Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• soto
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 26-11 10:53
Sorry Rens, ff over het hoofd gezien, en Cypher idd het is 40 euries.
Op zich kan ik media syncen naar cloud of gewoon old skool backup op PC maken om de zoveel tijd..

Ik ben nog niet een heavy app user, dus foto's/video's zal meeste opslag gaan kosten.

Thnx, ik zal nog even over nadenken.

Groeten!

FD NODE 605 | Samsung 850 EVO M.2 500GB | E3-1231V3 | MSI H97M-G43 | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 1600Mhz | Seasonic M12II Evo 520W

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:04
quote:
soto schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:27:
Sorry Rens, ff over het hoofd gezien, en Cypher idd het is 40 euries.
Op zich kan ik media syncen naar cloud of gewoon old skool backup op PC maken om de zoveel tijd..

Ik ben nog niet een heavy app user, dus foto's/video's zal meeste opslag gaan kosten.

Thnx, ik zal nog even over nadenken.

Groeten!
ja, hier ook, foto's worden direct naar m'n NAS geupload wanneer er WiFi is , maar dan nog ben ik te lui om ze te verwijderen :P
Spellen worden groter, bij Netflix kun je nu series downloaden voor onderweg en zo gaan er ongetwijfeld nog wel wat dingen komen, beter teveel dan te weinig opslag en relatief voor weinig geld (vergeleken met apple bijvoorbeeld)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• PeacockSR4
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 08-12 14:57
quote:
PeacockSR4 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:54:
Ik heb op 6december de 64GB versie besteld.
De estimated dispatch staat op 3 januari, met 9 januari estimated delivery.
Hij staat nu nog steeds op pending shipment, maar met alle comments hierboven begin ik toch ook wel alvast zenuwachting in mijn handen te wrijven.
Zojuist naar processing gegaan :*) O+

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
PeacockSR4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:23:
[...]

Mijn 128gb versie ook naar processing!

• Darrensean
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 18-01 12:50
leveren naar nederland lijkt wel 1 van de langzaamste te zijn van allemaal. Alleen nog maar mensen hier met process van 29nov? ik word ongeduldigggg😅

• dragonfly4
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 27-09 17:27
128GB Model: besteld op 28/11 om 23u17 en shipment was voorzien voor 28/12
Deze morgen in processing gegaan en wordt morgen geleverd via priority shipping.

Nog geen high five mail ontvangen maar SMS ontvangen van DHL met tracking nummer.

Morgen niet thuis dus laten aanpassen naar een service point.

• Exocet
  • Niet online
quote:
dragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:06:
Deze morgen in processing gegaan en wordt morgen geleverd via priority shipping.

Nog geen high five mail ontvangen maar SMS ontvangen van DHL met tracking nummer.

Dan heb je mij ingehaald :) Waarschijnlijk door de priority shipping.
Shipment staat bij mij nog steeds op 28/12, hopelijk binnenkort een sms van DHL dan.

• Pandorian
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 11-12 17:35
128GB ook verstuurd. Besteld de 28e s'avonds. Happy

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

x-boxer

ik ben moe

Ik ben benieuwd ik wacht tot de 128GB versie weer beschikbaar komt.
Veel plezier 😀 iedereen die zijn Oneplus 3T morgen of binnenkort ontvangt!

Grover!

• MartijnGP
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 30-11 12:22
quote:

Kan dat wel als je eenmaal een Nederlands nummer hebt? Want ik verwacht de mijne zaterdag, als ze dan überhaupt rijden, maar dan moet ik werken.

Met een beetje geluk kan ik dat afleveradres naar mijn werk veranderen.

MartijnGP wijzigde deze reactie 22-12-2016 19:36 (6%)

• dragonfly4
quote:
MartijnGP schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:46:
[...]

Kan dat wel als je eenmaal een Nederlands nummer hebt? Want ik verwacht de mijne zaterdag, als ze dan überhaupt rijden, maar dan moet ik werken.

