Ik trek al jaren met NewsLeecher usenet leeg.
Nu ik een "iets" andere internetsnelheid hanteer loop ik tegen meer "problemen aan".
Ik download via glasvezel met 500mbit/s en haal (via speedtest.net) 62,5MB/S.
Tijdens het downloaden geeft Newsleecher regelmatig aan dat hij op autopause gaat omdat er sneller gedownload word dan er weggeschreven kan worden
.
Mijn vraag
1) Met welke client kan ik snel downloaden en gebruik maken van auto repair en unpack? Ik merk dat newsleecher toch wat trager begint te worden.
2) En zijn er programma's of opties binnen een client om de gedownloade files naar mijn SSD te downloaden, daar uitpakken en repairen. En dan automatisch te verplaatsen naar mijn HDD?
Relevante software en hardware die ik gebruik
XSNews Elite abbo (30 treads)
NewsLeecher 6.5
Glasvezel 500mbit lijn.
Cat 7 UTP kabels
Alvast bedankt voor de hulp
Nu ik een "iets" andere internetsnelheid hanteer loop ik tegen meer "problemen aan".
Ik download via glasvezel met 500mbit/s en haal (via speedtest.net) 62,5MB/S.
Tijdens het downloaden geeft Newsleecher regelmatig aan dat hij op autopause gaat omdat er sneller gedownload word dan er weggeschreven kan worden

Mijn vraag
1) Met welke client kan ik snel downloaden en gebruik maken van auto repair en unpack? Ik merk dat newsleecher toch wat trager begint te worden.
2) En zijn er programma's of opties binnen een client om de gedownloade files naar mijn SSD te downloaden, daar uitpakken en repairen. En dan automatisch te verplaatsen naar mijn HDD?
Relevante software en hardware die ik gebruik
XSNews Elite abbo (30 treads)
NewsLeecher 6.5
Glasvezel 500mbit lijn.
Cat 7 UTP kabels
Alvast bedankt voor de hulp
ASUS ROG Strix SCAR 17 G733QS | 5900HX | RTX 3080 16GB | 32GB RAM | QHD