FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
ja, hier ook, foto's worden direct naar m'n NAS geupload wanneer er WiFi is , maar dan nog ben ik te lui om ze te verwijderensoto schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:27:
Sorry Rens, ff over het hoofd gezien, en Cypher idd het is 40 euries.
Op zich kan ik media syncen naar cloud of gewoon old skool backup op PC maken om de zoveel tijd..
Ik ben nog niet een heavy app user, dus foto's/video's zal meeste opslag gaan kosten.
Thnx, ik zal nog even over nadenken.
Groeten!
Spellen worden groter, bij Netflix kun je nu series downloaden voor onderweg en zo gaan er ongetwijfeld nog wel wat dingen komen, beter teveel dan te weinig opslag en relatief voor weinig geld (vergeleken met apple bijvoorbeeld)
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Zojuist naar processing gegaanPeacockSR4 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:54:
Ik heb op 6december de 64GB versie besteld.
De estimated dispatch staat op 3 januari, met 9 januari estimated delivery.
Hij staat nu nog steeds op pending shipment, maar met alle comments hierboven begin ik toch ook wel alvast zenuwachting in mijn handen te wrijven.
Verwijderd
Deze morgen in processing gegaan en wordt morgen geleverd via priority shipping.
Nog geen high five mail ontvangen maar SMS ontvangen van DHL met tracking nummer.
Morgen niet thuis dus laten aanpassen naar een service point.
Dan heb je mij ingehaalddragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:06:
128GB Model: besteld op 28/11 om 23u17 en shipment was voorzien voor 28/12
Deze morgen in processing gegaan en wordt morgen geleverd via priority shipping.
Nog geen high five mail ontvangen maar SMS ontvangen van DHL met tracking nummer.
Shipment staat bij mij nog steeds op 28/12, hopelijk binnenkort een sms van DHL dan.
Verwijderd
Veel plezier 😀 iedereen die zijn Oneplus 3T morgen of binnenkort ontvangt!
Kan dat wel als je eenmaal een Nederlands nummer hebt? Want ik verwacht de mijne zaterdag, als ze dan überhaupt rijden, maar dan moet ik werken.dragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:06:
Met een beetje geluk kan ik dat afleveradres naar mijn werk veranderen.
[ Voor 6% gewijzigd door doltishDuke op 22-12-2016 19:36 ]
Als er +31 voor stond zal je normaal wel een sms ontvangen. Ik heb de levering meteen laten aanpassen naar een service point want ik moet ook werken.doltishDuke schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:46:
[...]
Kan dat wel als je eenmaal een Nederlands nummer hebt? Want ik verwacht de mijne zaterdag, als ze dan überhaupt rijden, maar dan moet ik werken.
Met een beetje geluk kan ik dat afleveradres naar mijn werk veranderen.
Dat is wel handig. Hoe heb je dat gedaan?dragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:02:
[...]
Als er +31 voor stond zal je normaal wel een sms ontvangen. Ik heb de levering meteen laten aanpassen naar een service point want ik moet ook werken.
Heb net de High Five mail gehad. de 64gb gunmetal. Estimated was 3 januari shipment, ze liggen dus 11 dagen voor op schema
Op de chat geven ze btw direct de track and trace door voor DHL om te volgen.
PeacockSR4 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:46:
[...]
Heb net de High Five mail gehad. de 64gb gunmetal. Estimated was 3 januari shipment, ze liggen dus 11 dagen voor op schema.
De medewerker van DHL kon het afleveradres voor mij niet op voorhand wijzigen. Pas na de eerste afleverpoging op mijn werkadres, kan ik het afleveradres wijzigen naar mijn thuisadres.dragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:26:
In de sms van dhl staat een url waarmee je dat zelf kan doen. Als je geen sms krijgt trackingcode opvragen bij OnePlus en dan bellen naar dhl.

Ik was nog hoopvol om morgen het toestel (128GB) te ontvangen.Fri, 23.12.16 05:34 Köln, Germany
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization
Hmm, misschien enkel mogelijk voor express zendingen?M-ThijZ schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:14:
[...]
De medewerker van DHL kon het afleveradres voor mij niet op voorhand wijzigen. Pas na de eerste afleverpoging op mijn werkadres, kan ik het afleveradres wijzigen naar mijn thuisadres.
Mijn shipment staat nu on hold maar is blijkbaar normaal, ik was al even in paniek
De URL die ik kreeg was (geen priority):
https://nolp.dhl.de/nextt...dentcodes.do?lang=en&idc=
Na de laatste "=" het tracking nummer invullen.
Same here. Ze verwacht wel dat het morgen bezorgd gaat worden.M-ThijZ schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:14:
[...]
De medewerker van DHL kon het afleveradres voor mij niet op voorhand wijzigen. Pas na de eerste afleverpoging op mijn werkadres, kan ik het afleveradres wijzigen naar mijn thuisadres.![]()
[...]
Ik was nog hoopvol om morgen het toestel (128GB) te ontvangen.
Ik woon in hetzelfde postcodegebied als mijn werk drie straten verderop, misschien toch maar even een briefje op de deur in de hoop dat de bezorger in een kerststemming is
Hier ook om dezelfde tijd in Köln, ondertussen op dhlparcel.nl te volgen.M-ThijZ schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:14:
"Planning being made"
Morgen zou leuk zijn maar het zal wel dinsdag worden.
Hoe lang duurde het voor ie bij DHL te volgen was vanaf de high five mail?Pandorian schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:52:
[...]
Hier ook om dezelfde tijd in Köln, ondertussen op dhlparcel.nl te volgen.
"Planning being made"
Morgen zou leuk zijn maar het zal wel dinsdag worden.
Vanaf de high five mail, direct met de link in de mail zelf (via gmail tracking) en de link zoals eerder hier opgegeven. Deze stopte zodra hij Duitsland uit was en ging met een enige vertraging verder via de .nl link.Exocet schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:18:
[...]
Hoe lang duurde het voor ie bij DHL te volgen was vanaf de high five mail?
De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.
Hopelijk is ie er dinsdag...
Saturday 24 December
Whoohoo.
En voor de inhoud: je kunt op: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden per postcode de verwachte leverslots opvragen. (ik moet vroeg op voor een zaterdag

Rond 17u geleverd in service point dus ik heb hem. Het was het wachten waard want retesnel dus me happy. Succes aan de mensen die nog even moeten wachten!dragonfly4 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:06:
Verwijderd
Oh top, thanks! Ik mag uitslapen ;-)Pandorian schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:22:
Expected delivery moment
Saturday 24 December
Whoohoo.
En voor de inhoud: je kunt op: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden per postcode de verwachte leverslots opvragen. (ik moet vroeg op voor een zaterdag)
Had je ook standard shipping? In mijn high five mail stond shipping method DEPriorityEU.M-ThijZ schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:14:
[...]
De medewerker van DHL kon het afleveradres voor mij niet op voorhand wijzigen. Pas na de eerste afleverpoging op mijn werkadres, kan ik het afleveradres wijzigen naar mijn thuisadres.![]()
[...]
Mijn pakket ligt vanaf zaterdag 2:35 in keulen en als ik de verhalen zo lees gaat dit nog wel een paar dagen duren. Wel jammer dat je dan op voorhand het afleveradres niet kan wijzigen.
Of dat de jouwe vandaag nog naar NL komt is afwachten. Levering dinsdag of woensdag
DHL heeft me al een half uur in de wacht dus denk dat ik straks maar bij de andere flat voor de deur moet bivakkeren ofzo.
edit: eindelijk bij DHL doorgekomen, ze gaan het doorgeven aan het bezorgdepo en die kunnen het dan door geven aan de bezorgdienst, maar hij kon niet garanderen dat het allemaal goed zou gaan. zit je zo vaak naar die afleveradresgegevens te kijken lees je daar gewoon overheen

[ Voor 25% gewijzigd door XLord op 24-12-2016 09:34 ]
Ja, DEPriorityEU staat ook in mijn e-mail.Exocet schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:12:
[...]
