is dit een goede muis?

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Logitech Cordless MouseMan Wheel Optical

meer info:
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/91

plz let me know snel

(kost btw 135 piek bij powerline)

iStockphoto

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kan je er effe een plaatje van zetten, want zo weten we nog niet welke je bedoeld.

20*350ZO45°

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 11:52
Cordless Optical volgens mij kent iedereen die toch wel?
Schijnt wel goeie muis te wezen, maar anders zoek je even op de frontpage naar wat reviews (oa www.hardwareinfo.net) en wat reacties van gebruikers.

Flickr | Lego collectie

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Is wel een goede muis, maar het nadeel van cordless (toetsenborden en muizen) is toch wel het stroomverbruik. Vooral als je computer veel aanstaat kun je regelmatig batterijen wisselen. Maar ik heb nog geen ervaring met deze muis en weet niet hoe zuinig deze is (zou een nieuwe soort techniek bevatten, maar goed optical zal altijd veel stroom vreten)

Verwijderd

Heb de review een x gelzen in PCZone Benelux ......
hij kon wel redelijk lang mee voor een cordless optical d8 ik ...
En muizen van Logitech zijn altijd goed toch :?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Hier geen problemen, install aleen die mouseware niet!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• ddZ
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Op zaterdag 30 juni 2001 13:46 schreef psygho het volgende:
Hier geen problemen, install aleen die mouseware niet!
Wat is er mis met mouseware :?

Verwijderd

cordless optical muisen zuigen qua stroomgebruik dat is echt een groot nadeel.
maar voor de rest is het wel een stoere muis.

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 13:51 schreef 10us het volgende:
cordless optical muisen zuigen qua stroomgebruik dat is echt een groot nadeel.
maar voor de rest is het wel een stoere muis.
ik heb er hier ook een en die doet nu al 2 maanden met de zelfde bat!!! en ik computer veel!!!!!! de bat zijn nu nog half vol!!! >:) SUPER MUIS!!!!!!!!! :9~

• Insano
  • Laatst online: 10-06 09:49
ik heb em ook gehad, vond et een schijt muis, vooral met gamen werkt ie niet lekker..

Verwijderd

Ik heb hem nu ongeveer 1,5 maand. En ik moet zeggen hij werkt voor mij perfect.

Hij is groot genoeg. 2 normale knoppen, 1 duimknop en dan nog de wheel/button.
Zeker die extra button aan de linkerkant is perfect. Ik heb nl. altijd een normale 3 knops muis (logitech) gehad en ik wilde nooit die wheel/button in de plaats hebben voor de button. Nu heb ik gewoon 3 knoppen en een wheel/button.

Ik spel geen Quake ofzo, dus daarover kan ik niks zeggen. In strategie games werkt hij perfect. Door er een wit A4'tje onder te leggen heb je perfecte verbinding en minder verbruik(batterijen).

Ook het feit dat als de batterijen opraken dat hij lang door blijft werken (week) na de eerste melding is handig.

Overall een 8 a' 8.5.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Die muis roeldd (heb hem hier ook)
Goede batterijen -> 3maanden
El Cheapo -> 2 weken

• BlizzarD
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 13:05 schreef RDK_NL het volgende:
Kan je er effe een plaatje van zetten, want zo weten we nog niet welke je bedoeld.
als je nou eens de moeite neemt om op de link te klikken die ik erbij had gezet |:( :( :r

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online
hehehe heb 'm al gekocht, echt een vette muis is ut :) :D

iStockphoto

Verwijderd

wel een goede muis maar bij mij heb ik er last van dat als de batterijen leeg beginnen te raken dat je last krijgt van verstraging

• Morphs
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb een cordless desktop pro sinds een tijdje en het werkt perfect. Ook de muis is erg goed (mijn boomslang 2000 heeft tijdelijk vrij :) )

Ik moet zeggen dat Logitech wel zo'n beetje de beste is in toetsenborden en muizen (voor de gemiddelde computeraar ;) )

Microsoft wil gewoon overal aan meedoen dus die kunnen naar mijn mening gewoon niet in alles het beste zijn (De intellimouse explorer comes to mind, aardige muis maar voelde toch wel ERG goedkoop aan)

Verwijderd

De intellimouse explorer comes to mind, aardige muis maar voelde toch wel ERG goedkoop aan
tja das Mircosoft :P

/me denkt zo over Microsoft :r :r :r

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op zaterdag 30 juni 2001 13:50 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Wat is er mis met mouseware :?
Werkt voor geen metert!, is traag en voegt eingelijk niets wezenlijks toe dat zinloos niet doet..

Probleem hier met mouse ware: mouse gaat skippen, zondermousewaren en de versnelling in zinloos op minimaal heerlijk uisje en zelfs quake3 en ut draaien dan prima..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• KeeP IT ReaL
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov91.gif deze muis vreet batterijen :( Ik heb zelf ook een draadloze muis gehad maar ik vind het zelf niet fijn dat je als je aan het gamen ofzo bent dat ineens de batterijen op zijn. Ik heb nu een aantal muisen gehad en ik vindt deze het fijnst Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov55.gif

• Vinnie
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 17:43 schreef psygho het volgende:

[..]

Werkt voor geen metert!, is traag en voegt eingelijk niets wezenlijks toe dat zinloos niet doet..

Probleem hier met mouse ware: mouse gaat skippen, zondermousewaren en de versnelling in zinloos op minimaal heerlijk uisje en zelfs quake3 en ut draaien dan prima..
kheb hier Mouseware en het werkt prima.. zonder die mouseware werkt mun scroll niet lekker. ( Universal Scroll Rulez... )

C:\>_

• Vinnie
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 18:45 schreef tinus1983 het volgende:
[afbeelding] deze muis vreet batterijen :( Ik heb zelf ook een draadloze muis gehad maar ik vind het zelf niet fijn dat je als je aan het gamen ofzo bent dat ineens de batterijen op zijn. Ik heb nu een aantal muisen gehad en ik vindt deze het fijnst [afbeelding]
Die laatste muis heb ik nu ook. Maar voor mij is die muis een beetje te hoog.

Ik heb heel lang een oude Logitech M-30 muis, erg plat en klein.

Alleen heb ik een nieuwe moeten kopen omdat de wieltjes IN de muis een beetje begonnen te haperen... ( draaide niet 100% meer soepel ).

Sja... die muis is ook al 6 jaar oud ofzow :)

C:\>_

Verwijderd

Ik ben heel erg tevreden over m'n cordless optical. En dat batterijverbruik? Ach dat vind ik nog wel meevallen. En mochten ze toch leeg raken heb ik altijd nog een reservesetje liggen.

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:51
mijn overall cijfer voor dit dingetje is een 6... if it helps any...

• Morphs
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die cordless optical er wel erg vet uit vind zien.

Hoe lang gaan de batterijen eigenlijk mee in zo'n ding? Volgens mij gaan m'n batterijen van m'n cordless kb en muis wel lang mee (daar kun je echt zeker wel een half jaar mee)... dus ik kan me moeilijk voorstellen dat zo'n cordless optical dan opeens maar een week ofzo goed werkt voordat je de batterijen kunt gaan vervangen......

Verwijderd

IK vind toch de optical vind ik de fijnste...gaat lekker snel...:)

• Richard
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 30 juni 2001 15:32 schreef cheshire87 het volgende:

[..]

als je nou eens de moeite neemt om op de link te klikken die ik erbij had gezet |:( :( :r
OK, ik klik op die link: http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/91 en dan zie ik nog géén reet, je had beter zelf eerst effe op het linkje kunnen klikken voordat je op mij begint te :r

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 10:51 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

OK, ik klik op die link: http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/91 en dan zie ik nog géén reet, je had beter zelf eerst effe op het linkje kunnen klikken voordat je op mij begint te :r
Link werkt. Misschien iets meer geduld hebben. De site van Logitech is super traag.

• kazz1980
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

De batterijen gaan zo'n twee tot 3 maanden mee als je een beetje goede batterijen neemt.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• kazz1980
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

En de link werkt prima! In 3 seconden heb ik de pagina.
Of zou dat zijn omdat ik gemiddeld een verbinding heb van zo'n 3 á 4000 kbit/s ... :)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• KeeP IT ReaL
  • Nu online
Op zondag 01 juli 2001 14:23 schreef kazz1980 het volgende:
De batterijen gaan zo'n twee tot 3 maanden mee als je een beetje goede batterijen neemt.
\
tja als je weinig achter je pc zit
anders 1 maand

Verwijderd

Dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov84.gif
vind ik een fijne muis!

• Morphs
Das geen muis.......das een trackball!! :)

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 14:48 schreef Morphs het volgende:
Das geen muis.......das een trackball!! :)
bijdehandje :P Maar ik vind hem wel erg fijn!
Pagina: 1