Ik woon niet in een grote stad dus voor mij is het bos de lokale situatie, maar ik kan me voorstellen dat de duiven erg snel op zijn in een stad met 839.000 hongerige mensen. Hoeveel van die mensen gaan jagen op voedsel en hoeveel van die mensen gaan jagen op jagers?dion_b schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:47:
[...]
Wie heeft het over bos? Daar loopt veel minder rond en kans dat je iets weet te vangen is nihil tenzij je ervaren jager bent.
Wederom, in een stad vliegen de duiven je om de oren en kruipen ratten door de kruipruimtes en de eerste dagen dobberen er nog wat uitermate tamme eenden door de plassen. Die eenden zijn snel zat weg, maar duiven en ratten blijven wel. Die kun je oogsten, mogelijk zelfs zonder eigen huis te verlaten zeker hier in A'dam...
Maar goed, op dit moment zie ik zulke situaties niet als een reële dreiging. Mocht dat soort dreiging opbouwen heeft vluchten mijn voorkeur. Natuurrampen en uitvallen van NUTS is wat mij betreft op dit moment de enige dreiging. Dat moeten we overal wel een week, maximaal 2, uit kunnen houden zonder Full-Retard te gaan.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?