Had je ook standard shipping? In mijn high five mail stond shipping method DEPriorityEU.
Mijn pakket ligt vanaf zaterdag 2:35 in keulen en als ik de verhalen zo lees gaat dit nog wel een paar dagen duren. Wel jammer dat je dan op voorhand het afleveradres niet kan wijzigen.
Vrijdagochtend aangemeld in Keulen en 's middags was deze al in Nederland.
Inderdaad jammer. Voor DHL wordt het een zinloze bezorgpoging en ik moet geduld hebben tot dinsdag.
Mijn vriendin is er wel blij mee overigens, dan is er een kans dat ik nog gezellig mee doe met familie in plaats van de hele tijd te spelen met mijn nieuwe telefoon.
Op 1e en 2e kerstdag is DHL gesloten (staat er met grote rode letters bovenaan
Wat verwachten jullie, dat de telefoon dinsdag dan geleverd word, of dat deze dinsdag pas weer naar een ander depot gaat? Fijne Kerst allemaal!
Ga er maar vanuit dat dat dinsdag gaat worden, anders hebben de bezorgers deze dag niets te doen.
Is misschien afhankelijk van de bezorgtijden https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden
Verwijderd
Besteld op Nov 29, 2016 05:19:53 PM en komt 2 januari aan, hoera.
Verwijderd
Edit: Vanmorgen om 11:07 aangekomen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2016 11:21 ]
Ook sinds de 24e op planning, maar vanochtend is de status naar "Onderweg" gegaan!PBvB schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:51:
Zijn er mensen die ook nog wachten op hun pakketje? Mijn DHL track and trace staat als sinds de 24ste op planning word gemaakt zonder enige andere informatie. Had eigenlijk gehoopt datie vandaag geleverd zou worden. Andere mensen die het zelfde hebben of al wel T&T hebben en DHL die met kerst gewoon door gegaan zijn?
Estimated dispatch 29 december. Estimated delivery 2 januari..
Eindelijk een bezorgdatum. Morgen tussen 09 en 15. Nog even geduld hebben!PBvB schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:51:
Zijn er mensen die ook nog wachten op hun pakketje? Mijn DHL track and trace staat als sinds de 24ste op planning word gemaakt zonder enige andere informatie. Had eigenlijk gehoopt datie vandaag geleverd zou worden. Andere mensen die het zelfde hebben of al wel T&T hebben en DHL die met kerst gewoon door gegaan zijn?
Besteld: 6 december (23:03)
Estimated dispatch: 2 januari
Estimated delivery: 6 januari
Op de Oneplus website staat hij nog op "Processing", maar net kreeg ik van DHL een SMS bericht dat er komende donderdag (29 december) een pakket van Oneplus gebracht zal gaan worden.
Volgens deze DHL track & trace ligt het pakket op dit moment nog in Szczecin - Slubice - Polen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Anyhows: morgen wordt het afgeleverd door UPS aan einde van de dag. Ben benieuwd of UPS ook het pakketje geeft aan mijn vader (aangezien hij als enige thuis is), iemand hier meer informatie over?
Het gaat om:
- 128GB Gunmetal
- Go big bundle oid.
[ Voor 51% gewijzigd door evildeeds op 27-12-2016 15:55 ]
Besteld: 02-12-2016
Verwacht: 06-01-2017
Geleverd: 23-12-2016
[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 28-12-2016 12:57 ]
Besteld: 08-12-2016
Verwacht: Begin januari, kan het niet meer checken
Geleverd: 28-12-2016
En geleverd op 28/12 29 uur na de High five mailRigolleM schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:29:
FYI. High five mail ontvangen incl. UPS tracking nummer (België) - besteld op 4 December om 09u. Voorzien voor 3 januari te versturen. 128Gb Gunmetal!
NiceeeeeRigolleM schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:08:
[...]
