Kamer volledig voorzien van geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluerunt
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:51
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem qua geluid in mijn kamer.
Als ik muziek op heb staan op mijn Logitech Z623 dan heb ik perfect geluid als ik achter mijn pc zit.

Nu is dus het probleem dat ik door heel mijn kamer muziek wil en overal goed geluid heb.

Ik zat er aan te denken om in elke hoek van mijn kamer een speaker te hangen om zo overal goed geluid te hebben. Ik zat zelf te denken aan een 5.1 speakersetje met lange kabels om overal bij te kunnen.

Ik had graag tips gehad over welk setje ik het best kan halen en waar het beste de subwoofer te plaatsen.

Kamer:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/s4aus/1bdb5dc686.png
Ik heb nu mijn Z623 naast mijn schermen staan en wil dat ook graag zo houden.

Het zou het mooiste zijn als ik mijn Z623 in het setje kan verwerken maar dat is geen vereiste

Het zou mooi zijn als ik het setje kon verbinden via mijn pc om op deze manier mijn Z623 te horen als ik achter de pc zit en het setje te horen als ik op mijn bank/bed zit/lig.

Groetjes Voluerunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn idee ga je met een 5.1 setje, dat door de hele kamer staat, op beide plekken niet het optimale resultaat krijgen wat je zoekt. Qua plaatsing van het geluid zowel in stereo als surround gaat het gewoon niet op BEIDE plekken lekker klinken, daarbij komt mogelijk ook nog de uitdaging met de subwoofer die je hebt met waar de subwoofer komt te staan.

Ik zou gewoon voor een tweede Z623 (of goedkopere set) gaan voor bij je TV.