niet echt waard voor het geld, en als laatst Harman Kardon, levert een soort gelijk Bose ervaring met een diepere low, soms iets te erg. Perfect voor de student die graag van feestmuziek houdt!

Mijn keuze voor zo'n bedrag blijft bij de JBL Charge 3. Goed stereo geluid voor een mooi prijsje! Een accuduur van +-20 uur, stofbestendig en waterdicht! Ik heb deze box zowel in de winkel gehoord en tijdens mijn ochtendshift bij de Albert Heijn! Ik zeg doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:13
donny007 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:11:
pricewatch: Sony SRS-X55 Zwart (De witte uitvoering is iets goedkoper)

Verrassend vol geluid uit deze kleine speaker. Videoreview.

Handig is dat er ook een USB-poort op zit om je telefoon mee op te laden.
De Denon Envaya is duidelijk de betere. Die overigens ook beschikt over een laadpoort voor je telefoon :)
Pagina: 1