Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben compleet nieuw in de wereld van zelfbouw PC's en ik moet zeggen dat ik het nogal overweldigend vind. Op het moment gebruik ik een MacBook Pro uit 2011 en was van plan om de nieuwe MBP aan te schaffen, maar omdat Apple ze nu zo duur heeft gemaakt heb ik besloten om een echt krachtige PC te gaan bouwen die ik kan gebruiken voor het complete Adobe pakket, en Cinema 4D renders met Octane. Octane Render werkt met Cuda-enabled videokaarten en heb daarom een Nvidia videokaart nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zo ongeveer €1500,- uitgeven aan de complete build.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en externe opslag zijn allemaal al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Één van de belangrijkste dingen die ik nodig heb is een Nvidia Cuda-enabled videokaart, aangezien ik deze Cuda technologie nodig zal hebben voor Octane Render. Voor de rest heb ik niet zo'n goed idee wat ik nodig heb voor een PC die veelal gebruikt zal worden voor beeld/video-bewerking en renders. Het lijkt mij dat 32gb geheugen ook niet weg zal zijn. Verder laat ik me graag adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren behalve een Nvidia Cuda-enabled videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het mogelijk is wil ik graag een zo stil mogelijke build.
Ga je overklokken?
Aangezien ik geen ervaring heb in het bouwen van PC's vermijd ik dit graag.
Wat verwacht je van ons?
Ik laat me graag adviseren en informeren. Tips voor bedrijven of winkels die geschikt zijn om mij hierin te adviseren zijn ook welkom, maar ik heb het idee dat dit soort winkels een schaars goed zijn. Ik hoop een stabiel werkpaard te bouwen.
Opzet van de build
Ik heb me door iemand laten adviseren om de volgende build te maken. Zou dit werken voor mijn eisen? Is deze videokaart geschikt of zijn er betere opties?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik ben compleet nieuw in de wereld van zelfbouw PC's en ik moet zeggen dat ik het nogal overweldigend vind. Op het moment gebruik ik een MacBook Pro uit 2011 en was van plan om de nieuwe MBP aan te schaffen, maar omdat Apple ze nu zo duur heeft gemaakt heb ik besloten om een echt krachtige PC te gaan bouwen die ik kan gebruiken voor het complete Adobe pakket, en Cinema 4D renders met Octane. Octane Render werkt met Cuda-enabled videokaarten en heb daarom een Nvidia videokaart nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zo ongeveer €1500,- uitgeven aan de complete build.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis en externe opslag zijn allemaal al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Één van de belangrijkste dingen die ik nodig heb is een Nvidia Cuda-enabled videokaart, aangezien ik deze Cuda technologie nodig zal hebben voor Octane Render. Voor de rest heb ik niet zo'n goed idee wat ik nodig heb voor een PC die veelal gebruikt zal worden voor beeld/video-bewerking en renders. Het lijkt mij dat 32gb geheugen ook niet weg zal zijn. Verder laat ik me graag adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren behalve een Nvidia Cuda-enabled videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het mogelijk is wil ik graag een zo stil mogelijke build.
Ga je overklokken?
Aangezien ik geen ervaring heb in het bouwen van PC's vermijd ik dit graag.
Wat verwacht je van ons?
Ik laat me graag adviseren en informeren. Tips voor bedrijven of winkels die geschikt zijn om mij hierin te adviseren zijn ook welkom, maar ik heb het idee dat dit soort winkels een schaars goed zijn. Ik hoop een stabiel werkpaard te bouwen.
Opzet van de build
Ik heb me door iemand laten adviseren om de volgende build te maken. Zou dit werken voor mijn eisen? Is deze videokaart geschikt of zijn er betere opties?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 459,- | € 459,- |
1 | MSI X99A RAIDER | € 202,51 | € 202,51 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 275,95 | € 275,95 |
1 | Thermaltake CORE V51 Mid-Tower Chassis | € 99,85 | € 99,85 |
1 | NZXT Kraken X61 | € 146,95 | € 146,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 179,90 | € 179,90 |
1 | XFX TS 550W 80+ Gold | € 74,31 | € 74,31 |
1 | Sandisk SSD Plus 480GB | € 119,93 | € 119,93 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.558,40 |
Alvast bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 44% gewijzigd door isk op 11-11-2016 11:40 ]