Hier had uw advertentie kunnen staan
Wordt vrijwel direct gereserveerd op je CC.ebk71 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:20:
Ik wil er ook graag 1 bestellen maar de factuurdatum moet op volgend jaar staan. Nu zie ik verwachte levertijd op 5 weken staan. Betaal je ook pas bij uitlevering? Dus reservering op creditcard? Etc.etc.?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Zoiets dacht ik ook al! Inderdaad alleen maar leukmatsn0w schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:02:
Ik heb ook een 'High five' 3 weken 'te vroeg' (oh wat errug) gehad, en ze vertelden me via de chat dat de gegeven data de uiterlijke data zijn, en dat ze er alles aan doen om de boel zo snel mogelijk af te leveren. Vandaar dus.

1 januari even bestellenAlekz87 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:12:
[...]
Wordt vrijwel direct gereserveerd op je CC.
Estimated dispatch: 2 Januari 2017
Kan m'n oude OP1 met pensioen!
Verwijderd
Nee, de betaling word meteen verzonden maar maak je geen zorgen. Er is een groot kans dat de levertijd verkort word.ebk71 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:20:
Ik wil er ook graag 1 bestellen maar de factuurdatum moet op volgend jaar staan. Nu zie ik verwachte levertijd op 5 weken staan. Betaal je ook pas bij uitlevering? Dus reservering op creditcard? Etc.etc.?
Ze doen dit om geen foutjes te maken bij de verzendingen.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik heb out for deliverybrabbelaar schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:33:
Oh gruwel DHL, nieuwe status 'overmacht bezorger'. Wat het betekent laat zich raden. Die komt vandaag niet meer.
[ Voor 5% gewijzigd door Drowzz op 03-12-2016 10:36 ]
Mag ik vanmiddag bij je komen spelen?Drowzz schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:36:
[...]
Ik heb out for deliveryhopelijk verandert dat niet
Jeej speelafspraak
Maar er zal toch iemand moeten werken haha
Mijne stond ook op 8 december maar is helaas niet binnenKappade schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:56:
Tot mijn grote verbazing kwam mijne zojuist binnen! In het systeem stond 8 dec als verwachte aflevering
Verwijderd
https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/searchVerwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:08:
Hoe traceerden/traceren jullie je pakje? Ik heb een Trackingcode via de live chat ontvangen (begint met 538) en dan? Via dhl.de is het nog heel summier (maar er zal ook nog weinig te vertellen zijn)maar is er misschien een andere link die ik beter als eerste kan gebruiken voor toch wat meer details?
https://dhlparcel.nl/nl/p...ontvangen/volg-uw-zendingVerwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:08:
Hoe traceerden/traceren jullie je pakje? Ik heb een Trackingcode via de live chat ontvangen (begint met 538) en dan? Via dhl.de is het nog heel summier (maar er zal ook nog weinig te vertellen zijn)maar is er misschien een andere link die ik beter als eerste kan gebruiken voor toch wat meer details?
Gok dat het maandag wordt.
De Wehkamp gebruikt ook DHL en dat is een en al ellende dus verwacht het pakje niet meer vandaag!
Mijne ook, gaat em vandaag in ieder geval niet meer worden.. maandag of dinsdag zijn we aan de beurtmatsn0w schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:58:
Mijne staat inmiddels al sinds 10:00 op 'aangemeld bij netwerk'... en 'planning wordt gemaakt'. Iemand enig idee hoe lang zo'n planning normaal op zich laat wachten?
Gok dat het maandag wordt.

Bagger bedrijf is het ook hoor.crimedevil schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:37:
Ik weet niet wat mij ineens overkomt: T&T van DHL geeft ineens bezorgd aan om 16:24. Er is niks bezorgd, geen bel gegaan en ook geen briefje in de bus. En het leukste is, is dat DHL op dit moment niet meer bereikbaar is omdat het zaterdag is. WTF.
Zou even bij je buren aanbellen, kan geen kwaad denk ik.
Echt een bagger bedrijf DHL.
Update:
17:10 uur, daar ging de deurbel.. Zoals ik al zei een niet Nederlands sprekend figuur in krot van een auto. You last on list, 112 package deliver busy busy
[ Voor 28% gewijzigd door Samplex op 03-12-2016 17:23 ]
Probleem is dat ik in een flat woon. Heb al een bericht op de Facebook-pagina gezet. Dit riekt naar verduistering. Ga direct contact opnemen met DHL maandag. Waardeloos dit.vinno86 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:52:
[...]
Bagger bedrijf is het ook hoor.
Zou even bij je buren aanbellen, kan geen kwaad denk ik.
Verwijderd
dank, die gebruik ik inderdaad ook. dan is er gewoon nog niet zoveel informatie
(oh, uren later zie ik dit berichtje nog als niet verstuurd staan)
Hoe laat heb jij besteld? Ik heb rond half 5 besteld en heb nog geen bericht, maar mijn status is wel naar processing gegaan. Rond 12 uur had ik ook willen bestellen, maar heb het toen uitgesteld ivm de estimate van 4 weken.PjotrStroganov schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:33:
Laat op de eerste dag besteld en ik krijg vandaag het bericht dat de telefoon plus cover zijn verzonden. Positief verrast.
Ik zou ze even via twitter contacten, daar reageren bedrijven vaak best snel op.crimedevil schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:44:
[...]
Probleem is dat ik in een flat woon. Heb al een bericht op de Facebook-pagina gezet. Dit riekt naar verduistering. Ga direct contact opnemen met DHL maandag. Waardeloos dit.
En holy shit, de oneplus wat een telefoon! Vergeleken mijn HTC m8 is het van een Suzuki alto naar een Ferrari overstap.
Ik heb rond 10 of 11 uur besteld. Ik kreeg een bevestigingsmail en op de site staat dispatched en shipped out.masterjorie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:27:
[...]
Hoe laat heb jij besteld? Ik heb rond half 5 besteld en heb nog geen bericht, maar mijn status is wel naar processing gegaan. Rond 12 uur had ik ook willen bestellen, maar heb het toen uitgesteld ivm de estimate van 4 weken.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Dat dacht ik wel, gelukkig.crimedevil schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:38:
Uiteindelijk gefixt, maar ga wel flinke klacht indienen. Bleek dus uiteindelijk wel bij een van de 100 buren te zijn afgeleverd, zonder briefje oid. Als het de verkeerde was geweest, was ik het kwijt geweest. Echt waardeloos, dat DHL.
Heb ook een keer meegemaakt dat de buren ineens voor me deur stonden met een pakketje zonder ooit een briefje gehad te hebben.
Wij hebben regelmatig zoiets meegemaakt met DHL. Het interesseert ze niks, als ze het pakketje maar kwijt zijn. Desnoods andere eind van de straat. Vaak idd zonder briefje of iets... Het is dat je soms geen keus hebt, maar anders nooit meer DHL voor ons.crimedevil schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:38:
Uiteindelijk gefixt, maar ga wel flinke klacht indienen. Bleek dus uiteindelijk wel bij een van de 100 buren te zijn afgeleverd, zonder briefje oid. Als het de verkeerde was geweest, was ik het kwijt geweest. Echt waardeloos, dat DHL.
Maar ik ben blij voor je dat de telefoon terecht is!
[ Voor 4% gewijzigd door abalone op 04-12-2016 10:08 ]
Ik dacht snel de klantenservice bellen om te vragen of mijn telefoon naar parcelshop kan haal ik hem daar op (maakt niet uit waar). Helaas is deze maar tot 2 uur open zaterdags en was dit tussen 14:30 en 15:00. Beetje balen maarja...
Nu heb ik een hele rare vraag misschien. Ik wil toch wel graag met mijn telefoontje spelen vandaag, maar er is zeker geen mogelijkheid om je bestelling bij het sorteercentrum op te halen
Rechargingshow | rechargingshow.com
Verwijderd
Ik zie 5 weken levertermijn naar België. Zijn er sites die sneller leveren ?
Ik zie toestanden op Amazon.de... maar dat vertrouw ik niet 100%
Of wordt het gewoon wachten tot de stock terug up-to-date is ?
Volgens kan je alleen bij OnePlus zelf kopen. Via Amazon is het denk ik altijd 2ehands. Resellers zijn er volgens mij niet.Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:09:
Heren, Dames,
Ik zie 5 weken levertermijn naar België. Zijn er sites die sneller leveren ?
Ik zie toestanden op Amazon.de... maar dat vertrouw ik niet 100%
Of wordt het gewoon wachten tot de stock terug up-to-date is ?
Niet volledig waar, in India gaat de verkoop via Amazon India en in enkele landen zijn er wel resellers, maar in Belgie en Nederland is volgens mij wel de website van Oneplus de enige manier om de Oneplus 3T nieuw aan te schaffen en hierbij zal het op dit moment dus 5 weken duren voor de telefoon geleverd wordt.abalone schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:13:
[...]
Volgens kan je alleen bij OnePlus zelf kopen. Via Amazon is het denk ik altijd 2ehands. Resellers zijn er volgens mij niet.
1. koop géén Priority Shipping - dat is geldverspilling
2. ze sturen alles zo snel mogelijk, vandaar dat er bij je order allicht DEpriorityEU staat vermeld.
3. om die reden duurt het hoogstwaarschijnlijk niet 4 of 5 weken, maar misschien maar 1.
Dit is wat ze me verteld hebben in de livechat.
Ik heb wel priority gekozen. Op 1dec was hij verstuurd, en op 2dec had ik hem. Denk dat ik hem wel een dag eerder heb gehad daardoor. (Telefoon had ook andere route als van meeste anderen hier) In mijn geval scheelt het zelfs 3 dagen omdat ik hem op het werk heb laten bezorgen. Dat is me die 10 zeker waardmatsn0w schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:39:
Even voor de duidelijkheid mensen,
1. koop géén Priority Shipping - dat is geldverspilling
2. ze sturen alles zo snel mogelijk, vandaar dat er bij je order allicht DEpriorityEU staat vermeld.
3. om die reden duurt het hoogstwaarschijnlijk niet 4 of 5 weken, maar misschien maar 1.
Dit is wat ze me verteld hebben in de livechat.
Bij mij is DHL sinds vrijdag al bezig om het pakketje van Keulen naar NL te versturenJas-purr schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:26:
Relaxt dat ze toch nog snel worden geleverd! Afgelopen maandag heb ik rond 09.30 's ochtends besteld en kreeg vrijdagavond de high five mail. Maar als ik de voortgang zo zie bij DHL (= geen), werken zij niet in het weekend.
[ Voor 4% gewijzigd door wiebevb op 04-12-2016 18:18 ]
Jeej!
Verwijderd
Ik vind het wel leuk om al die statussen te lezen hoor, ben erg benieuwd hoe lang het duurt vanaf welke status. Wie hebben daar klachten over / problemen mee dan?
Bij mij staat er al sinds vrijdag (a sorry, komt ie): Status From Fri, 02.12.16 19:20 a.m./p.m.
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Betekent dit nou dat ie gewoon nog bij "OnePlus" zelf ligt? En slechts is aangemeld als "jullie mogen iets komen halen en afleveren"?
Zie inmiddels hier ook een status update, morgen tussen 11:00 en 15:00matsn0w schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:24:
Ik heb zojuist om 17:30 bericht ontvangen van DHL dat 'ie morgen tussen 14:00 en 18:00 bezorgd wordt.
Jeej!
[ Voor 10% gewijzigd door wiebevb op 04-12-2016 18:36 ]
Pakket moet nog verstuurd worden. Denk dat het morgen gebeurt.Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:31:
Ik zie steeds dat roze blok hier met Let op, maar ik vraag me af wat er nou eigenlijk zo vervelend aan is?
