Vraag

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-05 23:57
Goedendavond,

Ik heb van de week een firmwareupdate gehad voor m'n S6 edge. Sindsdien is het batterijverbruik ineens heel hoog. Onder andere door android systeem.
Normaal deed ik ongeveer 1 1/2 dag met 1 lading. Lees op m'n werk meestal een beetje de nieuws sites en stuur wat appjes maar voor de rest gebruik ik hem niet veel.
Nu stond hij vanmorgen op 15 % resterend terwijl ik hem gisteravond van de lader haalde. Normaal is dat 95%.
Zijn er meer mensen die batterijproblemen hebben na de laatste OTA firmware update?

Ik draai android 6.0.1 buildnummer MMB29K.G925FXXU4DPJG

Nog meer mensen hier last van? Kreeg de update geloof afgelopen zaterdag of zondag.
Heb m'n telefoon al wel opnieuw opgestart. Dus helemaal uit en aan.
Heb nu GSAM battery monitor erop gezet om te kijken of het een app is maar ik heb er niets meer opgezet qua apps de afgelopen 2 maanden geloof ik.

Beste antwoord (via mike30 op 10-11-2016 17:39)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mike30 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 03:04:
Zijn er meer mensen die batterijproblemen hebben na de laatste OTA firmware update?
Heb je je cache partitie al verwijderd via de recovery?

Alle reacties

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:25
Ik denk dat je dezelfde vraag beter kan stellen in: Samsung Galaxy S6 Ervaringen en Discussie Deel 2

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mike30 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 03:04:
Heb je je cache partitie al verwijderd via de recovery?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-05 23:57
Na leegmaken van cache is batterijverbruik weer normaal lijkt het. Heb telefoon regelmatig geupdate maar nog nooit dit hoeven doen.
Bedankt mensen