Uiteindelijk blijkt dat de rose kabel Front left + is en de Paarse Kabel Front left -.Soldaatje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:30:
[...]
Dat klopt wel ja, ik moet de radio iets harder zetten dan eerst, ik denk niet dat dit verder nadelen heeft.
Verder weet ik niet meer welke kabels kleuren ik verbonden heb, heel veel kan er niet fout gaan, maar wel linker en rechter speakers dezelfde kabels doen anders klopt de polarisatie niet meer.
Oftewel doorlussen naar de zwarte en bruine kabel.
Dat terzijde. Ik wilde tot ik de tijd heb om een extra kabel leggen de kabels doorlussen en de speakers zoals jij aansluiten. De knoop was eindelijk doorgehakt om erin te knippen, knippen was immers noodzaak.
Echter stuit ik op het probleem dat mijn 10 cm pioneers een kortere afstand hebben van de bevestigingsgaten. Had jij hier geen last van? Zoniet, welke speakers heb je exact?

https://www.conrad.nl/nl/...210-w-1-paar-1300926.html
Welke speakers heb je in de deuren? Plug & Play of veel gedoe met pasringen?Mr Eekii schreef op woensdag 9 november 2016 @ 11:28:
Ik heb zelf een citroen c1 praktisch zelfde auto , je gaat al beter geluid krijgen als je de radio alleen al vervangt .
Dan vervormt het geluid al minder als je de originele radio laat zitten met nieuwe speakers klinkt het nog steeds niet echt lekker uit eigen ervaring.
ik heb zelf inplaats van een subwoofer onder stoel , woofers in de deuren geplaatst en de dashboard speakers vervangen voor 10cm pioneer
Is een wereld van verschil😁
[ Voor 22% gewijzigd door Jamievanm op 15-03-2017 20:08 ]