Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Dan kan hij in principe jou dat wachtwoord kunnen geven, of overzetten naar jou e-mail adres.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ik had het hier over 1 gebruikersnaam, daar zou ik toch graag een antwoord op willen hebben....
In de tussentijd kun het beste proberen het met de huidige eigenaar van die nick te regelen.
rara welke nick ik dan wil.....Op zaterdag 30 juni 2001 09:44 schreef pier het volgende:
Dan wil ik de nick Destruction, die persoon heeft er sinds vorige week niks meer mee gedaan![]()
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Denk da'k het weetOp zaterdag 30 juni 2001 10:49 schreef Weurst het volgende:
[..]
rara welke nick ik dan wil.....
De nick worst mischien ?
* Destruction gaat maar naar de HK.....
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ok, bedanktOp zaterdag 30 juni 2001 10:45 schreef Daniel Kegel het volgende:
Het is een idee...we gaan ff binnen de crew overleggen hierover.
In de tussentijd kun het beste proberen het met de huidige eigenaar van die nick te regelen.
dat laatste zal helaas niet gaan, de huidige eigenaar is niet via het ingevulde mail-adres te bereiken...
t gaat trouwens om deze naam:
http://gathering.tweakers.net/profile?id=2012
jow, ga je door voor de wasmachine?Op zaterdag 30 juni 2001 10:50 schreef pier het volgende:
[..]
Denk da'k het weet
De nick worst mischien ?
* Wuursj gaat maar naar de HK.....
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
sjongejonge, ga vooral even door met die onzin...Op zaterdag 30 juni 2001 12:21 schreef Weurst het volgende:
[..]
jow, ga je door voor de wasmachine?
Er wordt aan gewerkt om ongebruikte accounts te trashenOp zaterdag 30 juni 2001 13:19 schreef the_dragon het volgende:
Dolphi is helemaal niet in gebruik!!!!
Neuh, die heb ik alOp zaterdag 30 juni 2001 12:21 schreef Weurst het volgende:
[..]
jow, ga je door voor de wasmachine?
Maar nu weer ontopic voor HaaZie.
Verwijderd
Als jullie mij de naam Floris_Diemel of Femme kunnen regelen zou ik ook fijn vinden.
---zucht---
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Floris_Diemel moet kunnen, Floris Diemel niet meer.Op zaterdag 30 juni 2001 16:46 schreef cutter het volgende:
Ik wil graag de naam Tom, McVirusS of OzBoz, die hadden ze lang geleden al moeten bannen
Als jullie mij de naam Floris_Diemel of Femme kunnen regelen zou ik ook fijn vinden.
---zucht---
Verwijderd
Welke rest?Op zaterdag 30 juni 2001 18:00 schreef obsidian het volgende:
Better than the rest!
Verwijderd
Knak-Weurst?Op zaterdag 30 juni 2001 10:49 schreef Weurst het volgende:
[..]
rara welke nick ik dan wil.....
All the restOp zaterdag 30 juni 2001 19:30 schreef Prankster het volgende:
[..]
Welke rest?
2: blijf eens even ontopic! Geblaat over ondertitels en andere nonsence doe je maar ergens anders...
En bovenstaande doen zonder aankondiging en pas als deze thread al maanden in de vergetelheid gezonken is.
Je berijkt dan twee dingen... Leuke namen blijven beter beschikbaar... en je userid geeft geen foute inschrijvings indicatie.
Alleen niet bekent maken, dan valt het ook niet op.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Mag ik ook reageren?Op zondag 01 juli 2001 14:59 schreef HaaZie het volgende:
1: ik verwacht nog altijd een reactie van een mod/admin over of het nou wel of niet kan...
2: blijf eens even ontopic! Geblaat over ondertitels en andere nonsence doe je maar ergens anders...
Het opschonen van de database gaat denk ik misschien wel gebeuren, alleen heb je hier niets aan. Mensen die zeggen: "ik wil graag die of die username hebben" kunnen het IMHO gewoon vergeten. Dan moet je namelijk een nieuw account registreren, en ben je dus gewoon een kloontje. Het valt gewoon onder hetzelfde als de regel over het veranderen van username... Dat kan ook makkelijk en dat gebeurt ook niet.
Dingen zeggen als: "dan mail je die toch even of hij zijn password aan jou wil geven?" snap ik ook niet helemaal van de mods. Dat valt toch gewoon onder kloontjes? en dat dat niet de bedoeling is/kan zijn is hier imho al beslist.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat laatste wat je zegt was mijn reactie op de topicstarter, zijn broer wilde zich namelijk hier registreren, een nieuwe user dus, dat is dus wel toegestaan, bestaande users die dat doen, riskeren daarmee dat hun account gebanned wordt.Op zondag 01 juli 2001 16:02 schreef JvS het volgende:
[..]
Mag ik ook reageren?
Het opschonen van de database gaat denk ik misschien wel gebeuren, alleen heb je hier niets aan. Mensen die zeggen: "ik wil graag die of die username hebben" kunnen het IMHO gewoon vergeten. Dan moet je namelijk een nieuw account registreren, en ben je dus gewoon een kloontje. Het valt gewoon onder hetzelfde als de regel over het veranderen van username... Dat kan ook makkelijk en dat gebeurt ook niet.
Dingen zeggen als: "dan mail je die toch even of hij zijn password aan jou wil geven?" snap ik ook niet helemaal van de mods. Dat valt toch gewoon onder kloontjes? en dat dat niet de bedoeling is/kan zijn is hier imho al beslist.
Owkay, voor nieuwe gebruikers kan het wel, maar volgens mij zijn er in deze draad ook mensen die graag willen wisselen (of doen alsof ze dat willen). Maar het lijkt me niet dat er op verzoek users gewist gaan worden, toch?Op zondag 01 juli 2001 16:12 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zegt was mijn reactie op de topicstarter, zijn broer wilde zich namelijk hier registreren, een nieuwe user dus, dat is dus wel toegestaan, bestaande users die dat doen, riskeren daarmee dat hun account gebanned wordt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
mag ik nog ff?
hoe staat het ervoor, want ik heb eigluk geen idee in wat voor tijdbestek dit zal overlegt worden...
wordt wel gezegd dat het overlegt gaat worden, maar dat zeiden jullie ook al in m'n vorige topic (R.I.P. BC3) over hetzelfde probleem...
dit is niet om jullie op te dringen ofzo hoor, maar ik weet niet of het nou een week, maand of een jaar gaat duren
HuhOp donderdag 12 juli 2001 02:11 schreef Dolphi het volgende:
ik ben Dolphi
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Verwijderd
nogmaalsch bedanktOp donderdag 12 juli 2001 02:16 schreef Adarkar het volgende:
wat zeg je dan HaaZie???
euh, modjes, hoe komt dat nou dan?
Er is opgeschoond
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
k zie het niet staan, maar in ieder geval bedanktOp donderdag 12 juli 2001 09:46 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Lees, en je weet het.
Er is opgeschoond
Misschien een niet onaardige redernatie: Nu een aantal weten dat de db is opgeschoond gaan een aantal tweakers zich opnieuw registreren, en zijn er dus weer een aantal users die niet meer gebruikt wordenOp donderdag 12 juli 2001 09:46 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Lees, en je weet het.
Er is opgeschoond
* Roelant blijft overigens (ook op T.net) Negotiator.