Met een beetje geluk kan ik dat afleveradres naar mijn werk veranderen.
Als er +31 voor stond zal je normaal wel een sms ontvangen. Ik heb de levering meteen laten aanpassen naar een service point want ik moet ook werken.

• Exocet
  • Niet online
quote:
dragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:02:
[...]

Als er +31 voor stond zal je normaal wel een sms ontvangen. Ik heb de levering meteen laten aanpassen naar een service point want ik moet ook werken.
Dat is wel handig. Hoe heb je dat gedaan?

• dragonfly4
In de sms van dhl staat een url waarmee je dat zelf kan doen. Als je geen sms krijgt trackingcode opvragen bij OnePlus en dan bellen naar dhl.

• PeacockSR4
quote:
PeacockSR4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:23:
[...]

Heb net de High Five mail gehad. de 64gb gunmetal. Estimated was 3 januari shipment, ze liggen dus 11 dagen voor op schema :D.

• Marsmellow
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:40
Hier ook met exact dezelfde gegevens. Pakketje staat sinds gister 15.35 in Polen. Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.

Op de chat geven ze btw direct de track and trace door voor DHL om te volgen.
quote:
PeacockSR4 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:46:
[...]

Heb net de High Five mail gehad. de 64gb gunmetal. Estimated was 3 januari shipment, ze liggen dus 11 dagen voor op schema :D.

• M-ThijZ
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 12:05

M-ThijZ

Riding on Rails

quote:
dragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:26:
In de sms van dhl staat een url waarmee je dat zelf kan doen. Als je geen sms krijgt trackingcode opvragen bij OnePlus en dan bellen naar dhl.
De medewerker van DHL kon het afleveradres voor mij niet op voorhand wijzigen. Pas na de eerste afleverpoging op mijn werkadres, kan ik het afleveradres wijzigen naar mijn thuisadres. :/
quote:
Fri, 23.12.16 05:34 Köln, Germany
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization
Ik was nog hoopvol om morgen het toestel (128GB) te ontvangen.

• ribe
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 07-12 14:49
2 dec. 14:15 besteld, zojuist overgegaan naar processing, precies 3 weken later. Besteld met standard shipping dus het is even afwachten of ik hem in 2016 ga ontvangen.

• dragonfly4
quote:
M-ThijZ schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:14:
[...]

De medewerker van DHL kon het afleveradres voor mij niet op voorhand wijzigen. Pas na de eerste afleverpoging op mijn werkadres, kan ik het afleveradres wijzigen naar mijn thuisadres. :/
Hmm, misschien enkel mogelijk voor express zendingen?

Mijn shipment staat nu on hold maar is blijkbaar normaal, ik was al even in paniek >:)

• Exocet
  • Niet online
Hier ook shipped out, tracking code stond gewoon in de high five mail. Echter nog geen informatie over het pakket bij DHL, kan 24 tot 48 uur duren.
De URL die ik kreeg was (geen priority):
https://nolp.dhl.de/nextt...identcodes.do?lang=en&idc=
Na de laatste "=" het tracking nummer invullen.

• MartijnGP
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 30-11 12:22
quote:
[...]

[...]

Same here. Ze verwacht wel dat het morgen bezorgd gaat worden.

Ik woon in hetzelfde postcodegebied als mijn werk drie straten verderop, misschien toch maar even een briefje op de deur in de hoop dat de bezorger in een kerststemming is o<:)

• Pandorian
quote:

Hier ook om dezelfde tijd in Köln, ondertussen op dhlparcel.nl te volgen.
"Planning being made"

Morgen zou leuk zijn maar het zal wel dinsdag worden.

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-12 20:30
Zo, ik zie dat de Soft Gold die half december beschikbaar zou zijn lekker leverbaar is. Inmiddels pas een half jaar op aan het wachten en al een model verder. Gaat lekker zo Oneplus!

• Exocet
  • Niet online
quote:
Pandorian schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:52:
[...]
Hier ook om dezelfde tijd in Köln, ondertussen op dhlparcel.nl te volgen.
"Planning being made"

Morgen zou leuk zijn maar het zal wel dinsdag worden.
Hoe lang duurde het voor ie bij DHL te volgen was vanaf de high five mail?

• Caro77
  • Laatst online: 28-12-2016
Bij mij staat er nu dat hij morgen wordt bezorgd, nog geen tij erbij

• Pandorian
quote:
Exocet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:18:
[...]

Hoe lang duurde het voor ie bij DHL te volgen was vanaf de high five mail?
Vanaf de high five mail, direct met de link in de mail zelf (via gmail tracking) en de link zoals eerder hier opgegeven. Deze stopte zodra hij Duitsland uit was en ging met een enige vertraging verder via de .nl link.

• Exocet
  • Niet online
De DHL site geeft nu informatie over mijn pakket:
De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.

Hopelijk is ie er dinsdag...

• Pandorian
Expected delivery moment
Saturday 24 December

Whoohoo.

En voor de inhoud: je kunt op: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden per postcode de verwachte leverslots opvragen. (ik moet vroeg op voor een zaterdag :z )

• dragonfly4
quote:

Rond 17u geleverd in service point dus ik heb hem. Het was het wachten waard want retesnel dus me happy. Succes aan de mensen die nog even moeten wachten! :)

• Caro77
quote:
Pandorian schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:22:
Expected delivery moment
Saturday 24 December

Whoohoo.

En voor de inhoud: je kunt op: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden per postcode de verwachte leverslots opvragen. (ik moet vroeg op voor een zaterdag :z )
Oh top, thanks! Ik mag uitslapen ;-)

• Exocet
  • Niet online
quote:
[...]

[...]

Had je ook standard shipping? In mijn high five mail stond shipping method DEPriorityEU.

Mijn pakket ligt vanaf zaterdag 2:35 in keulen en als ik de verhalen zo lees gaat dit nog wel een paar dagen duren. Wel jammer dat je dan op voorhand het afleveradres niet kan wijzigen.

• Pandorian
De mijne heeft 1 dag in keulen gelegen (gisteren), rond 16h was hij in Nederland. Bezorger is nu onderweg.

Of dat de jouwe vandaag nog naar NL komt is afwachten. Levering dinsdag of woensdag

• XLord
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-12 12:00
die van mij is onderweg, maar kom er net achter dat ik een typefout heb gemaakt bij het huisnummer namelijk 398 in plaats van 389. postcode was wel goed, maar DHL heeft postcode aangepast zodat die overeenkomt met huisnummer in plaats van huisnummer aangepast zodat die met postcode overeenkomt.
DHL heeft me al een half uur in de wacht dus denk dat ik straks maar bij de andere flat voor de deur moet bivakkeren ofzo.

edit: eindelijk bij DHL doorgekomen, ze gaan het doorgeven aan het bezorgdepo en die kunnen het dan door geven aan de bezorgdienst, maar hij kon niet garanderen dat het allemaal goed zou gaan. zit je zo vaak naar die afleveradresgegevens te kijken lees je daar gewoon overheen |:(

XLord wijzigde deze reactie 24-12-2016 09:34 (25%)

• M-ThijZ
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 12:05

M-ThijZ

Riding on Rails

quote:
Exocet schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:12:
[...]

Had je ook standard shipping? In mijn high five mail stond shipping method DEPriorityEU.

Mijn pakket ligt vanaf zaterdag 2:35 in keulen en als ik de verhalen zo lees gaat dit nog wel een paar dagen duren. Wel jammer dat je dan op voorhand het afleveradres niet kan wijzigen.
Ja, DEPriorityEU staat ook in mijn e-mail.

Vrijdagochtend aangemeld in Keulen en 's middags was deze al in Nederland.

Inderdaad jammer. Voor DHL wordt het een zinloze bezorgpoging en ik moet geduld hebben tot dinsdag.

Mijn vriendin is er wel blij mee overigens, dan is er een kans dat ik nog gezellig mee doe met familie in plaats van de hele tijd te spelen met mijn nieuwe telefoon.

• PBvB
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 29-11 21:56
Yes!! Mijn pakketje is inmiddels aangekomen in Nederland! Vanochtend om 9:24 aangemeld bij netwerk. Verwachte bezorgmoment is: Planning wordt gemaakt.
Op 1e en 2e kerstdag is DHL gesloten (staat er met grote rode letters bovenaan ;) )
Wat verwachten jullie, dat de telefoon dinsdag dan geleverd word, of dat deze dinsdag pas weer naar een ander depot gaat? Fijne Kerst allemaal!

• Pandorian
De mijne heeft gisteren de hele dag op "planning wordt gemaakt" gestaan. Pas s'avonds ging de status weer verder. (is een uurtje geleden geleverd, is nu alles aan het updaten).

Ga er maar vanuit dat dat dinsdag gaat worden, anders hebben de bezorgers deze dag niets te doen.
Is misschien afhankelijk van de bezorgtijden https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

• Aggron
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 31-08 20:04
Heb net de high five email gekregen.

Besteld op Nov 29, 2016 05:19:53 PM en komt 2 januari aan, hoera.

• Caro77
Die van mij is vandaag geleverd, ik heb een nieuwe liefde
😊

• XLord
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-12 12:00
die van mij is ook bezorgd en zelfs bij het goede adres :P

• MaggieDeTank
  • Laatst online: 26-12-2016
3 december besteld, woensdag de high five mail gekregen, vrijdagavond was hij in Antwerpen dus hopelijk ontvang ik hem maandag. (Ik weet niet of bpost levert op 2de kerstdag, maar waarschijnlijk niet dus ontvang ik hem dinsdag pas.).

Edit: Vanmorgen om 11:07 aangekomen :)

MaggieDeTank wijzigde deze reactie 26-12-2016 11:21 (8%)

• PBvB
Zijn er mensen die ook nog wachten op hun pakketje? Mijn DHL track and trace staat als sinds de 24ste op planning word gemaakt zonder enige andere informatie. Had eigenlijk gehoopt datie vandaag geleverd zou worden. Andere mensen die het zelfde hebben of al wel T&T hebben en DHL die met kerst gewoon door gegaan zijn?

• Exocet
  • Niet online
quote:
PBvB schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:51:
Zijn er mensen die ook nog wachten op hun pakketje? Mijn DHL track and trace staat als sinds de 24ste op planning word gemaakt zonder enige andere informatie. Had eigenlijk gehoopt datie vandaag geleverd zou worden. Andere mensen die het zelfde hebben of al wel T&T hebben en DHL die met kerst gewoon door gegaan zijn?
Ook sinds de 24e op planning, maar vanochtend is de status naar "Onderweg" gegaan!

• evildeeds
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11-12 16:28
Nog steeds processing voor mij. Dit betekent toch dat ze bezig zijn met het papierwerk net voordat ze worden verscheept (zag het ergens op het forum staan van OnePlus)?

Estimated dispatch 29 december. Estimated delivery 2 januari..

• Eraser127
  • Registratie: maart 2001

Eraser127

Dordrecht

Yezz, eindelijk wordt ie geshipped :) _/-\o_

My Discogs

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-12 19:32
FYI. High five mail ontvangen incl. UPS tracking nummer (België) - besteld op 4 December om 09u. Voorzien voor 3 januari te versturen. 128Gb Gunmetal!

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• PBvB
quote:
PBvB schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:51:
Eindelijk een bezorgdatum. Morgen tussen 09 en 15. Nog even geduld hebben!

• EngelF
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10-11 15:12

EngelF

S.S.D.D.

Mijn 128GB Gunmetal versie is ook onderweg.

Besteld: 6 december (23:03)
Estimated dispatch: 2 januari
Estimated delivery: 6 januari

Op de Oneplus website staat hij nog op "Processing", maar net kreeg ik van DHL een SMS bericht dat er komende donderdag (29 december) een pakket van Oneplus gebracht zal gaan worden.

Volgens deze DHL track & trace ligt het pakket op dit moment nog in Szczecin - Slubice - Polen.

We will all go down together!

• evildeeds
High five! Alleen die van mij wordt bezorgd door UPS, iedereen hier DHL? Hoe zit dat dan weer?

Anyhows: morgen wordt het afgeleverd door UPS aan einde van de dag. Ben benieuwd of UPS ook het pakketje geeft aan mijn vader (aangezien hij als enige thuis is), iemand hier meer informatie over?

Het gaat om:
- 128GB Gunmetal
- Go big bundle oid.

evildeeds wijzigde deze reactie 27-12-2016 15:55 (51%)

• DerNosferatu
  • Niet online

DerNosferatu

Functionerend autist

quote:
Eraser127 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:26:
Yezz, eindelijk wordt ie geshipped :) _/-\o_
Ik sta je plezier bij. Heb zonet ook mijn high-five mail binnen.
Altijd leuk zo'n mailjes :)

• Gman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 11-12 23:28
64GB

Besteld: 02-12-2016
Verwacht: 06-01-2017
Geleverd: 23-12-2016

Gman wijzigde deze reactie 28-12-2016 12:57 (6%)

• Li1quid
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11-12 21:08
64GB

Besteld: 08-12-2016
Verwacht: Begin januari, kan het niet meer checken
Geleverd: 28-12-2016

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-12 19:32
quote:
RigolleM schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:29:
FYI. High five mail ontvangen incl. UPS tracking nummer (België) - besteld op 4 December om 09u. Voorzien voor 3 januari te versturen. 128Gb Gunmetal!
En geleverd op 28/12 29 uur na de High five mail _/-\o_

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• evildeeds
quote:
RigolleM schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:08:
[...]

En geleverd op 28/12 29 uur na de High five mail _/-\o_
Niceeeee

Die van mij lag vanochtend in Apeldoorn en is nu onderweg. Dus als ik thuis kom kan ik waarschijnlijk lekker spelen ^_^

EDIT: Aangekomen, nu even snel doorwerken en hem ophalen ^^

evildeeds wijzigde deze reactie 28-12-2016 15:56 (9%)

• PeacockSR4
Mijn pakket is nu in Nederland. Alleen staat er bij de status: "Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie".

Ik ben heel benieuwd en huiverig wat dit betekent en hoe lang het gaat duren..

Edit: Bezorger onderweg :+ O+

PeacockSR4 wijzigde deze reactie 28-12-2016 14:11 (7%)

• crimedevil
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 02-12 13:56
Als er nog mensen uit de stad Groningen binnenkort van plan zijn te bestellen binnenkort. Ik zou graag de OP-oordopjes met je meebestellen. Los zijn de verzendkosten mij te hoog. Ik betaal je natuurlijk vooraf.

• Darrensean
processing 😍 vandaag. 10dec besteld

• Gaoske
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11-12 17:44

Gaoske

Moddicted...

Hier ook processing sinds gister ochtend 8) .

Besteld op Dec 14, 2016 11:33:32 AM. Nog geen High five mail... die komt toch doorgaans met ongeveer een dag?

kan niet wachten :X ....

M'n hobby PC'tje

• geldermalsen
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 10-12 21:06
Heren,

Ik heb twee weken geleden een oneplus 3T besteld, nu wil ik graag de status bekijken maar tijdens het inloggen krijg ik steeds de volgende melding "There seems to be an issue with your network, please try again with the captcha validation" dit krijg ik op alle pc's en alle browsers. Hebben jullie een idee wat dit kan zijn?

• Gaoske

Gaoske

Moddicted...

Dit krijg ik ook de laatste tijd vanaf thuis en vanaf kantoor. Bij de captcha validation zou een vinkje moeten zitten met "I'm not a robot". Soms werkt dat bij mij ineens, soms krijg ik een popup met een vraag en moet ik de plaatjes aanvinken die voldoen aan de vraag. Kan het zijn dat je een popup killer aan hebt staan die dit voorkomt waardoor je niet kunt bewijzen dat je niet van metaal bent gemaakt?

M'n hobby PC'tje

• geldermalsen
Heb het op 5 verschillende computers, telefoon en tablet geprobeerd. Bij allen krijg ik dezelfde fout.

• Gaoske

Gaoske

Moddicted...

Dat is vreemd. Je hebt 5 toestellen geprobeerd, Waren die allemaal aan dezelfde internetlijn verbonden? Zo ja, even van wifi af gaan met de telefoon en via 3g/4g proberen...

Hier zojuist de High Five mail gekregen. Toestel is dus onderweg...

M'n hobby PC'tje

• SebasFM
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:46
10 december de 64 GB Gunmetal besteld inclusief extra lader en case/screenprotector. Tevens gekozen voor priority shipping. Zojuist van UPS, dus niet DHL, een pushnotificatie gehad dat ik morgen een pakketje van MBB Wingsing uit Slubice - Polen ontvang. Order staat sinds vanmorgen nog steeds op 'Processing'. Kortom, ik zie jullie binnenkort terug in het andere topic op GoT. :)

/dev/pc0: Asus Z170 Pro Gaming | 16 GB Kingston HyperX | 512 GB Samsung SSD 950 Pro | Corsair Carbide 200R ||| /dev/pc1: Asus EeeBook F205TA

• geldermalsen
quote:
Gaoske schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:42:
Dat is vreemd. Je hebt 5 toestellen geprobeerd, Waren die allemaal aan dezelfde internetlijn verbonden? Zo ja, even van wifi af gaan met de telefoon en via 3g/4g proberen...

Hier zojuist de High Five mail gekregen. Toestel is dus onderweg...
3g en 4 verschillende aansluitingen.

• R.C. Web Dev.
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11-12 17:20
19 december besteld, is vandaag verzonden... Ben benieuwd.
Het gekke is wel dat de telefoon die ik op de 15e heb besteld, nog steeds in "processing" staat.

EDIT: 2e oneplus is ook onderweg.

R.C. Web Dev. wijzigde deze reactie 29-12-2016 18:02 (14%)

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11-12 15:41
10 december besteld en zojuist high five email binnen. Volgens track & trace morgen geleverd :D

• Donnieheerde
  • Laatst online: 29-12-2016
17 december 2016 Besteld
29 december high five mail.
2 januarie levering

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
128gb is out of stock ..
zoiets gaat wel maanden duren denk ik?

• GeertH
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:55
Geschatte verzendtijd 4 januari,
Geschatte levering 10 januari,
Vandaag high five mail gehad, levering 3 december
Ik blij, week eerder als gepland door OnePlus, top hoor

BTO 15CL16 Core i5-4210M, 8GB ram, 120GB Samsung 840 ssd. Volkswagen Kever 1974

• Eraser127

Eraser127

Dordrecht

hier ook een week eerder dan gepland :*)

My Discogs

• Kliko
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 04-12 17:33
quote:
Aggressor schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:53:
128gb is out of stock ..
zoiets gaat wel maanden duren denk ik?
Ik zit ook te wachten totdat hij weer in stock is...

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

x-boxer

ik ben moe

quote:
Kliko schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:05:
[...]

Ik zit ook te wachten totdat hij weer in stock is...
Doen ze expres vanwege duurdere inkoop prijzen.

Grover!

• Born baelde
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 03-05 10:35
Ik heb oneplus3T besteld
Leveringsdatum13 januari

Maar een vriend zegt dat dat soms vroeger aankomt want zijn gsm is ook een week vroeger aangekomwn

Kan dit ook gebeuren met mijn oneplus3t????

• geldermalsen
Heren ik heb de highfive e-mail ontvangen hoelang duurt het gemiddeld dan voordat hij binnen komt?

Als je vandaag de oneplus 3T heb besteld vind ik 13 januari wel erg snel.

Mijn 3T heb ik besteld op 14 December en nog niet binnen.

• PurpleBlue
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
geldermalsen schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:41:
Heren ik heb de highfive e-mail ontvangen hoelang duurt het gemiddeld dan voordat hij binnen komt?
Zie de meeste reacties in eerdere posts.
Daarbij staat er vaak een indicatie, of tracking nummer in de mail.

