Mediaspeler streamstation.eu

Pagina: 1
Acties:
  • 6.761 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een mediaspeler met kodi waarmee je ook veel tv zenders kan ontvangen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zit te kijken naar de mediaspeler die hier http://www.streamstation.eu/ aangeboden wordt.

Ik wil al tijden een andere manier om formule 1 te kijken via de tv. Ik wil geen Ziggo, maar SkysportsF1. Ik kijk dit wel via de laptop, maar dan op een manier die je eigenlijk niet wil en de kwaliteit is ook belabberd,

Mijn dochter is ook dol op tekenfilms en de vrouw vind een filmpje kijken wel oke.

Dus samengevat:
-tv zenders die ik nu niet heb een must (fox/skysports/eurosport2 etc etc)
-films
-series

Ik zit al maanden te zoeken naar iets waarmee dit dat en las laatst iets over Kodi. Nu heb ik al veel gelezen, maar een leek als ik raak het spoor snel bijster en geef het dan weer op.
Nu heeft een familielid een streambox via http://www.streamstation.eu/ besteld en daar kan je alles mee wat wij willen!
Is dit een goede keus, of zijn er beter voor die prijs?
Hoe kan het dat streams vaak vastlopen of haperen via die box? Is dit een wifi probleem of kan het aan de box liggen?

Nogmaals, reken mij niet af op mijn onwetendheid. Ik heb veel gelezen over deze spullen maar echt duidelijk is het nog niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Om maar direct de spreekwoordelijke zwarte piet te zijn ;)
Je betaald de hoofdprijs voor illegale content.

Wil je dat ?

Op hun FAQ :
Wil je films / tvseries open dan Exodus ....
Exodus is een indexer die allerlei vage sharingsites in zijn 'geheugen' heeft, om films en shows af te spelen.
Maar zoals we allemaal weten :$
Downloaden / streaming uit welke bron dan ook waar je GEEN licentie hebt, mag dus niet.
( Exodus mag dus ook niet besproken worden in Tweakers, vanwege de content )

De sport zenders gaan waarschijnlijk via Sportsdevil of sopcast, en klappen er regelmatig gewoon uit, of je nu 150€ of 35€ betaald voor het kastje.

* FreshMaker zou het niet doen, en zelf iets opzetten, een android player is al vanaf 30€ te vinden, de rest is gratis te vinden op het wijde internet.

edit :

Het is dan ook garantie ( op beeld ) tot aan de deur :
Vraag

Wat kan ik allemaal bekijken met de streamstation?

Antwoord

De films, de live sport en alle andere content wordt door verschillende partijen op internet aangeboden. De streamstation is slechts de mediaplayer waarmee u die op uw tv kunt bekijken. De gebruiker van de StreamStation is afhankelijk van het aanbod van derden. Of een bepaalde film, serie of livestream al dan niet beschikbaar is, is dus afhankelijk van het aanbod van anderen. StreamStation garandeerd dan ook niet dat deze ten alle tijden beschikbaar is en de kwaliteit hiervan.

[ Voor 32% gewijzigd door FreshMaker op 06-11-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
ah, dank je voor de verheldering. Dus de uitspraak dat het allemaal legaal is klopt dus niet!

Je hebt het over een android player, wat voor iets bedoel je dan, en wat moet er dan nog geinstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
pilskes schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:18:
ah, dank je voor de verheldering. Dus de uitspraak dat het allemaal legaal is klopt dus niet!
Dat noemen ze spelen met woorden.
Het verkopen van de box, het gebruik van Kodi ... allemaal volkomen legaal.
De addons, tja ... ook dat is legaal, maar het gebruik hiervan om beelden te bekijken waar je geen rechten voor hebt ..

Het is dezelfde discussie als met Torents, het protocol en de programma's zijn prima, als je linux distro's download.
Maar dat is niet waar de grootste groep het voor gebruikt

[Mediaplayer] Het grote Android mini tv topic
[ervaringen] Kodi - deel XVI

Maar eventueel ook via een Raspberry Pi
[Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC / Kodi - Deel 2

De pagina's tvaddons.ag en seo-michael.co.uk kunnen je goed op weg helpen met eventuele addons en vragen

[ Voor 47% gewijzigd door FreshMaker op 06-11-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
FreshMaker schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:22:
[...]

[Mediaplayer] Het grote Android mini tv topic
[ervaringen] Kodi - deel XVI

Maar eventueel ook via een Raspberry Pi
[Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC / Kodi - Deel 2

De pagina's tvaddons.ag en seo-michael.co.uk kunnen je goed op weg helpen met eventuele addons en vragen
Die topics heb ik al een keer door proberen te spitten, maar alle termen die gebruikt worden gaan mijn kennis iets te boven.

Iets wat ik wil, is een plug and play is en wat werkt voor ons... Een android player kopen en dan nog software installeren zou misschien wel beter zijn, maar dat zit er gewoon niet in met mijn kennis van deze zaken. Of er moet een how to zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Het forum van tvaddons kan je heel goed op weg helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
mmm, toch maar eens door gaan lezen..

Wat een ellende om dit als leek te leren zeg! Ik ben best handig met vanalles en nog wat, maar als ze met termen beginnen waar ik nog nooit van gehoord heb, is er geen touw aan vast te knopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Begin met Kodi op Windows ( of Mac )
Maak jezelf bekend met het systeem, of je nu Kodi op Windows gebruikt, of op een Raspberry/Android, de interface is hetzelfde, de addons zijn uitwisselbaar.

Termen zijn niet eens zo heel 'lastig', wat wel van belang is, is dat je redelijk Engels begrijpt ( qua lezen )
Kodi zelf is met één handeling op NL taal te zetten.

Mijn kleine tip, hou Kodi in het Engels, aangezien 90% van de howto's in die taal zijn, je kan dan makkelijker zoeken naar termen in het programma, dan als je het zelf moet gaan vertalen ( met de kans op mis-interpretatie ) wordt het heel lastig.
Als je dan de zaken op orde hebt, is het zo omgeschakeld naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31
Maar wat is het verschil dan als je Kodi gebruikt om je gedownloade bestanden te streamen vanaf je PC naar de TV? Beide blijven toch illegaal? Verschuif je het downloaden alleen van stick naar PC?

Of begrijp ik het concept van Kodi nou verkeerd?

[ Voor 26% gewijzigd door Xepos op 06-11-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mensen, het is niet toegestaan om op het forum te bespreken hoe je het beste illegale content kan bekijken. Check Het algemeen beleid #verbodencopyright nog even. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.