En geleverd op 28/12 29 uur na de High five mail
Die van mij lag vanochtend in Apeldoorn en is nu onderweg. Dus als ik thuis kom kan ik waarschijnlijk lekker spelen ^_^
EDIT: Aangekomen, nu even snel doorwerken en hem ophalen ^^
[ Voor 9% gewijzigd door evildeeds op 28-12-2016 15:56 ]
Ik ben heel benieuwd en huiverig wat dit betekent en hoe lang het gaat duren..
Edit: Bezorger onderweg
[ Voor 7% gewijzigd door PeacockSR4 op 28-12-2016 14:11 ]
Besteld op Dec 14, 2016 11:33:32 AM. Nog geen High five mail... die komt toch doorgaans met ongeveer een dag?
kan niet wachten

Ik heb twee weken geleden een oneplus 3T besteld, nu wil ik graag de status bekijken maar tijdens het inloggen krijg ik steeds de volgende melding "There seems to be an issue with your network, please try again with the captcha validation" dit krijg ik op alle pc's en alle browsers. Hebben jullie een idee wat dit kan zijn?
Hier zojuist de High Five mail gekregen. Toestel is dus onderweg...
3g en 4 verschillende aansluitingen.Gaoske schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:42:
Dat is vreemd. Je hebt 5 toestellen geprobeerd, Waren die allemaal aan dezelfde internetlijn verbonden? Zo ja, even van wifi af gaan met de telefoon en via 3g/4g proberen...
Hier zojuist de High Five mail gekregen. Toestel is dus onderweg...
Het gekke is wel dat de telefoon die ik op de 15e heb besteld, nog steeds in "processing" staat.
EDIT: 2e oneplus is ook onderweg.
[ Voor 14% gewijzigd door 0xygen op 29-12-2016 18:02 ]
zoiets gaat wel maanden duren denk ik?
Geschatte levering 10 januari,
Vandaag high five mail gehad, levering 3 december
Ik blij, week eerder als gepland door OnePlus, top hoor
Ik zit ook te wachten totdat hij weer in stock is...Aggressor schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:53:
128gb is out of stock ..
zoiets gaat wel maanden duren denk ik?
Verwijderd
Doen ze expres vanwege duurdere inkoop prijzen.Kliko schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:05:
[...]
Ik zit ook te wachten totdat hij weer in stock is...
Verwijderd
Leveringsdatum13 januari
Maar een vriend zegt dat dat soms vroeger aankomt want zijn gsm is ook een week vroeger aangekomwn
Kan dit ook gebeuren met mijn oneplus3t????
Als je vandaag de oneplus 3T heb besteld vind ik 13 januari wel erg snel.
Mijn 3T heb ik besteld op 14 December en nog niet binnen.
Zie de meeste reacties in eerdere posts.geldermalsen schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:41:
Heren ik heb de highfive e-mail ontvangen hoelang duurt het gemiddeld dan voordat hij binnen komt?
Daarbij staat er vaak een indicatie, of tracking nummer in de mail.
Ikzelf heb hem 13 december besteld (128GB), en kreeg woensdag 17 uur "high five" mail, en gisteren SMS van DHL. Maandag 2 jan wordt hij bezorgd.
Jij zal hem dan ook wel zaterdag/maandag ontvangen.
[ Voor 0% gewijzigd door PurpleBlue op 30-12-2016 14:48 . Reden: Bestelde type toegevoegd ]
Bedankt voor je reactie, staat geen indicatie of tracking nummer in de e-mail. Ook kan ik niet meer inloggen op mijn account bij oneplusPurpleBlue schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:47:
[...]
Zie de meeste reacties in eerdere posts.
Daarbij staat er vaak een indicatie, of tracking nummer in de mail.
Ikzelf heb hem 13 december besteld, en kreeg woensdag 17 uur "high five" mail, en gisteren SMS van DHL. Maandag 2 jan wordt hij bezorgd.![]()
Jij zal hem dan ook wel zaterdag/maandag ontvangen.