Ik vind het wel leuk om al die statussen te lezen hoor, ben erg benieuwd hoe lang het duurt vanaf welke status. Wie hebben daar klachten over / problemen mee dan?
Bij mij staat er al sinds vrijdag (a sorry, komt ie): Status From Fri, 02.12.16 19:20 a.m./p.m.
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Betekent dit nou dat ie gewoon nog bij "OnePlus" zelf ligt? En slechts is aangemeld als "jullie mogen iets komen halen en afleveren"?
Mooi te zien dat er ook op zondag nog vooruitgang zit bij DHL.wiebevb schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:33:
[...]
Zie inmiddels hier ook een status update, morgen tussen 11:00 en 15:00
Wat voor berichten heb je op de (Nederlandse) DHL tracking page gekregen? Bij mij staat er sinds zaterdagochtend op de Duitse pagina: "The shipment will be transported to the destination country blabla" en dan zaterdagochtend vanaf 10 uur op de Nederlandse pagina: "Shipping information received" en daarna niks meer.
Edit: en hoe krijg je bericht van DHL over de bezorgtijd? Per sms, email of alleen statusupdate op de website?
[ Voor 8% gewijzigd door Mycroft op 04-12-2016 19:12 ]
*knip*. Zoals ook in de topicwarning staat zijn volledige verzendstatussen niet toegestaan.Spiff1 schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:10:
[...]
Mooi te zien dat er ook op zondag nog vooruitgang zit bij DHL.
Wat voor berichten heb je op de (Nederlandse) DHL tracking page gekregen? Bij mij staat er sinds zaterdagochtend op de Duitse pagina: "The shipment will be transported to the destination country blabla" en dan zaterdagochtend vanaf 10 uur op de Nederlandse pagina: "Shipping information received" en daarna niks meer.
Edit: en hoe krijg je bericht van DHL over de bezorgtijd? Per sms, email of alleen statusupdate op de website?
Bezorgtijd vind je hier: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving
Email notificaties kun je wel instellen volgens mij.
[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 05-12-2016 09:33 ]
Die van mij ook morgen tussen 11 en 15, ben alleen op werk dan, dus hopen dat ze geen gekke dingen gaan doen en gewoon een brieffie in me bus gooienwiebevb schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:33:
[...]
Zie inmiddels hier ook een status update, morgen tussen 11:00 en 15:00

https://powershellisfun.com
Met vriendelijke groet,
Jullie? Ik heb mn wekker gezet en nog voor de minuut voorbij was besteld. Hoelaat heb jij m besteld? Dat heeft namelijk veel invloed opde levertijd.Salamanderr schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:34:
Hoe is het ooit mogelijk dat jullie hem nu al hebben en dat ik nog moet wachten tot eind december? Ik heb de telefoon op de eerste dag besteld met prioriteit.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Rond 08.30 uur.Alekz87 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:42:
[...]
Jullie? Ik heb mn wekker gezet en nog voor de minuut voorbij was besteld. Hoelaat heb jij m besteld? Dat heeft namelijk veel invloed opde levertijd.
Met vriendelijke groet,
Toen was die al redelijk out of stock of slecht leverbaar als ik meerdere eerdere berichten zo lees. Miss hebben sommige geluk dat ze er eerder doorheen komen. Kan best zijn dat aantal geannuleerd worden of dat betaling niet lukt.
Had niet verwacht dat 't zo hard zou gaan en dat een paar uur verschil zoveel uitmaakt.Alekz87 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:50:
[...]
Toen was die al redelijk out of stock of slecht leverbaar als ik meerdere eerdere berichten zo lees. Miss hebben sommige geluk dat ze er eerder doorheen komen. Kan best zijn dat aantal geannuleerd worden of dat betaling niet lukt.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
(Toch straks eerst eens polsen bij LiveChat...)
Enige reactie die je vanuit de LiveChat krijgt is dat je kan uitgaan dat hij op de estimated date wordt geleverd, maar dat oneplus zijn uiterste best doet om eerder te leveren. Pas wanneer je 'het high five je oneplus 3T is verzonden mailtje' krijgt, kan de livechat je meer vertellen. Ik heb zelf om 16:30 op de eerste dag besteld en hoop dat hij voor de kerstvakantie geleverd wordt, verder wacht ik geduldig af. Inmiddels wel de status processing en mensen die dezelfde datum hadden en waarvan de oneplus 3T nu al verzonden is, dus wie weet.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:54:
Ben toch eens benieuwd : gisteren besteld... ik hou jullie op de hoogte wanneer hij binnenvalt...
(Toch straks eerst eens polsen bij LiveChat...)
Overigens begrijp ik wel dat er gevraagd wordt om niet bij iedere mutatie de volledige verzendstatus neer te zetten, dan wordt het hier erg onoverzichtelijk voor de mensen die daadwerkelijk vragen hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door masterjorie op 05-12-2016 09:59 ]
Op welke verwachte dag wordt ie van jou geleverd?masterjorie schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:58:
[...]
Enige reactie die je vanuit de LiveChat krijgt is dat je kan uitgaan dat hij op de estimated date wordt geleverd, maar dat oneplus zijn uiterste best doet om eerder te leveren. Pas wanneer je 'het high five je oneplus 3T is verzonden mailtje' krijgt, kan de livechat je meer vertellen. Ik heb zelf om 16:30 op de eerste dag besteld en hoop dat hij voor de kerstvakantie geleverd wordt, verder wacht ik geduldig af. Inmiddels wel de status processing en mensen die dezelfde datum hadden en waarvan de oneplus 3T nu al verzonden is, dus wie weet.
Overigens begrijp ik wel dat er gevraagd wordt om niet bij iedere mutatie de volledige verzendstatus neer te zetten, dan wordt het hier erg onoverzichtelijk voor de mensen die daadwerkelijk vragen hebben.
Met vriendelijke groet,
R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger
Dat heb je goedNLBUURMAN schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:17:
ik begrijp dat als ik 'm nu bestel, dat ik dan behoorlijk lang kan wachten?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Groetjes,
Felix
Verwijderd
Ik kreeg dus net via Livechat de melding dat ze hoogstwaarschijnlijk veel sneller geleverd zouden worden. Maar dat kan even goed een commercieel praatje zijn...Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:55:
Ik heb zelf geen ervaring met OnePlus. Er wordt hierboven gezegd dat de verzendtijd max 7 dagen is. Terwijl als ik op de website kijk er staat dat het 5 weken duurt voordat het gestuurd word. Hoe zit dit? kan iemand me hier duidelijkheid over geven?
Groetjes,
Felix
Mij wordt op dit moment dit verteld:Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:08:
[...]
Ik kreeg dus net via Livechat de melding dat ze hoogstwaarschijnlijk veel sneller geleverd zouden worden. Maar dat kan even goed een commercieel praatje zijn...
"For the second question, we know you are anxious to get your device, but the current estimated time on our website is accurate. Currently it will take about 4 weeks to receive your device. However, we are working hard and will try to send it faster if possible. Thank you for understanding."
Ik heb deze verhalen ook van anderen gehoord, maar dat betrof dan de "gewone" 3 en ook niet direct na de introductie.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:08:
[...]
Ik kreeg dus net via Livechat de melding dat ze hoogstwaarschijnlijk veel sneller geleverd zouden worden. Maar dat kan even goed een commercieel praatje zijn...
Het lijkt mij erg sterk dat ze tijdens de introductie 4 tot 5 weken opgeven maar daadwerkelijk binnen 1 week gaan leveren
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Laten we het hopen. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat als je 439 (of 479) euro voor zo'n toestel betaalt dat ze er dan ook wel ALLES aan doen om dat ding zo snel mogelijk te leveren.
Heb je weleens een auto besteld? Daar zit maanden levertijd op en kost het honderdvoudige. Geduld is een schone zaakVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:43:
Cosa, Peter_Aragorn, Rossi46
Laten we het hopen. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat als je 439 (of 479) euro voor zo'n toestel betaalt dat ze er dan ook wel ALLES aan doen om dat ding zo snel mogelijk te leveren.
Dan zouden ze dat wel op hun site zetten als 'commercieel praatje'. Maar veel klanten neuzen op fora als deze, dus dat praatje zou snel tegen ze werken als het een leugen blijkt. Beter dat ze 5 weken aankondigen en er van maken wat ze kunnen. Bij mij stond 8 dec, 's nachts besteld, nu aangekomen, toch 3 dagen eerder = tevreden klant. Als de besteller die 5 weken wacht 'slechts' 3 weken hoeft te wachten is'ie blij. En Oneplus die overduidelijk de vraag niet aankan toch blije klanten.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:08:
[...]
Verwijderd
Dan moet OnePlus wel een enorme misberekening hebben gemaakt tijdens de eerste productie van het toestel. toch?
Nog beter, binnen 12 uur is de wachttijd van binnen 7 dagen, naar 4 weken gegaan. En na 1 dag was hij even out of stock. Wanneer je de telefoon wilt, dan is zo snel mogelijk bestellen het advies. In de LiveChat proberen ze wanneer je de telefoon nog niet gekocht hebt je ervan te overtuigen dat de kans groot is dat je de telefoon eerder ontvangt dan 5 weken. Wanneer je een order geplaatst hebt, dan krijg je te horen dat je de estimate date moet aanhouden, maar dat oneplus z'n best doet om de telefoon eerder te verzenden. Uiteindelijk komt het er op neer dat je geduld moet hebben en moet wachten tot de telefoon verzonden is, voor je meer verteld kan worden.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:08:
op welke dag had je hem besteld? @brabbelaar . want hij was pas vanaf de 28e verkrijgbaar. Het kan toch niet zo zijn dat binnen 7 dagen de wachttijd van 2 weken naar 5 weken schiet?
Dan moet OnePlus wel een enorme misberekening hebben gemaakt tijdens de eerste productie van het toestel. toch?
Ik heb besteld op 28 november 16:30 na contact met LiveChat, die mij overtuigde dat de telefoon waarschijnlijk eerder kwam. Nu nog altijd een estimated delivery date van 29 december.
[ Voor 7% gewijzigd door masterjorie op 05-12-2016 12:20 ]
Neem de planning van DHL dus iets ruimer dan ze voorstellen.
Maar al met al, verwachte leverdatum was 8 december dus drie dagen eerder afgeleverd is prima.
Aan de rest zou ik zeggen, laat je niet afschrikken door levertijden en wacht vooral niet af. Hoe eerder je besteld hoe eerder je je toestel in huis hebt.
<Zinloze tekst hier>
Komt er eigenlijk op neer dat je van 08:00 tot 22:00 thuis moet blijvenGforceNL schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:53:
Had het zelfde geintje net met DHL, bezorger was vroeger dan het opgegeven tijdvak (zaterdag ook al) dus nu weer een dag extra wachten.....
Straks boodschappen doen, morgen de deur niet uit en voor de brievenbus zittenAlekz87 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:54:
[...]
Komt er eigenlijk op neer dat je van 08:00 tot 22:00 thuis moet blijven
<Zinloze tekst hier>
Ik zat ook de hele dag de bel te testen. Was op zolder aan het klussen. Als de dood dat ik de bel niet zou horen. Ook niet helemaal gezond natuurlijk, maar ach....kon niet meer wachten.GforceNL schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:00:
[...]
Straks boodschappen doen, morgen de deur niet uit en voor de brievenbus zitten
LOLVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:43:
Cosa, Peter_Aragorn, Rossi46
Sorry, maar je opmerking raakt kant noch wal.
Allereerst is een kleine 500 euro voor een product of dienst helemaal niet bijzonder (ga inderdaad maar eens een auto of een keuken kopen).
