Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de game pc gaan gebruiken om games te spelen, zoals gta V, battlefield, en call of duty op medium-high settings. (Het liefst boven de 60 fps)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De gamepc is samengesteld op gamecomputers.nl, (AMD cerebro als basis)en mag tussen de 1000-1100 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset heb ik al. Enige wat ik nog nodig heb zijn bijbehorende games.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier even wat onderdelen uitgekozen die mij wel goed lijken, verbeter me als het nodig is
Onderdelen zijn verwijderd uit deze topic, samen met wat reacties tot de conclusie gekomen dat de pc zo goed als waardeloos was.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen zonder lagg. (Boven 60 fps)
Ga je overklokken?
Nee, geen overclock.
[b]Wat verwacht je van ons?
Het lieftst commentaar op de games met de fps mogeljjkheden, eventueel aanpassingen aan de computerspecificaties.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de game pc gaan gebruiken om games te spelen, zoals gta V, battlefield, en call of duty op medium-high settings. (Het liefst boven de 60 fps)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De gamepc is samengesteld op gamecomputers.nl, (AMD cerebro als basis)en mag tussen de 1000-1100 kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset heb ik al. Enige wat ik nog nodig heb zijn bijbehorende games.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier even wat onderdelen uitgekozen die mij wel goed lijken, verbeter me als het nodig is
Onderdelen zijn verwijderd uit deze topic, samen met wat reacties tot de conclusie gekomen dat de pc zo goed als waardeloos was.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gamen zonder lagg. (Boven 60 fps)
Ga je overklokken?
Nee, geen overclock.
[b]Wat verwacht je van ons?
Het lieftst commentaar op de games met de fps mogeljjkheden, eventueel aanpassingen aan de computerspecificaties.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 15:27 ]