Ikzelf heb hem 13 december besteld (128GB), en kreeg woensdag 17 uur "high five" mail, en gisteren SMS van DHL. Maandag 2 jan wordt hij bezorgd. :D
Jij zal hem dan ook wel zaterdag/maandag ontvangen.

PurpleBlue wijzigde deze reactie 30-12-2016 14:48 (0%)
Reden: Bestelde type toegevoegd

Mvg, Erik

• geldermalsen
quote:
PurpleBlue schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:47:
[...]

Zie de meeste reacties in eerdere posts.
Daarbij staat er vaak een indicatie, of tracking nummer in de mail.

Ikzelf heb hem 13 december besteld, en kreeg woensdag 17 uur "high five" mail, en gisteren SMS van DHL. Maandag 2 jan wordt hij bezorgd. :D
Jij zal hem dan ook wel zaterdag/maandag ontvangen.
Bedankt voor je reactie, staat geen indicatie of tracking nummer in de e-mail. Ook kan ik niet meer inloggen op mijn account bij oneplus 8)7

• PurpleBlue
  • Niet online
quote:
geldermalsen schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:49:
[...]

Bedankt voor je reactie, staat geen indicatie of tracking nummer in de e-mail. Ook kan ik niet meer inloggen op mijn account bij oneplus 8)7
Probeer: https://account.oneplus.net/forgot-password eens ;)

Mvg, Erik

• geldermalsen
quote:
Password ben ik niet vergeten maar ik krijg de melding.
There seems to be an issue with your network, please try again with the captcha validation.

• PurpleBlue
  • Niet online
Met de support chatten? Mail naar support?

Mvg, Erik

• geldermalsen
quote:
PurpleBlue schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:49:
Met de support chatten? Mail naar support?
Email geen reactie is chatten ook mogelijk?

• Born baelde
Ik vind persoonlijk denk aan de reactie af te lezen is de leveringsdatum in belgie rapper dan Nederland zo niet
Je mag hie zeker op reageren

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07:03
Ik sta op het punt om een 3T aan te schaffen, maar ik heb een vraag over de opties die je kunt kiezen. Als je de 3T 'kaal' koopt (dus zonder de accessoire), wat zit er dan in begrepen? Op de site staat dat de Dash Type-C Cable en Dash Power Adapter er in zit, maar zit de Tempered Glass Screen Protector van de 'Essentials Bundle' er dan ook bij of moet daarvoor de Essentials Bundle aangeschaft worden?

En wat is precies het verschil met de Dash Power Bundle en de oplader die standaard in de doos zit?

Le Enfant! wijzigde deze reactie 01-01-2017 16:37 (11%)

• Eraser127

Eraser127

Dordrecht

quote:
Le Enfant! schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:36:
Ik sta op het punt om een 3T aan te schaffen, maar ik heb een vraag over de opties die je kunt kiezen. Als je de 3T 'kaal' koopt (dus zonder de accessoire), wat zit er dan in begrepen?
- De telefoon met screenprotector, tool voor simtray, Dash-charger, kabel.

Op de site staat dat de Dash Type-C Cable en Dash Power Adapter er in zit, maar zit de Tempered Glass Screen Protector van de 'Essentials Bundle' er dan ook bij of moet daarvoor de Essentials Bundle aangeschaft worden?
- Er zit een screenprotector op de telefoon bij levering, of die hetzelfde is als in de bundle weet ik niet.

En wat is precies het verschil met de Dash Power Bundle en de oplader die standaard in de doos zit?
- De power-bundle is gewoon een extra oplaad set.
Mocht je de dash car-charger bestellen, daar zit ook een kabel bij.

Eraser127 wijzigde deze reactie 01-01-2017 18:26 (3%)

My Discogs

• mregeling
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-11 07:51
Kan iemand zijn orders zien op de oneplus website?
Bij mij verschijnt helemaal niets ?

