Niet laten zien van (bepaalde) afbeeldingen galerij

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMassen
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-10-2023
Hallo Tweakers-forumleden,

Bij mijn review worden alle gebruikte afbeeldingen onderaan de review in een galerij gezet. Hoe zet ik deze galerij uit voor (bepaalde) afbeeldingen en als dat niet kan, hoe los ik dit dan het handigst op?

Alvast bedankt!

-Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je een antwoord wilt hebben zal je eerst wat meer info moeten geven want hier kunnen we weinig mee.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMassen
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-10-2023
productreview: Qisan MagicForce 68 review door MartijnMassen is mijn review, maar onderaan komen alle afbeeldingen die ik in mijn review heb gebruikt in een galerij te staan. Ik wil die galerij dus niet laten zien of zelf kunnen kiezen welke afbeeldingen erin komen staan. Als dat niet mogelijk is zou ik graag willen weten hoe ik afbeeldingen het best kan gebruiken in mijn review zonder dat deze in de betreffende galerij komen te staan (d.m.v. imgur bijvoorbeeld?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:23
Dit gaat over het gebruik van de site. Tevens heb je al een topic lopen. Je kan denk ik beter even daar verder gaan: Maken van een inhoudsopgave voor een uitgebreide review :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.