Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Videos opnemen, Videos editten, en heel misschien livestreamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Echt het maximale is 850 euro maar liefste rond de 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
*een i5 6600
*een gtx 1060 3gb (of beter)
*een goede ssd van rond de 250 gb die niet super mega snel/duur hoeft tezijn als hij het maar goed doet. bv de crucialmx300
*een goede hdd van 1tb
*16 gb ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken als het allemaal maar stil en goed is. want voor videos opnemen heb je een stille build nodig voor geen ruis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote/energy verbruiking maakt mij niet heel erg veel uit, als hij maar snel genoeg is om de nieuwste games op 60+ fps 1080p 144hz kan draaien en tijdens opnamens zowiezo 50+ fps
Ook wil ik dat hij best wel stil is daarom denk ik niet dat de stock intel fan stil genoeg is (rond de 40 50db)
daarom misschien een fan als de be quiet! Pure Rock en hij hoeft niet overclockbaar te zijn.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie mij helpen om mijn build zo goed mogelijk te maken voor youtube en gaming. watvoor build zouden jullie voor mij maken
Gamen, Videos opnemen, Videos editten, en heel misschien livestreamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Echt het maximale is 850 euro maar liefste rond de 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
*een i5 6600
*een gtx 1060 3gb (of beter)
*een goede ssd van rond de 250 gb die niet super mega snel/duur hoeft tezijn als hij het maar goed doet. bv de crucialmx300
*een goede hdd van 1tb
*16 gb ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken als het allemaal maar stil en goed is. want voor videos opnemen heb je een stille build nodig voor geen ruis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote/energy verbruiking maakt mij niet heel erg veel uit, als hij maar snel genoeg is om de nieuwste games op 60+ fps 1080p 144hz kan draaien en tijdens opnamens zowiezo 50+ fps
Ook wil ik dat hij best wel stil is daarom denk ik niet dat de stock intel fan stil genoeg is (rond de 40 50db)
daarom misschien een fan als de be quiet! Pure Rock en hij hoeft niet overclockbaar te zijn.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie mij helpen om mijn build zo goed mogelijk te maken voor youtube en gaming. watvoor build zouden jullie voor mij maken