Welke SSD past in MacBook pro 2011

Pagina: 1
Acties:

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-06 15:21
Hallo,

Ik merk dat mijn macbook pro non-retina heel erg traag loopt en vaak vastloopt. Hierom zou ik graag een SSD willen inbouwen en kijken of het veel voordeel levert. Echter zie ik dat door de nieuwe update van macos sommige ssd's niet meer werken. Mijn kennis over harde schijven is echter minimaal. Darom vroeg ik me af welke SSD nou compitabel is met mijn macbook pro non-retina. Kunnen jullie misschien een advies geven. k wil minimaal 250 gb hebben, verdere specificaties maken me niet zoveel uit. Graag zo goedkoop mogelijk,

MVG

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Samsung Evo 850 werkt prima. Afgelopen maandag nog zo'n operatie uitgevoerd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-06 15:21
Werkt de Evo 750 ook? Deze is namelijk een stuk goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baris
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:09
Je titel klopt alleen niet helemaal, alle SSD's passen wel qua formaat (nvme uitgezonderd) :)

Maar ingaand op je vraag.. het is lastig om te zeggen. Op het Apple forum vroeg iemand exact hetzelfde, zonder een goed antwoord.
https://discussions.apple...1&includeResultCount=true

Verder lees ik dat iemand het wel werkend heeft gekregen op een 2012 model: Macbook Pro mid-2012 probleem heropstarten/uitval.

Kun je wellicht Apple niet berichten hierover?

[ Voor 4% gewijzigd door Baris op 12-11-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-07 15:06

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica