Waarom doet mijn scrollmuis het niet in IE? Voor de rest werktie prima btw, alleen in IE willie niet scrollen......dat zuigt
uhum.....sorry van mijn kant....Ik bedoel dat het muiswieltje het overal verder in doet, word ed. behalve in IE
Kijk is in je muisinstellingen bij scroll-wheel. En heb je wel de Logitech Mouseware software geïnstalleerd???
rm -r *
Verwijderd
d'r is ergens een optie dat je kan zeggen van "ik wil dat het scrollwieltje word gedetect als een normale m$ scroll wiel" (maar dan in het engels)
dat helpte bij mij
dat helpte bij mij
Druk op F1 (Help) -> index -> scrolling en dan kan je "scrolling, using mouse wheels" kiezen, tenminste, in win2k
ff geknipt ergens anders vandaan:
Waarschijnlijk heb je een soortgelijk probleem in IE. Wat trouwens vaak ook werkt is om met verschillende driver versies te klooien, het hangt meestal net van de specifieke setup af die jij hebt......Ik hebt het opgelost door bij "knoppen" in de logitech "Mouse Properties" te kiezen voor "Universal Scroll", dan bij "Scroller" onderaan bij de knoppen het "Alleen MS Office-compatible scroll gebruiken" aan te zetten en dan nog
bij "opties" bij "Universal scroll" ook deze optie aan te zetten.
Verwijderd
Damn...ik heb precies hetzelfde sinds een paar dagen...
zie dit draadje
Misschien een of andere sneaky auto-update van IE
zie dit draadje
Misschien een of andere sneaky auto-update van IE
weet je wat nou echt het vage van dit hele verhaa is? Ongeveer een week geleden, deedtie gewoon alles nog prima........raar, maar waar
Verwijderd
Microsoft moet ook muizen verkopen 
Zou wel heel erg zijn dit. Maar met mouseware zou het over moeten zijn. Alleen is mouseware verschrikkelijke zuig software.
Ken dit probleem trouwens met een mcrosoftmuis heb je dus nergens last van.. Hmmmm.. Keiharde marketing
Eigenlijk zou windows logitech gewoon standaard moeten ondersteunen. Het is volgens mij de meest verkochte muis.
Zou wel heel erg zijn dit. Maar met mouseware zou het over moeten zijn. Alleen is mouseware verschrikkelijke zuig software.
Ken dit probleem trouwens met een mcrosoftmuis heb je dus nergens last van.. Hmmmm.. Keiharde marketing
Eigenlijk zou windows logitech gewoon standaard moeten ondersteunen. Het is volgens mij de meest verkochte muis.
Verwijderd
Ja....bij mij ook...het gelazer begon afgelopen woensdag nacht...Op zaterdag 30 juni 2001 10:35 schreef Marlboro het volgende:
weet je wat nou echt het vage van dit hele verhaa is? Ongeveer een week geleden, deedtie gewoon alles nog prima........raar, maar waar
Heb inmiddels van alles geprobeerd, maar het wil nog niet echt lukken...
Ik had de standaard Mouseware Software van de cd-rom erop staan; Nu heb ik de nieuwste software gedownload, nog steeds geen resultaat.... (wel trouwens webwheel, best lache trouwens
)
Hij doet het weer!!!
Ik heb de nieuwste software gedownload, ingesteld op 6 lines scrollen en ja hoor....
Ik moest wel aangeven dat hij bij M$ programma's moest scrollen én alleen in actieve windows...... suc6!!
Ik heb de nieuwste software gedownload, ingesteld op 6 lines scrollen en ja hoor....
Ik moest wel aangeven dat hij bij M$ programma's moest scrollen én alleen in actieve windows...... suc6!!
Pagina: 1