Scroll muis scrollt niet meer opeens

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6319

Topicstarter
Ik heb een Logitech Cordless Wheel Mouse....prima dingetje, maar hij scrollt opeens niet meer...

Ik heb 'm ff aan een andere comp gehangen en hij weigert nu te scrollen met het draaiwieltje.

Hij scrollt nog wel, als ik het wieltje indruk en dan de muis beweeg, maar dat is veel te veel werk....

Klinkt dit iemand bekend in de oren of is 'ie gewoon kaduuk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 12:59
Denk dat hij gewoon kaduuk is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
heb ik vaak met mijn muis ook, gewoon de kabel(bij mij usb) ff eruit halen en weer inzetten en voila ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

heb je die drivers al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmmmm....het is dus alleen in IE....in bijvoorbeeld ICQ doet 'ie het wel gewoon...

Dat kan toch niet aan de drivers liggen? Ik heb niks verandert of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En nou kapt de derde muisknop er ook al mee in IE....hoe kan dat nou???

Verder blijft 'ie prima werken :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
dan misschien iets met je mouse settings te maken ofzo

of windows

wel erg vreemd jah :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het kan nog vager...

De derde muisknop werkt wel weer....maaarrrr...als ik 'm gebruikt heb, dan kan ik niets anders meer selecteren buiten m'n IE scherm. Dat moet ik met alt-tab doen en dan werkt alles weer, tot ik die derde muisknop weer gebruik....

* Anoniem: 6319 broek zakt hier aardig van af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-04 20:40
Heej, dat heb ik ook! Toen er een keer een glas water in me monitor flikkerde (ja, die was prompt dood), dacht ik dat me scroll wheeltje ook dood was gegaan door water, want die werkte vanaf dat moment ook niet meer. Voor de rest doet 'ie 't nog wel perfect, alle knopjes werken etc.

Maja, nu weet ik niet zeker of dat inderdaad door dat water kwam....

Kheb nu wel een MS intellimouse explorer, maar die cordless mouseman wheel voelt toch wel fijner aan (en duurder!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
* Anoniem: 6319 snapt er nu werkelijk helemaal niets meer van!!!

Ik had net de allerlaatse driver gedownload en netjes geïnstalleerd....en wat denk je....die hele muis werkte brak....linkerknop werkte als rechterknop (wel ingesteld als rechtshandige muis)
Nog steeds geen scrollen in IE en ook in andere programma's ging de muis staken...

Dus ik die driver er weer vanaf geknikkerd....rebooten....dus opstarten zonder enige driver whatsoever.

And guess what.....IT WORKS AGAIN :? :? :?

Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van, maar alles werkt weer, dus ik blijf er met mijn poten vanaf nu.

Als iemand hier een verklaring voor heeft, dan hoor ik die graag, want ik begin bijna aan mijzelf te twijfelen....
Pagina: 1