Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC (WoW) 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo iedereen
Ik zou graag een game pc bouwen met een budget van max 1000€.
Ik speel vooral world of warcraft en zou alle setting op ultra willen zonder problemen.
Uiteraard moet de pc ook andere games aankunnen maar world of warcraft staat op mijn top 1 , deze wil ik op het beste beeld laten draaien etc.
Maar helaas weet ik niet wat ik moet nemen...
Kunnen jullie mij helpen met het bouwen van een prachtige game pc ?
Alvast hartelijk dank

Relevante software en hardware die ik gebruik
Niets

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niets

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best buy guides van maart, mei, juli en september

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen. En weer open.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 248,-€ 248,-
1MSI Z170A GAMING M5€ 168,-€ 168,-
1MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G€ 240,50€ 240,50
1Corsair Carbide SPEC-01 Red Led€ 51,95€ 51,95
1be quiet! Dark Rock Pro 3€ 75,95€ 75,95
1Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R€ 111,95€ 111,95
1Corsair Builder CX600 Bronze€ 70,49€ 70,49
1Intel 540S 2,5" 240GB€ 78,53€ 78,53
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.045,37

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat ikzelf al gevonden heb , verbeter me waar ik fout ben :)
Alle hulp welkom

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat ik zo zie is een overklokbare set, waar dit waarschijnlijk weinig gaat toevoegen, duur RAM, matige voeding en een dure SSD. Kijk nog eens beter in andere topics ;).

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op world of warcraft met ultra settings

Wat mag het systeem gaan kosten?
enkel de pc ( zonder toebehoren ) 1000€

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik start vanaf 0

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
daar geraak ik niet goed wijs uit :)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik sta open voor alle merken zolang het goed is

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een goede pc voor verschillende games met vooral het beste resultaat voor world of warcraft

Ga je overklokken?
niet voor zover ik weet , mischien in de toekomst

Wat verwacht je van ons?[
Ik wil het beste voor mijn budget , een pc waar ik zeker van ben dat ik goed zit en zeker geen nadelen van ondervind tijdens het gamen
Ik ben nogal een pixel junk dus zou echt het beste beeld willen bereiken , en natuurlijk een snelle pc .
Ikzelf heb niet zoveel verstand ervan maar ben ervan overtuigd dat jullie mij kunnen helpen voor een high end word of warcraft pc

Alvast hier een lijstje
Verbeter me waar ik fout ben want zoveel verstand heb ik er ook niet van :)

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 248,-€ 248,-
1MSI Z170A GAMING M5€ 168,-€ 168,-
1MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G€ 240,50€ 240,50
1Corsair Carbide SPEC-01 Red Led€ 51,95€ 51,95
1be quiet! Dark Rock Pro 3€ 75,95€ 75,95
1Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R€ 111,95€ 111,95
1Corsair Builder CX600 Bronze€ 70,49€ 70,49
1Intel 540S 2,5" 240GB€ 78,53€ 78,53
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.045,37

Verwijderd

Overklokken van de cpu levert in WOW best wel wat op. Meer dan een snellere videokaart.

De Dark Rock Pro 3 past niet in de SPEC-01 wat qua koeling en inbouwgemak overigens geen geweldige behuizing is.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:36
Je weet dat je ruim 100 euro kunt besparen door een goedkoper moederbord, betere voeding die OOK nog goedkoper is te nemen en je kunt makkelijk een SSD halen die EN goedkoper is en MEER capaciteit heeft?

Ook is de RAM is belachelijk duur en jij combineert dat met een budgetkast van 52 euro.

Je kan dus makkelijk goedkoper uitkomen EN een betere kast kopen dan deze, indien je die wens hebt kun je een iets betere GPU ook nog scoren en achteraf is het nog steeds goedkoper dan deze build.

Snuffel rond, duurste is niet altijd het beste en zeker niet betreffende RAM geheugen waar je meestal voor de gimmicks betaald.

Daarnaast weet jij dat er geen harde schijf bij zit? Tenzij je die niet nodig hebt is deze wel zo handig en zeker aangezien WoW gemiddeld 40~50GB van je schijf opslurpt en dat alleen voor WoW.

[ Voor 13% gewijzigd door Mizgala28 op 30-10-2016 22:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic mag dicht heb een duidelijker geopend
Thanks

Verwijderd

Topicstarter
Thanks mizgala
Ik heb er niet zoveel verstand van , dus vandaar dat het niet volledig klopt natuurlijk :)
Hoe zou jij dit aanpakken ?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:06:
Dit topic mag dicht heb een duidelijker geopend
Thanks
Nope. Je kunt gewoon je openingspost aanpassen. Bij deze een merge.

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600 Boxed€ 229,-€ 229,-
1MSI B150A GAMING PRO€ 113,90€ 113,90
1Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G€ 285,95€ 285,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 48,75€ 48,75
1NZXT S340 Zwart€ 65,95€ 65,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13€ 85,04€ 85,04
1Corsair CX450M€ 52,95€ 52,95
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 68,-€ 68,-
Bekijk collectie