Niet tot een koop gekomen: !NF!N!TY slechte beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-10 15:57
Met deze tweaker had ik een afspraak gemaakt om 20:00 maar ivb met mijn werk kan ik niet elke minuut reageren via mijn telefoon, Mijn werk liep uit en ik kan dat nooit zien van te voren maar omdat ik een spoed klus had kan ik niet snel reageren. Deze tweaker heb ik 40 minuten van te voren gezegd dat ik het niet kon redden om 8 uur. Hierna geeft hij mij gelijk per direct een slechte beoordeling zonder eerst een nieuwe afspraak te maken. Graag zie ik deze verwijderd worden van mijn profiel.

Ik wilde gerust een afspraak maken maar kreeg gelijk dit bericht van hem:
vrijdag 11 november 2016 20:29

!NF!N!TY
lekker op tijd ook, zit ik mijn hele pc om te spitten voor je.
ik heb geen interesse meer dit wordt een beoordeling voor je.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, als deze '' tweaker '' daarna nog dit soort dingen gaat sturen in pb ook totaal on nodig

'' Lekker na marktplaats gaan misschien kun je daar wel handel doen met je 18 revieuws idioot ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Modbreak:Het is niet toegestaan om de complete communicatie te publiceren.

[ Voor 98% gewijzigd door Dirk op 11-11-2016 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja dit mag dus niet, en dan ook nog mijn adres openbaar gooien? prima, morgen volgt er aangifte wegens smaad.

[ Voor 92% gewijzigd door Dirk op 11-11-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling onderlinge communicatie 1:1 op het forum te plaatsen.

misschien moet je zelf eens even de regels door nemen. wat je nu doet is totaal nergens voor nodig om mijn prive gegevens met adres online te gooien, hier laat ik het niet bij zitten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Echt serieus jongens?
Misschien dat jullie beiden oven tot 10 moeten tellen totdat je direct negatieve beoordelingen gaat rondstrooien en prive gegevens online zet? Van beide kanten niet chique.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
arbraxas schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:12:
Echt serieus jongens?
Misschien dat jullie beiden oven tot 10 moeten tellen totdat je direct negatieve beoordelingen gaat rondstrooien en prive gegevens online zet? Van beide kanten niet chique.
Ik had inderdaad niet snel in de gaten dat die er tussen stond inderdaad, toen ik het wou aanpassen was het al geblokeerd, Dat we alle bij fout zitten lijkt mij logisch. En daarom zal dit ook netjes moeten worden opgelost naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinSetz schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:18:
[...]

Ik had inderdaad niet snel in de gaten dat die er tussen stond inderdaad, toen ik het wou aanpassen was het al geblokeerd, Dat we alle bij fout zitten lijkt mij logisch. En daarom zal dit ook netjes moeten worden opgelost naar mijn mening.
hier voor is het nu gewoon te laat, ik heb je zelfs nog een pb gestuurd maar daar reageerde je niet op.
als jij zelf zo bij de hand bent om prive berichten te plaatsen moet je ook de gevolgen voor lief nemen, dit is het laatste wat ik heb gezegt voor nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Hij is binnen 10 minuten verwijderd zoals je vroeg, en dan heb ik dus ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
En wat wil je precies bereiken !NF!N!TY met een aangifte van smaad? Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat de politie dit heel serieus gaat oppakken..

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arbraxas schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:21:
En wat wil je precies bereiken !NF!N!TY met een aangifte van smaad? Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat de politie dit heel serieus gaat oppakken..
Meneer KevinSetz zit mij in pb af te zeiken dat ik eerst de regels maar moet door nemen terwijl hij zelf doodleuk mijn adres gegevens online gooit, en daar bij hij heeft het zelf niet offline gehaald dat heeft een moderator gedaan. gewoon sneu van hem om dit te doen hoe zou jij het zelf vinden als ik dit zou hebben gedaan ?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Veel succes, Ik heb bewijs dat jij om 22:51 een bericht stuurt binnen 10 minuten er afhalen anders volgt er aangifte en om 22:53 was het verwijderd binnen 2 minuten! wat een snelheid! ongelooflijk =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Volgens mij moeten jullie beiden even afkoelen...

Lees daarna How to - Feedback laten aanpassen eens door en volg de instructies daarin stap voor stap.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.