Toon posts:

me muis is schijnbaar ziek...

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja mensen, hij's ziek gok ik ;)

nee maar ff zonder dollen, ik heb me toch een raar probleem met de scrollbutton op me Logitech Mouseman Wheel (Optical). In Word en bijvoorbeeld Notepad werkt de scroll wheelie ding als een charm, maar in IE en Explorer wil ie het niet doen?? Oorzaken?? Oplossingen (lees: zonder dat iedereen roept "opnieuw installeren!!")?

Ben ik nou zo dom dat ik de oplossing niet kan vinden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeer eens de microsoft drivers, die werken bij mij perfect. Het klinkt raar, maar het werkte wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 23:41 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Installeer eens de microsoft drivers, die werken bij mij perfect. Het klinkt raar, maar het werkte wel :)
Hmmm jah maar ik ben vergeten iets erbij te zetten: hij heeft het dus wel perfect gedaan met de gewone Logitech drivers. En nu opeens werkt die scroll ding niet meer in IE enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff naar de dierenarts gaan als hij ziek is... gewoon defibrileren met die hap!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de logitech-software het vinkje weghalen bij 'use office scroll only' oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 23:45 schreef wasa het volgende:
ff naar de dierenarts gaan als hij ziek is... gewoon defibrileren met die hap!!! :)
Hij krijgt al genoeg schokken van mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nou ik heb zo'n beetje alle opties doorgelopen in IE en van Logitech zelf, maar wordt er niet echt wijzer van. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nah fok it, hijs nogsteeds ziek... dat wordt flatlinen en terug van de dood brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort het zelfde probleem, maar ik kan ook geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook gewoon een Microsoft muis nemen. Heb ik ook, echt heel handig. Je hebt niks geen geklooi, alles werkt perfect, en hij is ook optical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 10:15 schreef ceidhof het volgende:
Je moet ook gewoon een Microsoft muis nemen. Heb ik ook, echt heel handig. Je hebt niks geen geklooi, alles werkt perfect, en hij is ook optical.
Ja maar goed, een merkenswitch zie ik nu nog ff niet zitten. Wat ik echter wel wil weten is, waar de *piep* mijn probleem door (en daarmee dus het probleem van een paar anderen) veroorzaakt wordt... Vage poep allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:39

Beaves

Usque ad Finem

Simpelste oplossing is om die brakke Logitech drivers weg te gooien, je hebt die toch niet nodig.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 10:26 schreef Beaves het volgende:
Simpelste oplossing is om die brakke Logitech drivers weg te gooien, je hebt die toch niet nodig.
Erhm die heb je nodig om alle functies aan de vier knoppen toe te wijzen. Want ik wil wel me dubbelklik functie met me duim behouden. Das erg prettig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Misschien moet je hem beter voeren :9

Maar heb je al geprobeerd met opnieuw installeren? En anders komt het misschien wel door de nieuwe versie van IE zelf.

En anders weet k het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 10:34 schreef Jona112 het volgende:
Misschien moet je hem beter voeren :9
Hij is op dieet :P
Maar heb je al geprobeerd met opnieuw installeren?
Nee nog niet, want ik wil eerst weten waar het aan ligt. Maar ik kan hem nog niet opnieuw installeren want ik ben nu niet thuis. Maar ik heb een bakkie water voor hem laten staan (en wat kaas aan een spies >:) )
En anders komt het misschien wel door de nieuwe versie van IE zelf.
Hm nee denk het niet, want ik heb geen nieuwe versies van IE geinstalled.
En anders weet k het ook niet
Ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb net dat support thingie geprobeerd op de site van Logitech, maar da's ook stront in een emmer. Je kan niet eens ff normaal een vraag stellen of ze sturen een mail met een att. die je niet kunt openen cq lezen :r

ik moet het maar van jullie tweakers hebben... nog suggesties?
Pagina: 1