Verder staan de toestellen van Oneplus nou juist bekend om hun erg scherpe prijs. Die prijs moet ergens vandaan komen natuurlijk. Niet dat ze enorm zullen besparen op het transport (ze zijn daar door hun businessmodel zwaar van afhankelijk), maar ga nou niet doen alsof je iets super bijzonders bij ze hebt besteld tegen een bedrag waar extreem goede service tegenover zou moeten staan
[ Voor 5% gewijzigd door masterjorie op 05-12-2016 14:56 ]
Dan heb je 'm waarschijnlijk binnen een paar dagenmasterjorie schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:13:
En dan heb ik nu toch de highfive mail ontvangen! Zoals al eerder verteld heb ik het op de dag zelf besteld om 16:30, met zo straks nog een estimated dispatch van 22 december. Nu is hij verzonden. Iedereen met een est. disp. van 22 december heeft dus grote kans dat deze hem eerder krijgt. Erg blij want ik ben op vakantie vanaf 23 december.
Ohja, voor de mensen die 'm nog moeten bestellen, of die dat onlangs hebben gedaan: zodra je een 'high five' mailtje krijgt weet je dat je goed zit
Succes met wachten!
PS: Sinterklaas heeft vandaag wat moois voor in m'n schoen denk ik
5 December i.p.v. 22, dat is nogal een verschil! Dit geeft goede hoop voor mensen die later hebben besteld, zoals ik. (verwachte bezorgtijd 9-1-2017) Hopen dat dit ook 17 dagen eerder wordt, 23 decembermasterjorie schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:13:
En dan heb ik nu toch de highfive mail ontvangen! Zoals al eerder verteld heb ik het op de dag zelf besteld om 16:30, met zo straks nog een estimated dispatch van 22 december. Nu is hij verzonden. Iedereen met een est. disp. van 22 december heeft dus grote kans dat deze hem eerder krijgt. Erg blij want ik ben op vakantie vanaf 23 december. Verwachte levering is woensdag 7 december.
[ Voor 3% gewijzigd door Kaj0 op 05-12-2016 16:26 ]
Ik denk dat je besteldatum niet helemaal klopt...Kaj0 schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:24:
Mijn 3T mijn verwachte delivery date van 8 december (besteld op 28 nov 07:00) is vandaag bezorgd!
Dat is zeker mooi zeg! Wel vreemd dat een latere bestelling toch eerder uitgeleverd wordt. Zelf heb ik om 8.51 besteld en is de estimated delivery date nog steeds 29 december. Is trouwens een 128GB; misschien dat het uitmaakt?masterjorie schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:13:
En dan heb ik nu toch de highfive mail ontvangen! Zoals al eerder verteld heb ik het op de dag zelf besteld om 16:30, met zo straks nog een estimated dispatch van 22 december. Nu is hij verzonden. Iedereen met een est. disp. van 22 december heeft dus grote kans dat deze hem eerder krijgt. Erg blij want ik ben op vakantie vanaf 23 december. Verwachte levering is woensdag 7 december.
Op het ordernummer van OnePlus krijg ik geen resultaat bij DHL, moet ik me zorgen maken?
Het ordernummer van OnePlus kent DHL niet. Zij kennen enkel hun eigen T&T nummers.aerocooluser schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:18:
Heb dit mooie toestel besteld op 28 november. Ik heb een shipment e-mail ontvangen op 1 december. Geen T&T email.
Op het ordernummer van OnePlus krijg ik geen resultaat bij DHL, moet ik me zorgen maken?
Even in de livechat van oneplus om een t&t vragen en dan komt het wsl wel goed.aerocooluser schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:18:
Heb dit mooie toestel besteld op 28 november. Ik heb een shipment e-mail ontvangen op 1 december. Geen T&T email.
Ik heb inderdaad het idee dat er een verschil zit tussen de stock van de 128GB vs de 64GB, volgens mij was de 128GB al out of stock toen ik mijn 64GB bestelde.iisHitman schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:32:
[...]
Dat is zeker mooi zeg! Wel vreemd dat een latere bestelling toch eerder uitgeleverd wordt. Zelf heb ik om 8.51 besteld en is de estimated delivery date nog steeds 29 december. Is trouwens een 128GB; misschien dat het uitmaakt?
