Kamer Volledig voorzien van geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluerunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-10 16:51
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem qua geluid in mijn kamer.
Als ik muziek op heb staan op mijn Logitech Z623 dan heb ik perfect geluid als ik achter mijn pc zit.

Nu is dus het probleem dat ik door heel mijn kamer muziek wil en overal perfect geluid heb.

Ik zat er aan te denken om in elke hoek van mijn kamer een speaker te hangen om zo overal goed geluid te hebben. Ik zat zelf te denken aan een 5.1 speakersetje met lange kabels om overal bij te kunnen.

Ik had graag tips gehad over welk setje ik het best kan halen en waar het beste de subwoofer te plaatsen.

Kamer:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/s4aus/1bdb5dc686.png
Ik heb nu mijn Z623 naast mijn schermen staan en wil dat ook graag zo houden.

Het zou het mooiste zijn als ik mijn Z623 in het setje kan verwerken maar dat is geen vereiste

Het zou mooi zijn als ik het setje kon verbinden via mijn pc om op deze manier mijn Z623 te horen als ik achter de pc zit en het setje te horen als ik op mijn bank/bed zit/lig.

Groetjes Voluerunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:14
Eigenlijk gaat het hier om aankoopadvies. Als je daar een topic opent krijg je een mooie template te zien. Als je die vragen daarin beantwoord, kunnen wij je beter van advies voorzien.

Een ding gaat je in elk geval nooit lukken "door heel je kamer overal perfect geluid". Wat je wel kunt bereiken is door je hele kamer geluid en op 1 plek mogelijk soort van "perfect". Het is ook maar net wat je eisen zijn natuurlijk.

De template:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in [i]italic[/i] wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Ik zoek een?[/b]
[i]Vul hier in welk apparaat je zoekt.[/i]

[b]Wat is je budget?[/b]
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. [/i]

[b]Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......[/b]
[i]Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?[/i]

[b]Wat heb je zelf al gevonden?[/b]
[i]Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. [/i]

[b]Welke vragen heb je hier nog over?[/b]
[i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dubbel met Kamer volledig voorzien van geluid in CEA. Dat is niet de bedoeling. Daar is het topic beter op zijn plek dus deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.