Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gtaV op mid/high settings op minimaal 40 fps kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute top is eigenlijk €500,- ik weet dat dit best weinig is maar ik wil toch graag iets.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb alleen een monitor toetsenbord en een muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik weet eigenlijk niet precies wat nodig is om gta V te spelen naar mijn wens.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur qua merk als het maar wel kwalitatief goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor de rest heb ik eigenlijk niet verdere eisen en ik denk dat dat ook niet kan met dit budget of het moet nog anders kunnen?
Ga je overklokken?
ik ben niet van plan om direct te gaan overklokken maar misschien met toekomstige upgrades wel maar hou er maar geen rekening mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie voor mij goedkopere alternatieven weten om toch mijn setup te maken binnen mijn budget. Ik weet dat het niet veel is en wat ik ook probeer ik kom steeds tekort. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen zodat ik wel beneden de €500 kan blijven.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gtaV op mid/high settings op minimaal 40 fps kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute top is eigenlijk €500,- ik weet dat dit best weinig is maar ik wil toch graag iets.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb alleen een monitor toetsenbord en een muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik weet eigenlijk niet precies wat nodig is om gta V te spelen naar mijn wens.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur qua merk als het maar wel kwalitatief goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor de rest heb ik eigenlijk niet verdere eisen en ik denk dat dat ook niet kan met dit budget of het moet nog anders kunnen?
Ga je overklokken?
ik ben niet van plan om direct te gaan overklokken maar misschien met toekomstige upgrades wel maar hou er maar geen rekening mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie voor mij goedkopere alternatieven weten om toch mijn setup te maken binnen mijn budget. Ik weet dat het niet veel is en wat ik ook probeer ik kom steeds tekort. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen zodat ik wel beneden de €500 kan blijven.