Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:09
Mijn vraag
Beste tweakers,

ik ben nu al 2 jaar lang een trotse bezitter van een samsung galaxy s4 mini. Sinds een paar maanden heb ik er cyanogenmod 13 opgezet. Dit werkte heel goed, maar nu heb ik een probleempje...
Mijn telefoon gaat niet meer aan. Alleen als je de batterij er in stopt gaat de telefoon precies 8 seconden aan, daarna schakelt hij zichzelf weer uit. Ik heb al gekeken of de aan en uit knop vast zit (stond op internet) maar dit is niet het geval.
Wanneer ik mijn telefoon met mijn pc verbind, zit de pc dat er een usb apparaat gekoppeld is, voor ongeveer 2 seconden lang. Dan is hij hem weer even kwijt totdat hij weer voor 2 seconden verschijnt.
Kunnen jullie mij misschien helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- samsung galaxy s4 mini
- cyanogenmod 13

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- aan- en uitknop schoonmaken
- batterij er in en er uit
- verbinden met pc

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:01
Geeft de accu aan dat hij opgeladen is?

Je hebt CM13 erop staan dus custom recovery zoals TWRP.
Kun je in recovery mode komen via power+home+volume up. Dan zou je een factory reset kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdie07
Dat heb ik al geprobeerd, maar na acht seconden wordt de telefoon weer uitgeschakeld. Dus ik kom niet eens in recovery mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Defecte accu? Staat deze bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdie07
Nope, met andere accu werkt het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens de accu eruit te halen en dan de aan knop 10 seconden in houden terwijl de accu eruit is dit zorgt er voor dat eventuele stroom in het stroomcircuit eruit gaat en dat kan het probleem oplossen.

Nog iets wat een engelsman zegt op een ander forum is dat je op de achterkant van de telefoon zacht-matig moet slaan aantal keren. Doe dit wel met voorzichtigheid.
The power button on my S4 started acting up, so I took the battery out. When I put the battery back in it wouldn't come back on. I would get a second of the start-up screen and the vibration and then it would shut down. When plugged into a computer it, the PC wasn't recognizing it and the charging light wouldn't come on either.

I spoke with a co-worker of mine who had an S3 at one point and told me how she fixed the problem when that happened to her. Apparently, you have to bang on it. I know it sounds stupid, but the power button is stuck and you have to get it un-stuck. People have broken their phones doing this, so please be careful. I banged mine on a softer surface—a 3 ring binder set on a desktop. And I didn't bang on it with the screen side down because I didn't want to shatter the screen. I cupped my hand over it so the screen wouldn't make contact with anything while I was beating on it. Lastly, I tapped the side of the phone (where the power button is at) onto the desktop a few times at kind of an angle (not flat with the countertop), and avoiding the power button itself—and it worked!!!!

So, my advice is to gently beat on it! LOL
Dat is zijn verhaal.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Probeer eens alle tips die genoemd worden in deze openingspost: Ideeën om spontaan overleden Galaxy S4 mini te reviven?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdie07
Heb ik nu allemaal geprobeerd, maar niks werkt. Nadat ik de batterij in de telefoon doe, trilt hij, dan komt het samsung logo en dan gaat hij weer uit na 8 seconden.
Ik kan in bijvoorbeeld downloadmode komen, maar na 8 seconden gaat de telefoon dan ook weer uit...

In ieder geval alvast bedankt voor jullie tips!
Pagina: 1