• klaboem
  • Laatst online: 15:06
quote:
mregeling schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:57:
Kan iemand zijn orders zien op de oneplus website?
Bij mij verschijnt helemaal niets ?
Geen IE11 gebruiken. Bij mij werkt het wel in Chrome.

• Darrensean
denken jullie dat mijn telefoon morge word verstuurd? Sms van dhl dat die r 2 jan zou moeten zijn maar op dhl staat pas voor consument op 3jan

• PurpleBlue
  • Niet online
quote:
Darrensean schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:54:
denken jullie dat mijn telefoon morge word verstuurd? Sms van dhl dat die r 2 jan zou moeten zijn maar op dhl staat pas voor consument op 3jan
In de SMS van DHL zie je ook je tracking nummer.
Hier kun je zien waar je pakket is, en als DHL aangeeft er morgen te zijn (net als die van mij) zal hij ongetwijfeld morgen komen.

Mvg, Erik

• PurpleBlue
  • Niet online

Mvg, Erik

• Darrensean
@purpleblue! ja in amsterdam op het moment ik hoop dat ik em morgen krijg! beste wensen nog iedereen😁

• Darrensean
vanaf 8:40 "verwerkt in adam" t word spannneeeeenndddd

• Wolfsteps
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 28-05 16:41
Bij mij is de status sinds vorige week al veranderd naar processing, maar ik heb nog geen highfivemail of sms ontvangen. Hebben meer mensen hier last van? Besteld op 14 december..

• PurpleBlue
  • Niet online
quote:
Darrensean schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:49:
@purpleblue! ja in amsterdam op het moment ik hoop dat ik em morgen krijg! beste wensen nog iedereen😁
die van mij ook, zojuist SMS: vanavond tussen 18:00 uur en 21:00 uur wordt "ie" bezorgd :)

Mvg, Erik

• Darrensean
@PurpleBlue bij mij staat alleen voor het einde van de dag😥

• Darrensean
hebbem! dhl stond op eens voor de deur, btwom naar androidnougat te gaan download vpn-> duitsland en boom je kan 7.0 downloade

• PurpleBlue
  • Niet online
quote:
Darrensean schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:58:
hebbem! dhl stond op eens voor de deur, btwom naar androidnougat te gaan download vpn-> duitsland en boom je kan 7.0 downloade
Heb hem ook binnen!!!
Wat betreft vpn: heet de app zo?

Mvg, Erik

• InflatableMouse
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08:18

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Is het nou bekend wanneer de 128GB versie in Nederland beschikbaar komt?

• Rhndy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 10:58
Zojuist de 64GB besteld in Gun Metal. Site geeft leverdatum van 19/01 aan. Spannend! Na 2 jaar BB, 3 jaar iOS en 3 jaar Windows Phone nu voor het eerst Android.

-fan -- RM-Apps (Windows Phone) -- bbqmeter -- Dagacties

• Iekozz
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 10-12 04:53
quote:
PurpleBlue schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:59:
[...]

Heb hem ook binnen!!!
Wat betreft vpn: heet de app zo?
Hij bedoeld een vpn verbinding opzetten waardoor het lijkt alsof je in duitsland zit. Kan bv met de Freedome app vijf dagen gratis: Google Play: F-Secure Freedome VPN

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Pogostokje
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 03-12 20:19

Pogostokje

* twiet *

Zondag besteld, afleverdatum 13 januari. Ben benieuwd!
Ik kan nu trouwens ook niet meer inloggen.
"There seems to be an issue with your network, please try again with the captcha validation." 8)7

Pogostokje wijzigde deze reactie 02-01-2017 22:25 (57%)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Darrensean
express vpn!

• Born baelde
Kriijgje ook een dhl mail met tracking en wanneer krijg je die

• klaboem
  • Laatst online: 15:06
20 december besteld.
Orginele datum verzending: 9 januari en geschatte leverdatum 13 januari.

Vandaag high five mail en SMS van DHL.
Oneplus 3T is nu onderweg vanuit Polen naar Amsterdam en wordt volgens DHL donderdag 5 januari afgeleverd.
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*