Probeer: https://account.oneplus.net/forgot-password eensgeldermalsen schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:49:
[...]
Bedankt voor je reactie, staat geen indicatie of tracking nummer in de e-mail. Ook kan ik niet meer inloggen op mijn account bij oneplus
Password ben ik niet vergeten maar ik krijg de melding.
There seems to be an issue with your network, please try again with the captcha validation.
Email geen reactie is chatten ook mogelijk?PurpleBlue schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:49:
Met de support chatten? Mail naar support?
Verwijderd
Je mag hie zeker op reageren
En wat is precies het verschil met de Dash Power Bundle en de oplader die standaard in de doos zit?
[ Voor 11% gewijzigd door Le Enfant! op 01-01-2017 16:37 ]
Mocht je de dash car-charger bestellen, daar zit ook een kabel bij.Le Enfant! schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:36:
Ik sta op het punt om een 3T aan te schaffen, maar ik heb een vraag over de opties die je kunt kiezen. Als je de 3T 'kaal' koopt (dus zonder de accessoire), wat zit er dan in begrepen?
- De telefoon met screenprotector, tool voor simtray, Dash-charger, kabel.
Op de site staat dat de Dash Type-C Cable en Dash Power Adapter er in zit, maar zit de Tempered Glass Screen Protector van de 'Essentials Bundle' er dan ook bij of moet daarvoor de Essentials Bundle aangeschaft worden?
- Er zit een screenprotector op de telefoon bij levering, of die hetzelfde is als in de bundle weet ik niet.
En wat is precies het verschil met de Dash Power Bundle en de oplader die standaard in de doos zit?
- De power-bundle is gewoon een extra oplaad set.
[ Voor 3% gewijzigd door Eraser127 op 01-01-2017 18:26 ]
Bij mij verschijnt helemaal niets ?
Geen IE11 gebruiken. Bij mij werkt het wel in Chrome.mregeling schreef op zondag 1 januari 2017 @ 18:57:
Kan iemand zijn orders zien op de oneplus website?
Bij mij verschijnt helemaal niets ?
Verwijderd
In de SMS van DHL zie je ook je tracking nummer.Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:54:
denken jullie dat mijn telefoon morge word verstuurd? Sms van dhl dat die r 2 jan zou moeten zijn maar op dhl staat pas voor consument op 3jan
Hier kun je zien waar je pakket is, en als DHL aangeeft er morgen te zijn (net als die van mij) zal hij ongetwijfeld morgen komen.
https://oneplus.whoson.co...omain=oneplus.net&lang=engeldermalsen schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:57:
[...]
Email geen reactie is chatten ook mogelijk?
Verwijderd
die van mij ook, zojuist SMS: vanavond tussen 18:00 uur en 21:00 uur wordt "ie" bezorgdVerwijderd schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:49:
@purpleblue! ja in amsterdam op het moment ik hoop dat ik em morgen krijg! beste wensen nog iedereen😁
Verwijderd
Heb hem ook binnen!!!Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:58:
hebbem! dhl stond op eens voor de deur, btwom naar androidnougat te gaan download vpn-> duitsland en boom je kan 7.0 downloade
Wat betreft vpn: heet de app zo?
Hij bedoeld een vpn verbinding opzetten waardoor het lijkt alsof je in duitsland zit. Kan bv met de Freedome app vijf dagen gratis: Google Play: F-Secure Freedome VPNPurpleBlue schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:59:
[...]
Heb hem ook binnen!!!
Wat betreft vpn: heet de app zo?
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik kan nu trouwens ook niet meer inloggen.
"There seems to be an issue with your network, please try again with the captcha validation."

[ Voor 57% gewijzigd door Pogostokje op 02-01-2017 22:25 ]
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Orginele datum verzending: 9 januari en geschatte leverdatum 13 januari.
Vandaag high five mail en SMS van DHL.
Oneplus 3T is nu onderweg vanuit Polen naar Amsterdam en wordt volgens DHL donderdag 5 januari afgeleverd.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem