Het is erg jammer dat je dan niet aangeeft
wat je dan geprobeerd hebt; zodoende gaan allerlei hulpvaardige tweakers zometeen allerlei oplossingen aandragen die je al lang geprobeerd hebt. Zonde van hun (en jouw) tijd. Dit is ook precies de reden waarom we graag in een topicstart terugzien wat je al geprobeerd hebt. En zo zijn er nog wel een aantal zaken die we graag terugzien in een topicstart die je topic ontbeert. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken even onze
Quickstart door te nemen en dan een nieuw topic te openen met die quickstart in je achterhoofd. In de
Devschuur® is het daarbij ook handig als je de relevante(!!) stukjes(!) HTML/CSS plaatst in je topicstart m.b.v.
code tags. Let wel: hou het bij hooguit een 10~20 regels code of in ieder geval het minimum aantal code om je probleem te kunnen reproduceren. Niemand heeft zin om zich door honderden regels vreemde* HTML/CSS heen te worstelen. En lees tot slot ook
Kan iemand even...? even; uiteindelijk helpen we je de juiste richting in maar is 't de bedoeling dat je 't zélf oplost
* Als in: niet zelf (eigen) geschreven
P.s. overigens is
mij niet heel erg duidelijk wat je met 'verlagen' bedoelt; moet het plaatje naar beneden schuiven? Een diepte-effect krijgen? Wat...?
[
Voor 5% gewijzigd door
RobIII op 11-11-2016 23:10
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij