gebruikersnaam

Pagina: 1
Acties:

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
mijn broer heeft laatst hier geprobeerd om zich te registreren onder de naam "Dolphi"

jammergenoeg was deze gebruikersnaam al bezet (sinds januari 2000 al), maar is nooit gebruikt...
is het mogelijk dat deze naam gedelete wordt en hij opnieuw geregistreerd kan worden?

dit is namelijk z'n nickname die hij overal gebruikt en een andere wil hij niet...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je zou contact met hem op kunnen nemen via e-mail en dan vragen of je zijn account over kunt nemen.

Dan kan hij in principe jou dat wachtwoord kunnen geven, of overzetten naar jou e-mail adres.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
dat is lang geleden al gebeurd, hier is alleen nooit op gereageerd... (e-mail adres gebruikt hij misschien niet eens meer...)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zou er niet een keer een opschoon actie komen?
Als userid < 10000 en aantal posts = 0 dan delete?

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
hmm.. zou zeker niet verkeerd wezen dacht ik...

Verwijderd

Mag de naam Jimbo wel naar mij toe die gebruik ik normaal ook. Diegene die hem nu heeft doet er weinig mee

• Destruction
  • Laatst online: 17:18

Destruction

(ex-)Automonteur

Dan wil ik de nick Destruction, die persoon heeft er sinds vorige week niks meer mee gedaan :P ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
anders gaat iedereen even zeuren... :(

ik had het hier over 1 gebruikersnaam, daar zou ik toch graag een antwoord op willen hebben....

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is een idee...we gaan ff binnen de crew overleggen hierover.

In de tussentijd kun het beste proberen het met de huidige eigenaar van die nick te regelen.

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:24

Wuursj

want worst is al bezet

Op zaterdag 30 juni 2001 09:44 schreef pier het volgende:
Dan wil ik de nick Destruction, die persoon heeft er sinds vorige week niks meer mee gedaan :P ;)
rara welke nick ik dan wil.....

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 30 juni 2001 10:49 schreef Weurst het volgende:

[..]

Denk da'k het weet :)

De nick worst mischien ? ;)

:P

* Destruction gaat maar naar de HK.....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 10:45 schreef Daniel Kegel het volgende:
Het is een idee...we gaan ff binnen de crew overleggen hierover.

In de tussentijd kun het beste proberen het met de huidige eigenaar van die nick te regelen.
ok, bedankt

dat laatste zal helaas niet gaan, de huidige eigenaar is niet via het ingevulde mail-adres te bereiken...

t gaat trouwens om deze naam:
http://gathering.tweakers.net/profile?id=2012

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:24

Wuursj

want worst is al bezet

Op zaterdag 30 juni 2001 10:50 schreef pier het volgende:

[..]

Denk da'k het weet :)

De nick worst mischien ? ;)

:P

* Wuursj gaat maar naar de HK.....
jow, ga je door voor de wasmachine?

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 12:21 schreef Weurst het volgende:

[..]

sjongejonge, ga vooral even door met die onzin... :(

Verwijderd

Dolphi is helemaal niet in gebruik!!!!

• Buzzman
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 13:19 schreef the_dragon het volgende:
Dolphi is helemaal niet in gebruik!!!!
Er wordt aan gewerkt om ongebruikte accounts te trashen :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 30 juni 2001 12:21 schreef Weurst het volgende:

[..]

Neuh, die heb ik al :)

Maar nu weer ontopic voor HaaZie. :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik denk dat er zowiezo een hoop slapende accounts zijn, of mensen die aan hun 2e nick bezig zijn, zo ben ik oorspronkelijk onder sjors geregt, maar kon die toen niet meer gebruiken omdat password niet meer werkte en mail op een oud adres staat.

• Laurent
  • Niet online
Hmm, doe het dan ook ff op de T.net frontpage, dan kan ik teminste i.p.v. .Laurent gewoon Laurent in gebruik nemen :) (Laurent heeft 0 posts, is dus nog maagd en zijn tweakotine was d8 ik ook 0).

Verwijderd

dan wil ik de username Spike... deze gebruikte zijn account het laatst op 27-03-00 en heeft zelf 2 topics geopend en hierin 5x gepost... verder nix....

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ik wil graag de naam Tom, McVirusS of OzBoz, die hadden ze lang geleden al moeten bannen :P

Als jullie mij de naam Floris_Diemel of Femme kunnen regelen zou ik ook fijn vinden.

---zucht---

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:03
Ik zou dan wel alleen de mensen met 0 replys verwijderen. Zelf post ik ook niet zoveel maar wil wel graag mijn account gewoon blijven houden.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• mvds
  • Laatst online: 17:11

mvds

Totally awesome!

Op zaterdag 30 juni 2001 16:46 schreef cutter het volgende:
Ik wil graag de naam Tom, McVirusS of OzBoz, die hadden ze lang geleden al moeten bannen :P

Als jullie mij de naam Floris_Diemel of Femme kunnen regelen zou ik ook fijn vinden.

---zucht---
Floris_Diemel moet kunnen, Floris Diemel niet meer. :)

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 18:00 schreef obsidian het volgende:
Better than the rest!
Welke rest? :Z

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 10:49 schreef Weurst het volgende:

[..]

Knak-Weurst?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op zaterdag 30 juni 2001 19:30 schreef Prankster het volgende:

[..]

Welke rest? :Z
All the rest :)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
1: ik verwacht nog altijd een reactie van een mod/admin over of het nou wel of niet kan...

2: blijf eens even ontopic! Geblaat over ondertitels en andere nonsence doe je maar ergens anders...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Het kan niet, ik ben dan wel geen crew meer, maar dit soort dingen heeft nooit gekund en zal nu dus ook wle niet kunnen. Er zijn meer mensen die anders wel een oud account willen hebben.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Wat misschien wel zou kunnen is bij users met 0 posts en inschrijving >1 jaar de naam veranderen in iets als 'verlopen'.

En bovenstaande doen zonder aankondiging en pas als deze thread al maanden in de vergetelheid gezonken is.

Je berijkt dan twee dingen... Leuke namen blijven beter beschikbaar... en je userid geeft geen foute inschrijvings indicatie.

Alleen niet bekent maken, dan valt het ook niet op.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er is overleg in het crew forum over het probleem in het algemeen, we zijn er mee bezig.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 01 juli 2001 14:59 schreef HaaZie het volgende:
1: ik verwacht nog altijd een reactie van een mod/admin over of het nou wel of niet kan...

2: blijf eens even ontopic! Geblaat over ondertitels en andere nonsence doe je maar ergens anders...
Mag ik ook reageren? :)

Het opschonen van de database gaat denk ik misschien wel gebeuren, alleen heb je hier niets aan. Mensen die zeggen: "ik wil graag die of die username hebben" kunnen het IMHO gewoon vergeten. Dan moet je namelijk een nieuw account registreren, en ben je dus gewoon een kloontje. Het valt gewoon onder hetzelfde als de regel over het veranderen van username... Dat kan ook makkelijk en dat gebeurt ook niet. :)

Dingen zeggen als: "dan mail je die toch even of hij zijn password aan jou wil geven?" snap ik ook niet helemaal van de mods. Dat valt toch gewoon onder kloontjes? en dat dat niet de bedoeling is/kan zijn is hier imho al beslist.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Buzzman
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 16:02 schreef JvS het volgende:

[..]

Mag ik ook reageren? :)

Het opschonen van de database gaat denk ik misschien wel gebeuren, alleen heb je hier niets aan. Mensen die zeggen: "ik wil graag die of die username hebben" kunnen het IMHO gewoon vergeten. Dan moet je namelijk een nieuw account registreren, en ben je dus gewoon een kloontje. Het valt gewoon onder hetzelfde als de regel over het veranderen van username... Dat kan ook makkelijk en dat gebeurt ook niet. :)

Dingen zeggen als: "dan mail je die toch even of hij zijn password aan jou wil geven?" snap ik ook niet helemaal van de mods. Dat valt toch gewoon onder kloontjes? en dat dat niet de bedoeling is/kan zijn is hier imho al beslist.
Dat laatste wat je zegt was mijn reactie op de topicstarter, zijn broer wilde zich namelijk hier registreren, een nieuwe user dus, dat is dus wel toegestaan, bestaande users die dat doen, riskeren daarmee dat hun account gebanned wordt.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 01 juli 2001 16:12 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Dat laatste wat je zegt was mijn reactie op de topicstarter, zijn broer wilde zich namelijk hier registreren, een nieuwe user dus, dat is dus wel toegestaan, bestaande users die dat doen, riskeren daarmee dat hun account gebanned wordt.
Owkay, voor nieuwe gebruikers kan het wel, maar volgens mij zijn er in deze draad ook mensen die graag willen wisselen (of doen alsof ze dat willen). Maar het lijkt me niet dat er op verzoek users gewist gaan worden, toch?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Laurent
  • Niet online
Hmm, ik zit al te verlangen naar het puntje voor mijn naam @ T.net weg :) :)

Verwijderd

MIjn gebruikersnaam is gewoon te koop >:) !

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
*trap*
mag ik nog ff? :)
hoe staat het ervoor, want ik heb eigluk geen idee in wat voor tijdbestek dit zal overlegt worden...
wordt wel gezegd dat het overlegt gaat worden, maar dat zeiden jullie ook al in m'n vorige topic (R.I.P. BC3) over hetzelfde probleem...

dit is niet om jullie op te dringen ofzo hoor, maar ik weet niet of het nou een week, maand of een jaar gaat duren :)

Verwijderd

ik ben Dolphi :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 12 juli 2001 02:11 schreef Dolphi het volgende:
ik ben Dolphi :)
Huh :?

Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 19:35
wat zeg je dan HaaZie??? :P

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 02:16 schreef Adarkar het volgende:
wat zeg je dan HaaZie??? :P
nogmaalsch bedankt :) 8-)

euh, modjes, hoe komt dat nou dan?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Lees, en je weet het.
Er is opgeschoond :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 09:46 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Lees, en je weet het.
k zie het niet staan, maar in ieder geval bedankt :)

Verwijderd

Inderdaad, bedankt...

Dolphi is nu gewoon echt Dolphi ;)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Traag, check mail aub :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 09:46 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Lees, en je weet het.
Misschien een niet onaardige redernatie: Nu een aantal weten dat de db is opgeschoond gaan een aantal tweakers zich opnieuw registreren, en zijn er dus weer een aantal users die niet meer gebruikt worden :?

* Roelant blijft overigens (ook op T.net) Negotiator.
Pagina: 1