AthurS: Ja 'k weet dat 't de moeite waard is om op te wachten alleen 't is zo frustrerend

'wacht al zo lang (had eerst een gewone kt7 besteld bij comtech world totdat ik erachter kwam (na 3 weken) dat de kt7-Raid voor 2 tientjes meer te krijgen was... Dus toch maar die besteld dan
Geunlockte Duron 600 (van 4 juli eerste levering die binnenkwam bij computerplanet in leiden

ligt inmiddels al weer aardig onder het stof
Weet niet of die koeler op de northbridge bij mijn systeem veel zin heeft want denk dat de andere kaarten een hogere fsb niet leuk vinden

(huidig systeem kan geen 112 Mhz bus aan (komt na 100, A-open 59pro) hopelijk ligt het aan het Mb..)
Nouja heb ik nog een paar dagen om m'n burokast optimaal te krijgen (draait nu een amd k6-2 300@400 in op 21 (idle (waterfall pro 2.99) tot 24(RC5) in..
Nog wat vraagjes:
1. Kan een alpha 7ho (die aluminium alpha voor socket 7 die je bij 3dfxcool kan kopen, als het goed is PFH6035 of PHF6030) ook op een duron gebruiken..? Ik heb 'm een keertje los op de duron gedrukt maar dan lijkt hij de core net niet te raken.. zelfde verhaal met een gewoon zipdoosje (is ook vrij plaat aan de onderkant

raakt ie de core net niet..
Hoe kan je 't beste kijken of ie de core raakt als ie eenmaal in je moederbord zit?
2. Heeft de Abit kt7(raid) inderdaad (zoals in de manual op i-net staat) een tempmeter in de socket zitten? (wel zo makkelijk
3. Heeft iemand 'm al draaien met een 250W voeding? (stabiel dus
'k heb namelijk alleen en 250W.. geen superzware hardware (gewone TNT nog op dit moment

sblive, hauppage theathre, sblive, isdn (isa

) en netwerkadapter, 1hd en 1 cdrom, 80mm fans en 1 120 mm (0.6A

) en 128mb pc100 (2-2-2)
(damned wat een stukkie tekst weer en dat op de vroege morgen