online.nl niet bereikbaar (en DNS al week in storing)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.290 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Regio: Groningen

Net geprobeerd het 0900 nummer te bellen, maar totaal helemaal geluid, alsof de lijn gewoon dood is.
Nu reeds 10 minuten in de wacht op het 088 nummer, afdeling verkoop (met pijn aan mijn oor vanwege volume van het deuntje). Ik geef wel update wanneer ik iemand aan de lijn krijg.
Ik ben geen klant maar vrienden van mij wel.

Er zijn al ruim een week DNS storingen bij Online.nl en websites zijn totaal niet bereikbaar.

Dit is de eerste keer dat ik contact met ze zoek, maar echt hopeloos dit.

Hebben jullie de zelfde "goedkoop is duurkoop" problemen met deze provider?

[ Voor 4% gewijzigd door DJMaze op 01-11-2016 10:44 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
Hier loopt toch al een topic over: [Online] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XXI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Dat is meer een algemene abo ervaringen topic.

Update: na 19 minuten werd de telefoonverbinding verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:22

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

DNS storingen bij online.nl... Je gebruikt hun DNS servers ga ik vanuit?

208.67.222.222
208.67.220.220

OpenDNS ftw :D

Of is het probleem algemener, waarbij het niet uitmaakt welke DNS server je gebruikt?

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 17:34

DJVG

Gewoon DJVG

Volgens mij is dit allang bekend: nieuws: Online.nl kampt met internetstoring en https://www.online.nl/service/storingen/. Daarbij vraag je om een ervaring, die past dus prima in het algemene topic.

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

DJMaze schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:43:
Regio: Groningen

Net geprobeerd het 0900 nummer te bellen, maar totaal helemaal geluid, alsof de lijn gewoon dood is.
Nu reeds 10 minuten in de wacht op het 088 nummer, afdeling verkoop (met pijn aan mijn oor vanwege volume van het deuntje). Ik geef wel update wanneer ik iemand aan de lijn krijg.
Ik ben geen klant maar vrienden van mij wel.

Er zijn al ruim een week DNS storingen bij Online.nl en websites zijn totaal niet bereikbaar.

Dit is de eerste keer dat ik contact met ze zoek, maar echt hopeloos dit.

Hebben jullie de zelfde "goedkoop is duurkoop" problemen met deze provider?
Vraag je vrienden eens of ze gemigreerd zijn naar nieuwe infrastructuur van KPN, dan is het deze issue: nieuws: Online.nl kampt met internetstoring

Door de migraties is het ontzettend druk tijdens kantoortijden, bellen direct om 0900u, rond etenstijd, na 2000u of in het weekend helpt immens. Mailen is ook af te raden, zelfde medewerkers doen mail en als het druk is per telefoon kan er niet gemaild worden.

[ Voor 12% gewijzigd door True op 01-11-2016 10:58 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik heb sinds 2014 internet en TV van online.nl. En eerlijk gezegd ben ik altijd heel tevreden geweest.

Tot een paar weken geleden dan. Vanaf ergens vorige maand werd de verbinding zo ontzettend traag. Ik kijk graag netflix met vrouwlief en waar we voorheen 0 problemen hadden duurde het bufferen ineens rustig 1 tot 2 minuten. Waarna ik naar Lego zat te kijken voor mijn gevoel. Vervolgens kunnen we niet langer kijken als 20 seconden waarna het bufferen weer begint...

Ben nu dan ook overgestapt naar een andere provider. Voornamelijk vanwege hun laatste communicatie dat de problemen uiterlijk 5 nov zijn opgelost. Onacceptabel wat mij betreft.

Nu moest ik hun klantenservice even bellen om mijn overstap ID / contractnummer te achterhalen.
Maar dat ging hartstikke prima. Binnen 10 seconden een medewerker aan de telefoon.

Dus tot begin vorige maand was ik eigenlijk hartstikke tevreden...

Edit: ik doe nu net of dit het enige is waardoor ik heb besloten over te stappen. Maar ik wou al veel langer overstappen naar een andere ISP. De recente problemen bij online hebben gewoon het duwtje gegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door hanswfje op 01-11-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Ah toppie! Ik had die storingsberichten totaal niet gevonden!

Anyway. na nog een keer bellen had ik binnen 10 seconden een vriendelijke dame aan de lijn!
Blijkbaar zijn er dus intern bij de telefonie ook storingen.

Alles netjes afgehandeld en ligt inderdaad aan de netwerk migratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Oké, dan gaat dit topic lekker dicht. Elke keer dat er een storing is een nieuw topic starten is niet echt nodig. Dat kan prima in de lopende topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.