Verwijderd
[...]
[mbr]*knip*. Zoals ook in de topicwarning staat zijn volledige verzendstatussen niet toegestaan.[/]
waarom niet?? ik begrijp het werkelijk waar niet? ik kwam terug om in deze opsomming te kijken hoe lang het nog duurt vanaf de status die ik nu heb. we zijn enthousiast, wachten op ons pakje en zijn reuze benieuwd hoe lang of kort het nog zou kunnen duren.
regels zijn prima, maar ik wil ze graag begrijpen, en deze begrijp ik niet?
Verwijderd
Hoe kom jij aan de leverdatum van 7 december? Bij mij staat er nog steeds 29 december (en de high five mail vrijdag al ontvangen).masterjorie schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:13:
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee posts achter elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 07-12-2016 13:09 ]
Van de DHL tracking website:Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:36:
[...]
Hoe kom jij aan de leverdatum van 7 december? Bij mij staat er nog steeds 29 december (en de high five mail vrijdag al ontvangen).
Estimated Delivery:
Wednesday, December 07, 2016
By End of Day
Verwijderd
Op de NL of DE DHL? Bij mij staat er nergens een estimated delivery vermeld? alleen dat hij sinds 20:27 uur vanavond in Rüdersdorf is (en op de Nederlandse DHL staat er dat de status nog niet beschikbaar is) - de high five mail ontving ik vrijdag al.masterjorie schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:32:
[...]
Van de DHL tracking website:
Estimated Delivery:
Wednesday, December 07, 2016
By End of Day
Maar jij hebt misschien met priority besteld?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2016 22:42 ]
Hoe lang duurt het dan nog +- voor hij er is?
vanaf dat moment duurde het bij mij 2 dagen, met een beetje mazzel heb je m donderdag dusbrechtvhb schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:09:
De mijnen zit ook in Rüdersdorf sinds 22:30.
Hoe lang duurt het dan nog +- voor hij er is?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb met standard besteld, maar de locaties vanaf waar onze toestellen worden verstuurd verschillen, qua verzendtijd zou het echter weinig mogen uitmaken. Wat mij in ieder geval opvalt is dat de updates in de tracking meestal pas enkele uren nadat het gebeurt is ook in de tracking zichtbaar wordt. Een estimate delivery is wel duidelijk zichtbaar in de tracking pagina. Het is afwachten tot de laatste stap en dan weet je behoorlijk zeker wanneer je oneplus komt. Het is altijd vervelend als je zelf geen invloed hebt op de verzending en het gaat naar mijn idee bij oneplus niet altijd volledig op volgorde, wat ook aan DHL kan liggen, die ook een bepaalde volgorde van pakjes aanhouden. De weg die de pakjes afleggen is qua afstand ook niet het meest logische, maar je moet bedenken dat het om grote partijen pakketjes gaat tot het moment dat de bezorger het naar jou huis brengt.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:40:
[...]
Op de NL of DE DHL? Bij mij staat er nergens een estimated delivery vermeld? alleen dat hij sinds 20:27 uur vanavond in Rüdersdorf is (en op de Nederlandse DHL staat er dat de status nog niet beschikbaar is) - de high five mail ontving ik vrijdag al.
Maar jij hebt misschien met priority besteld?
Conclusie: geduld hebben en anders DHL lastig vallen, ook al zal het meestal weinig effect hebben.
Dit is de weg die mijn pakketje heeft afgelegd, wordt als het goed is eind van de dag geleverd.
https://goo.gl/maps/J91RWtoVWYu
[ Voor 4% gewijzigd door masterjorie op 07-12-2016 10:17 ]
Verwijderd
toch krijg ik dat allemaal niet te zien.. heb rudersdorf en toen keulen voorbij zien komen en sinds vanochtend 5:26 uur kan ik mijn pakje volgen via https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving - maar daar staat nog steeds dat de planning gemaakt wordt. ook is er nergens een verwachte levertijd te vinden. welke link van dhl ik ook gebruik
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem