[AppRequest] Video app met (i)Cloud synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik video kan afspelen, die synchroniseert via iCloud. Denk aan de podcast.app maar dan voor eigen video. VLC voldoet dan bijvoorbeeld niet, omdat je daar alleen vanuit iCloud kunt downloaden en er verder niet gesynchroniseerd wordt.
Ik heb een aantal offline video cursussen en die wil ik graag kunnen afspelen op iPad of iPhone waarbij de afspeelstatus ook gesynchroniseerd wordt.
Overigens mag een app die via Dropbox, Skydrive, STACK synchroniseert ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:26
Je zou naar Plex kunnen kijken:
[Ervaringen] Plex - Deel 3

Voor de sync optie is deze wel prijzig maar je kunt altijd kijken met een maandje hoe je het vind werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Pendora schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:58:
Je zou naar Plex kunnen kijken:
[Ervaringen] Plex - Deel 3

Voor de sync optie is deze wel prijzig maar je kunt altijd kijken met een maandje hoe je het vind werken
Maar plex kan niet omgaan met data uit de clouddiensten welke de topic starter aangeeft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:26
Donstil schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:05:
[...]

Maar plex kan niet omgaan met data uit de clouddiensten welke de topic starter aangeeft.
Half, je kunt je materiaal laten syncen naar de cloud en vanaf daar de data weer ophalen als je Mac/Windows/Linux systeem uit staat.

"Cloud Sync
Sync content from your library to supported cloud storage providers to enjoy even if your server is offline."

https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201342573

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Plex lijkt me nu niet echt de juiste oplossing. Ik heb geen plex server en vee lgeld voor een sync optie is ook wat jammer ;)

Daarnaast is Plex ook wat overkill. Een eenvoudige (podcast-achtige) app is voldoende.

[ Voor 26% gewijzigd door iAR op 07-11-2016 14:25 ]