Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xx0017xx
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08 15:40
Ik sta op punt een OnePlus3 (OP3) te bestellen maar twijfel nu of ik moet wachten op de 3T of de 4?. Ik heb niet echt haast maar wil wel wat goeds en niet na jaartje wat anders.
Scherm, camera en geheugen zijn belangrijk. Verwisselbare sd/accu had ik wel fijn gevonden (niet in OP3) maar weet niet of ik dat bij nieuwe types kan verwachten. Heb geen ervaring met AMOLED en LED maar dacht dat Amoled mooier is? Alvast erg bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
De Oneplus 3 is nu leverbaar, de 3T zijn geruchten (en daar is zelfs een apart topic vor op dit forum: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie ) en de Oneplus 4 komt pas volgend jaar zomer is de verwachting gebasserd op release vorige modellen.
Dus wil je nu een telefoon is de Oneplus 3 je enige optie bij Oneplus. Wil je een 9 maanden wachten op de 4 kan dat ook.
Onthoud goed, er komt altijd een betere, nieuwere, mooiere uit, dus koop wat je nodig hebt uit wat beschikbaar is, op het moment dat je wil. Nu weet je wat je hebt aan budget, en nu weet je of je een nieuwe nodig hebt / wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:31
Ik denk zelf dat er geen Oneplus 3T komt. Het zou heel som zijn om nu een upgraded versie om vervolgens de Oneplus 4 te releasen. Het zijn slechts geruchten en alles der omheen is verzonnen. Een paar maanden geleden werd het ookal ontkent door Carl Pei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We kunnen je geen advies geven over het aankopen van niet-bestaande smartphones. We kunnen je hier aankoopadvies geven, maar niemand hier heeft een glazen bol; dus op de vraag of je moet wachten kan alleen jij een antwoord geven.

Om deze reden gaat het topic dicht.

Dit topic is gesloten.